Gijs het moet.... we hebben een grote mond gehad maanden geleden, en daar moeten we nu daden achter zetten.... ik jump wel.... het mooie is.......... Surfer en Brown ook.... het gezichtsverlies als ze niet jumpen is te hoogquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:26 schreef QueenR het volgende:
ik ben toevallig de 16e zeer dicht in de buurt...
Echte tijden weet ik nog nietquote:
Gijs dat moet je toch eens meemaken in je levenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Stoer dat jullie toch gaan dan (Met een beetje hulp van Quinny) een keertje geen gebakken lucht
quote:
JUMP JUMP JUMP JUMPquote:
Gewoon doen, is maar een klein stapje, zwaartekracht doet de rest.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat moet je toch eens meemaken in je leven![]()
Zoooo spannend... voel me ook niet echt op mijn gemakt hoor maar ja.... daar gaat het om
Spring je mee ?Tandem jump
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JUMP JUMP JUMP JUMP
Kriss Kross is gone make you JUMP JUMP JUMP ! ! !
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gewoon doen, is maar een klein stapje, zwaartekracht doet de rest.No biggie.
![]()
Hoop wel dat de camera's in de aanslag gehouden worden haha maar daar vertrouw ik wel op.
zeker, moet bewijsmateriaal hebben van de doodsangst op je gezicht hahaquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenMOET ik hebben.... als je jumped leg het dan vast toch ?
Whahahahaha... gijs.. we hebben altijd serieus gezegd dat we het zouden doen..quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Stoer dat jullie toch gaan dan (Met een beetje hulp van Quinny) een keertje geen gebakken lucht
Tja wie zei er ook alweer dat ik grijze haren had en 33 was gewordenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Oooooooooooohhhh ,..... klamme handen
Maar natuurlijk spring ik wel... eerst een grote bek ... dus springen moeten we ook..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenMOET ik hebben.... als je jumped leg het dan vast toch ?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja wie zei er ook alweer dat ik grijze haren had en 33 was geworden
Ohja na die jump ben jij denk ik helemaal grijs geworden
nummer zit in mijn hoofd nu gijsquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
___________________________O___________________________
Ja, echt vervelend dat ik nu zwanger benquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je zwanger bent ... anders had je mee gegaan zeker
Zolang je 16 april maar ook onthoudquote:
Uhuh... ben zelf iemand van eerst zien en dan geloven hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha... gijs.. we hebben altijd serieus gezegd dat we het zouden doen..
Net als de rest op beentheredonethat.tk![]()
Bungy jumpen is slecht voor je rug, daarom mag ik het niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Ben trouwens echt nerveus........... wat een heeeeerlijk ongemakkelijk gevoel is dit zeg![]()
Dat is ook Surfer's probleem. Die gozer heeft geen enkele actieve spier in dat dikke lichaam.... hij wordt uit elkaar getrokken daarquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bungy jumpen is slecht voor je rug, daarom mag ik het niet doen![]()
Lekker op de motor naar scheveningenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kom ook kijken, kuiken is toch werken
word het een slangemens vanquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is ook Surfer's probleem. Die gozer heeft geen enkele actieve spier in dat dikke lichaam.... hij wordt uit elkaar getrokken daar
Bij mij werkt de zwaarte kracht tenminste... jij moet kunstmatig verzwaard worden pikquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is ook Surfer's probleem. Die gozer heeft geen enkele actieve spier in dat dikke lichaam.... hij wordt uit elkaar getrokken daar
wat doe je...quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bij mij werkt de zwaarte kracht tenminste... jij moet kunstmatig verzwaard worden pik
WHAHHAAHAHHAHHAHAHAHAHHAAHAquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat doe je...
hangt die dunne als een ballon aan de pier straks
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat doe je...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat doe je...
