Gijs het moet.... we hebben een grote mond gehad maanden geleden, en daar moeten we nu daden achter zetten.... ik jump wel.... het mooie is.......... Surfer en Brown ook.... het gezichtsverlies als ze niet jumpen is te hoogquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:26 schreef QueenR het volgende:
ik ben toevallig de 16e zeer dicht in de buurt...
Echte tijden weet ik nog nietquote:
Gijs dat moet je toch eens meemaken in je levenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Stoer dat jullie toch gaan dan (Met een beetje hulp van Quinny) een keertje geen gebakken lucht
quote:
JUMP JUMP JUMP JUMPquote:
Gewoon doen, is maar een klein stapje, zwaartekracht doet de rest.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat moet je toch eens meemaken in je leven![]()
Zoooo spannend... voel me ook niet echt op mijn gemakt hoor maar ja.... daar gaat het om
Spring je mee ?Tandem jump
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JUMP JUMP JUMP JUMP
Kriss Kross is gone make you JUMP JUMP JUMP ! ! !
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Gewoon doen, is maar een klein stapje, zwaartekracht