Pas eraan hangen na de gewichtsberekening van Sjo en de dikte van die elastiek héquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
... wat doe je
![]()
Met 30 kilo lood heeft die pik pas genoeg gewicht om niet te blijven zweven ....
quanta costa??quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/506(...)_van_1_terabyte.html
Teringquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
p0rnquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tering.... Gewoon 6 keer zo groot als mijn HD .... wat moet je er al normale consument mee
Gaatje!!quote:
Krijg m`n 60 gig van m`n laptop niet eens volquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
Doe je nu de 29ste ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
Kheb thuis volgens mij 40 gig.. ik download bijna nooit wat, heb misschien 10 gig in gebruik. Ruim netjes rommel op.. kheb geen terrabyte nodig eigenlijk.
Maar mn zwager kan geen genoeg ruimte hebben geloof ik.. douwt gewoon 100 gig vol, schrijft 10 dvd's weg in de maand ook nog es.
Oh ik kan vlgs mij wel.. maar kom alleenquote:
moet je tandemjump met Zeus doen, zakt die toren gewoon de grond inquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:22 schreef Dope_Nexium het volgende:
K wil niet weten wat er gebeurt als ik ga bungeejumpen... valt die toren om..
]quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je tandemjump met Zeus doen, zakt die toren gewoon de grond in
we volgen elkaar in rap tempo op danquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Maandag is Kep jarig
whahahahahahahahaquote:
quote:
quote:
10.0.0.138 is je modem instellingen pagina vlgs mij... (bij mij staat gek genoeg alles leeg, en toch heb ik internet, rara)quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:57 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Inet heeft kuren thuis. Modem werkt, Mxstream up, Xs4all up, maar toch ben ik down.... modem nog detected zegt de website van mijn modem. Die IP adres url zeg maar.... en even later kwam die weer op
Tetris ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Net eerste level gespeeld. Ik heb op aanraden van IGN voor "Hard" gekozen.
Begint meteen goed op een gestrand schip tijdens een onweersbui.
Geweldige graphics, goede camera en makkelijke intuitieve besturing, Eindbazen zijn erg uitdagend, maar nooit onmogelijk. Ze spelen ook niet vals, je moet gewoon even uitpuzzelen hoe je ze moet verslaan. Als je goed ontwijkt en raak slaat laten ze health achter dus je gaat niet heel snel dood. Voordeel is ook dat je niet hoeft te klooien met potions, je kunt je volledig concentreren op het gevecht.
Tot dusver de Glog.
PoP: Warrior Within lijkt het welquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Tetris ?
GAAAAAAAAAAAAAAAAASTquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
WoeiPrima resultaat voor PSV
Nu lekker nog ff leren en dan slapen, morgen tentamen
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
Kheb thuis volgens mij 40 gig.. ik download bijna nooit wat, heb misschien 10 gig in gebruik. Ruim netjes rommel op.. kheb geen terrabyte nodig eigenlijk.
Maar mn zwager kan geen genoeg ruimte hebben geloof ik.. douwt gewoon 100 gig vol, schrijft 10 dvd's weg in de maand ook nog es.
quote:Op woensdag 6 april 2005 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand wakker ook nogIk voel me net Struik nu
![]()
Ik ga wel nog ff wat leren
Heb al zo`n 2 dagen buikgriep, schijt mezelf kwijtquote:
Geen idee nogquote:
Kom nu, B. komt ookquote:Op woensdag 6 april 2005 06:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee nog
@ Strol: Ik ben mijn tentamen nog ff aan het doornemen
quote:Virtuele Titanic bevaart internetwateren
Uitgegeven: 5 april 2005 20:07
Laatst gewijzigd: 5 april 2005 22:17
MAARSSEN - Wie in het bezit is van een computer en een internetaansluiting kan vanaf 23 april rondwandelen op het dek van de Titanic. Bezoekers van de website titanic3d.com ervaren in een virtueel lichaam hoe het was aan boord van het cruiseschip, dat op 15 april 1912 na een botsing met een ijsschots zonk. Precies 93 jaar na het ongeluk, waarbij 1513 van de ruim 2200 opvarenden omkwamen, vindt de opening van de driedimensionale website plaats.
Dat ziet er zeg maar best vet uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
[XBOX]Forza Motorsport #2 Het gevecht tegen GT4..
Ja zeker, dat dacht ik ook welquote:Op woensdag 6 april 2005 07:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ziet er zeg maar best vet uit.
April? Dat is goed.quote:
Hoe wordt de AI in Forza eigenlijk? Niet dat ik hem ga kopen, maar ik heb wat info nodig voor een column.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
Slapen kanquote:Op woensdag 6 april 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
April? Dat is goed.
Wel de dag erna vroeg op om naar Normandië te rijden.Alhoewel, kunnen we bij jullie blijven slapen? Jullie wonen toch vlakbij de Belgische grens?
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2005 07:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Slapen kanB. blijft ook. Roy misschien ook. Pjee gevraagd maar die gaat ws koninginnenacht doen ofzo
AI is heel goed, past zicht aan jouw rijgedrag aanquote:Op woensdag 6 april 2005 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe wordt de AI in Forza eigenlijk? Niet dat ik hem ga kopen, maar ik heb wat info nodig voor een column.
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:41 schreef -Struikrover- het volgende:
AI is heel goed, past zicht aan jouw rijgedrag aanmaar kunnen ook elkaar in de weg rijden enzo
Is zelf een mode die helemaal jou rijstijl aanneemt en die dan voor jou races kan gaan rijden met jouw stijl
Zonder kuiken kom jij niet binnenquote:Op woensdag 6 april 2005 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GezelligKuiken mag toch ook komen wa?
![]()
quote:
Je zal trouwenns weer wel rond 12 uur weggaanquote:Op woensdag 6 april 2005 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ang er niet is wil ik niet eens binnenkomen.
Gijs...ik zei net dat ik bleef slapen.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Je zal trouwenns weer wel rond 12 uur weggaan
WHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 april 2005 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik zei net dat ik bleef slapen.
Jij zal wel weer om 23:00 met je kop in de WC hangen.
Gijs, hou op, schij uitquote:
Ik denk dat jij dit spel wel trekt Gijs...het is niet zo moeilijk als Ninja Gaiden. Als je niet nadenkt kun je nog steeds snel doodgaan. Maar het is niet zo extreem.quote:
Ik bedoel dat je je mond moet houden omdat ik nog laaaaaang moet wachten op de gamequote:Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit spel wel trekt Gijs...het is niet zo moeilijk als Ninja Gaiden. Als je niet nadenkt kun je nog steeds snel doodgaan. Maar het is niet zo extreem.
Is trouwens oud model golfquote:Op woensdag 6 april 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow...ok.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel dat je je mond moet houden omdat ik nog laaaaaang moet wachten op de game
Succes Gijsquote:Op woensdag 6 april 2005 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spullen inpakken, poepen, peptalk tegen de spiegel, ik ga mezelf even voorbereiden voor mijn tentamen. Tot vanmiddag Gijsjes
hè lekkerquote:Op woensdag 6 april 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
whehehehe lachen is dat hèquote:Op woensdag 6 april 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens nog steeds niemand hier...zou ik een overleg vergeten zijn, of het brandalarm niet gehoord hebben?
quote:Op woensdag 6 april 2005 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe lachen is dat hè
heb ik bij mijn andere opdracht een x gehad.... kom ik terug van het poepen, heel mijn afdeling leeg
echt iedereen weg, leek net zo'n twilight zone aflevering, pc's stonden nog aan, alles lag nog klaar, koffie en dingen waren gewoon nog warm. dus ik: WTFDus ik loop de zaal op naar achteren, zie ik iedereen buiten staan
dus ik loop ook maar naar buiten, zegt de beveiliging: Gefeliciteerd, u bent de laatste
![]()
laat het alarm ook ff afgaan op het toilet dan
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 08:18 schreef Quinny het volgende:
Hai liefjes.......... ik heb me toch zo heerlijk geneukt vannachtEn Sjo,... wat is HIJ goed in bed zeg.... niet normaal.... gozer blijft gaan..... en wat een penis heeft die man toch van me... geweldig
Nee,... ik ben maar een gelukkige vrouw met zo'n bink
suc6quote:Op woensdag 6 april 2005 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spullen inpakken, poepen, peptalk tegen de spiegel, ik ga mezelf even voorbereiden voor mijn tentamen. Tot vanmiddag Gijsjes
Okquote:Op woensdag 6 april 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]log zelf eens aan of ga naar je werk
quote:
Je bent duidelijk niks gewendquote:Op woensdag 6 april 2005 08:18 schreef Quinny het volgende:
Hai liefjes.......... ik heb me toch zo heerlijk geneukt vannachtEn Sjo,... wat is HIJ goed in bed zeg.... niet normaal.... gozer blijft gaan..... en wat een penis heeft die man toch van me... geweldig
Nee,... ik ben maar een gelukkige vrouw met zo'n bink
Heb VIP,... moet Daan zo naar de creche brengenquote:Op woensdag 6 april 2005 08:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoelaat moet je beginnen dan
vrij?![]()
gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb VIP,... moet Daan zo naar de creche brengen
quote:
en alweer wegquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
Zo he he man en kind de deur uit. Heerlijk vrij vandaag en morgen en overmorgen en overovermorgen en ....
goedemorgen Allemaal
Noot, ik ben aan het duimen voor je hoor. Succes
quote:Op woensdag 6 april 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
Zo he he man en kind de deur uit. Heerlijk vrij vandaag en morgen en overmorgen en overovermorgen en ....
Ja ik gun jou ook allesquote:
Die vrije dagenquote:Op woensdag 6 april 2005 08:58 schreef Quinny het volgende:
goedemorgen Allemaal
Noot, ik ben aan het duimen voor je hoor. Succes
WHAHAHAHAHAHA.... teeering wat een dingquote:
Jumpen !!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik gun jou ook alles
Ik verheug me trouwens op 16 april
Mambo No 5 ....quote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
Iemand ervaring hier met Mambo
sorry ff een nerdvraag
quote:
Nu vinden we het nog cool... maar ooooohh... wat poepen we op die zaterdagquote:
Je weet wel aan wie je het vraagt hequote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je weet wel aan wie je het vraagt he...
Struik werkt in de bouw, Strol kort uitkeringen van allochtonen, Noot en Kep bij de makro... en wij zitten voor spek en bonen in de IT![]()
Dat is alleen maar spek in de ITquote:
quote:
Spek en bonen ookquote:Op woensdag 6 april 2005 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je weet wel aan wie je het vraagt he...
Struik werkt in de bouw, Strol kort uitkeringen van allochtonen, Noot en Kep bij de makro... en wij zitten voor spek en bonen in de IT![]()
Heb ook geen zin meerquote:Op woensdag 6 april 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spek en bonen ook![]()
Inderdaad, kheb geen verstand van pc's.. wil het ook niet.
quote:
Ben het spuugzat.... doe het alleen voor het geld !quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
Iemand ervaring hier met Mambo
sorry ff een nerdvraag
*hand schudt*quote:Op woensdag 6 april 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Ben het spuugzat.... doe het alleen voor het geld !
Stroliequote:Op woensdag 6 april 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*hand schudt*
En trouwens: PlayStation 2, deel 38: Tijd voor een importconsole
Het boeit me niet meer ... totaaal niet...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spek en bonen ook![]()
Inderdaad, kheb geen verstand van pc's.. wil het ook niet.
quote:
Soms doe je me denken aan Tiggy !quote:
wat dacht je dan van mijquote:Op woensdag 6 april 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het spuugzat.... doe het alleen voor het geld !
Tiggy Returnsquote:
Als ik een baan zou krijgen waarin ik mensen kon helpen waarin ik niet veel minder of gelijk zou verdienen.... dan dan...... dan........ MAZZEEEEL !! Ik ben dan zo snel weg. Haat de ITquote:Op woensdag 6 april 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat dacht je dan van mijdoe het puur voor het geld en omdat ik hier tijd genoeg heb om allemaal andere dingen te doen, waar ik niet betaald voor krijg en nu indirect wel
Toegegeven ... dat is best lekker... betaald fokkenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat dacht je dan van mijdoe het puur voor het geld en omdat ik hier tijd genoeg heb om allemaal andere dingen te doen, waar ik niet betaald voor krijg en nu indirect wel
quote:
Maar dat is niet te vinden gijs... of hoewel... Hoer zijn zou je best passenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik een baan zou krijgen waarin ik mensen kon helpen waarin ik niet veel minder of gelijk zou verdienen.... dan dan...... dan........ MAZZEEEEL !! Ik ben dan zo snel weg. Haat de ITKut cijfers,... kantoorwerk zuigt.... vreemde collega's ......... *sigh*
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]serieus??
eehhh ff voor de zekerheid: ik heb het niet over het dansen hè![]()
heb ik ook gijs.... alleen nu met dat trouwen enzo kan ik me ff niks veroorlovenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik een baan zou krijgen waarin ik mensen kon helpen waarin ik niet veel minder of gelijk zou verdienen.... dan dan...... dan........ MAZZEEEEL !! Ik ben dan zo snel weg. Haat de ITKut cijfers,... kantoorwerk zuigt.... vreemde collega's ......... *sigh*
WTF is tiggy... sjee ga lekker vandaag de ene verwarring na de ander, welkom in de wereld van het blond zijn..quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh... ikke wel
![]()
je had het over Mambo the most powerful Open Source Content Management Systems on the planet..... Weet ik geen drol vanaf... sorry!!![]()
![]()
(maar kan je de dans wel leren![]()
)
Ik snap je.. maar dan zal je toch ergens stappen moeten ondernemen naar de richting dat je dan wel zou willen doen. Werken met plezier is toch wel een must vind ik, anders word je zo ongelukkig. Dus een cursus in eigen tijd ofzo starten, om in een bepaalde richting te gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
WTF is tiggy... sjee ga lekker vandaag de ene verwarring na de ander, welkom in de wereld van het blond zijn..
Je mag je paal houden jochiequote:
quote:
jochiequote:
quote:
Je mag hem soms wel lenen hoor. Om mee te spelen.quote:
Volgens mij kan jij daar heel goed zelf mee spelenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je mag hem soms wel lenen hoor. Om mee te spelen.
een collega van cho & Surfer die sinds de strandmeet hier niet meer durft te komenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij daar heel goed zelf mee spelen![]()
(weet nog steeds niet wie die tiggy nu ishaha)
ok daar heb ik wat over gehoord, dus ...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
een collega van cho & Surfer die sinds de strandmeet hier niet meer durft te komen
we proberen de gedacte aan haar dan ook te verdringenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok daar heb ik wat over gehoord, dus ...NOT!
Toch lekker dat ik er dan mee vergeleken wordt....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
we proberen de gedacte aan haar dan ook te verdringen
toevallig was dat waar jij mee vergeleken werd 1 van de positieve maar ook creepy dingen aan haar, ze kon heel veel voorspellen en kreeg angstvallig vaak gelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Toch lekker dat ik er dan mee vergeleken wordt....
Zit eens niet zo poppie mee te lullen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Magneet het volgende:
we proberen de gedacte aan haar dan ook te verdringen
Respectloos?? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 april 2005 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit eens niet zo poppie mee te lullen.Dat afzeiken na die strandmeet was eigenlijk wel erg respectloos.
Ik vind het wel jammer dat ze er niet meer is, ik moest altijd wel lachen om die pretender-posts.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
toevallig was dat waar jij mee vergeleken werd 1 van de positieve maar ook creepy dingen aan haar, ze kon heel veel voorspellen en kreeg angstvallig vaak gelijk
Ik heb er die avond niks van meegekregen. En tuurlijk moest ik er ook wel om lachen toen de eerste verhalen en foto’s langskwamen. Maar het ging wel erg lang door. Ook was het erg eenzijdig. Die mensen die hun tong erin hebben gestoken zijn lang niet zo hard afgezeken. Ik vind het in elk geval jammer dat ze daardoor heeft besloten niet meer hier te posten. Ze was toch een van de meest markante oergijsjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
Respectloos?? WHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
please....
het enige wat wij hebben gedaan is het benadrukken
van een aantal feiten waar ze zelf schuldig aan is
![]()
Hear hear!!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er die avond niks van meegekregen. En tuurlijk moest ik er ook wel om lachen toen de eerste verhalen en foto’s langskwamen. Maar het ging wel erg lang door. Ook was het erg eenzijdig. Die mensen die hun tong erin hebben gestoken zijn lang niet zo hard afgezeken. Ik vind het in elk geval jammer dat ze daardoor heeft besloten niet meer hier te posten. Ze was toch een van de meest markante oergijsjes.
fughn hrvn3qv.6nmw[mnb 32fc n4u98e65pmn3b pq90u4221m4 30925quote:Op woensdag 6 april 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Nee?
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er die avond niks van meegekregen. En tuurlijk moest ik er ook wel om lachen toen de eerste verhalen en foto’s langskwamen. Maar het ging wel erg lang door. Ook was het erg eenzijdig. Die mensen die hun tong erin hebben gestoken zijn lang niet zo hard afgezeken. Ik vind het in elk geval jammer dat ze daardoor heeft besloten niet meer hier te posten. Ze was toch een van de meest markante oergijsjes.
Hoe kan je er nou niks van meegekregen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
cool man!! jij spreekt Daansquote:Op woensdag 6 april 2005 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
fughn hrvn3qv.6nmw[mnb 32fc n4u98e65pmn3b pq90u4221m4 30925
Ik had de indruk dat op een gegeven meer een stok werd om mee te slaan. Iets om ergernissen en oude conflicten mee uit te vechten. Maar goed, ik kende Tiggy niet zo goed. Ik weet niet goed wat er tussen haar en sommige Gijsjes speelde. Ik vind het gewoon jammer.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
Hear hear!!
Ben het met je eens Gijs.. er werd wel erg hard gesproken toen, en ook niet veel terecht.
Ze is slim om de eer aan dr zelf te houden en niet meer te komen vind ik.
Zolang die vergelijking dus maar niet op hoer en mij slaat, want dat gaat nergens over. (ja huilie, ik weet het, maar das nu eenmaal niet bepaald leuk)quote:Op woensdag 6 april 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen zin om er weer een discussie over te beginnen, maar je kan haar moeilijk als hoer bestempelen als iedere wandelende hormoon met zn tengels al om te beginnen aan haar had zitten. Is gewoon laf, basta!
Niet zo theatraal nuquote:Op woensdag 6 april 2005 10:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zolang die vergelijking dus maar niet op hoer en mij slaat, want dat gaat nergens over. (ja huilie, ik weet het, maar das nu eenmaal niet bepaald leuk)![]()
ben ik met je eens gijs, maar je moet dan niet dingen gaan ontkennen die wel degenlijk gebeurd zijn...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen zin om er weer een discussie over te beginnen, maar je kan haar moeilijk als hoer bestempelen als iedere wandelende hormoon met zn tengels al om te beginnen aan haar had zitten. Is gewoon laf, basta!
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zo theatraal nuNiemand noemt je een hoer hier !
![]()
Mens, we hebben het helemaal niet over je. Niet alles draait om jou.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:58 schreef QueenR het volgende:
Zolang die vergelijking dus maar niet op hoer en mij slaat, want dat gaat nergens over. (ja huilie, ik weet het, maar das nu eenmaal niet bepaald leuk)![]()
Theatraal..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zo theatraal nuNiemand noemt je een hoer hier !
![]()
Gelukkig niet! Don't get your knickers in a knot.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mens, we hebben het helemaal niet over je. Niet alles draait om jou.
WHOEHAHAHAHAHAAHHAHAquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
De kikker
Een kerel gaat 's-avonds laat naar huis, na een nacht uitgaan in Utrecht. Hij loopt langs de grachten, en door al dat bier, moet hij ineens onwijs nodig zeiken. Hij ziet een stukje verderop een brug, en denkt bij zichzelf, "daar kan ik mooi vanaf zeiken". Als de kerel bij de brug komt, ziet hij in het water een paal met daarop een kikker. Hij denkt er even over om over de kikker heen te zeiken, maar bedenkt zich op het laatste moment. Als hij klaar is hoort hij ineens, "Bedankt dat je niet over me heen hebt gezeken". Na even rondkijken ontdekt hij dat de kikker dit zei. "Omdat jij de enige bent deze avond die niet over mij heen heeft gezeken, mag jij 3 wensen doen". De kerel vind het allemaal maar een beetje vreemd, maar hij doet toch maar z'n 3 wensen. Hij wenst voor een peperduur huis, een mooie vrouw, en een geweldige auto.
De volgende ochtend word hij wakker, en ja hoor, al zijn wensen zijn in vervulling gegaan. Omdat hij dit allemaal te danken heeft aan de kikker, besluit hij om de kikker te gaan bedanken. Hij gaat weer naar dezelfde brug, en ja hoor, de kikker zit er nog. Hij zegt "kikker bedankt voor de wensen, kan ik misschien iets voor je terug doen?", waarop de kikker antwoord "Ja, dat kan wel. Het is misschien een beetje vreemd, maar kan je je lul ff in m'n bek hangen". De kerel vind het inderdaad een beetje vreemd verzoek, maar doet het toch maar want zijn wensen zijn ook uitgekomen.
De kerel legt zijn lul in de kikkerbek, en opeens verandert de kikker in een 6 jarig meisje. En zo is het gegaan edelachtbare.
vrijen??quote:Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen![]()
En ik mis Tiggy ookKan me wel vinden in wat Strol zegt, maar ook in wat Brown zegt.
Ik weet het, ik heb geen eigen mening
Die catfights tussen jullie toendertijd. Heerlijk was dat altijd.quote:
Hij heeft alleen Josties van kinderen.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
Prins Rainier van Monaco overledencoole vent vond ik dat altijd om te zien
en het begon omdat ik haar voor de grap ene keer slet noemdequote:Op woensdag 6 april 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die catfights tussen jullie toendertijd. Heerlijk was dat altijd.![]()
![]()
Werk je bij de Mac?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:41 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en het begon omdat ik haar voor de grap ene keer slet noemde![]()
en dat was echt voor de grap toen![]()
en toen begon zij over dat ik hersensloos was omdat ik bij de mac werkte enzo
![]()
![]()
LOL!!
Je kent haar niet gijs... eigenlijk kent niemand haar hier..quote:Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen![]()
En ik mis Tiggy ookKan me wel vinden in wat Strol zegt, maar ook in wat Brown zegt.
Ik weet het, ik heb geen eigen mening
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werk je bij de Mac?
*PROEST*
Hoe kansloos !![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Werk je bij de Mac?
*PROEST*
Hoe kansloos !![]()
![]()
![]()
![]()
Goed puntquote:Op woensdag 6 april 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je kent haar niet gijs... eigenlijk kent niemand haar hier..
quote:
[..]
Werk je bij de Mac?
*PROEST*
Hoe kansloos !![]()
![]()
![]()
![]()
zegt een medewerker van de klantenservice bij de Makroquote:Op woensdag 6 april 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werk je bij de Mac?
*PROEST*
Hoe kansloos !![]()
![]()
![]()
![]()
En jij was de frietenbakker tochquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zegt een medewerker van de klantenservice bij de Makro
Ik verkocht vroeger worsten bij de Hemaquote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En jij was de frietenbakker toch
Ik ben ook 1 jaar pizzabakker geweestquote:Op woensdag 6 april 2005 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb heel vroeger ooit Pizza's en poffertjes gebakken en verkocht.
Ik ook maar één jaar.quote:
Poffertjesquote:Op woensdag 6 april 2005 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb heel vroeger ooit Pizza's en poffertjes gebakken en verkocht.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Zo...
@ de gijsjes die niet blij zijn met hun werk:
Ga GVD actie ondernemen om een andere baan te zoeken. Iedere dat gezeik hier van(lees dit met een zeikstem) ik heb het niet meer naar mijn zin op mijn werk, het is zo saai... .
Ga naar een arbeidsburo, stuur open sollicitatie brieven,.... Maar doe iets ipv hier iedere keer te lopen zeiken. Maar vergeet niet dat elke baan zijn positieve kanten heeft en negatieve kanten heeft.
En voor Sjo: Ja ook de verpleging... poep en kots ruimen. vieze piemels wassen
verder...
@ over Tiggy:
We moeten iedereen accepteren hoe die is. En natuurlijk ben je als vrouw gelijk een slet als je niet moeilijk doet met mannen. Om het maar even zo netjes te zeggen.
Maar de reactie die na de meet hier neergezet werden daar heeft iedereen maar dan ook iedereen smakelijk om gelachen. Er is er toen geen een geweest die er gelijk een stokje voor gestoken heeft. Verder weet ik ook dat zij na de meet nog wel contact heeft gezocht bij andere Gijsjes van hier, maar die hebben haar compleet genegerd.
En als je haar mist stuur haar dan eens een mailtje of zo iets....
En even iets...
@QueenR:
We kunnen gewoon duidelijk zien dat je lekker van je vrijgezellen bestaan aan het genieten bent
ik ben kokquote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En jij was de frietenbakker toch
Wijze post Quinnyquote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Zo...
Ga GVD actie ondernemen om een andere baan te zoeken. Iedere dat gezeik hier van(lees dit met een zeikstem) ik heb het niet meer naar mijn zin op mijn werk, het is zo saai... .
Ga naar een arbeidsburo, stuur open sollicitatie brieven,.... Maar doe iets ipv hier iedere keer te lopen zeiken. Maar vergeet niet dat elke baan zijn positieve kanten heeft en negatieve kanten heeft.
verder...
@ over Tiggy:
We moeten iedereen accepteren hoe die is. En natuurlijk ben je als vrouw gelijk een slet als je niet moeilijk doet met mannen. Om het maar even zo netjes te zeggen.
Maar de reactie die na de meet hier neergezet werden daar heeft iedereen maar dan ook iedereen smakelijk om gelachen. Er is er toen geen een geweest die er gelijk een stokje voor gestoken heeft. Verder weet ik ook dat zij na de meet nog wel contact heeft gezocht bij andere Gijsjes van hier, maar die hebben haar compleet genegerd.
En even iets...
@QueenR:
We kunnen gewoon duidelijk zien dat je lekker van je vrijgezellen bestaan aan het genieten bent
Quinny topvrouwquote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Zo...
verder...
@ over Tiggy:
En even iets...
@QueenR:
Als ik wijs was geweest, had ik nu niet op een gewone verpleegafdeling gewerkt. Maar had ik nu op de verloskamers gestaan. Maarja had geen zin meer om door te studeren.quote:
Oh en voor jou heb ik ook de 16de gereseveerdquote:Op woensdag 6 april 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Inderdaad, repect voor de wijsheid van oude mensen
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh en voor jou heb ik ook de 16de gereseveerd
Dan heb je geld voor niks uitgegeven, no way dat ik van een toren spring met een elastiekje rond mijn enkels.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:12 schreef Quinny het volgende:
Oh en voor jou heb ik ook de 16de gereseveerd
Is dat die cursus Japanse handoplegging?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
Oh ik start trouwens over 2 week met een cursus.. wie weet kom ik er verder mee en ga ik doen wat me leuk lijkt.
hahahahaquote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor niks uitgegeven, no way dat ik van een toren spring met een elastiekje rond mijn enkels.![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:17 schreef Quinny het volgende:
Over tokkelen: Ik zie Strol al als een gillend speenvarken naar beneden zoefen
Nee, en nu vinden we je ook nog een slechte moeder omdat je achter de PC zit in plaats van aandacht aan je kinderen te besteden. Je lijkt meer op Yvonne dan op Tiggy.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef QueenR het volgende:
hihi, nee zeker niet met spelling. In my defence; probeer eens te typen met een kind wat je mee probeert te trekken naar de dvd speler, en een op schoot
(heb ik me er nu redelijk uitgekletst?)
Mooi dan mag jij met ze mee naar boven om vanuit daar te filmenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Ik gil al tijdens het beklimmen van die toren. Hoge dingen.![]()
![]()
Wat voor cursusquote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
Oh ik start trouwens over 2 week met een cursus.. wie weet kom ik er verder mee en ga ik doen wat me leuk lijkt.
WHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, en nu vinden we je ook nog een slechte moeder omdat je achter de PC zit in plaats van aandacht aan je kinderen te besteden. Je lijkt meer op Yvonne dan op Tiggy.
hou ouder hoe wijzerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |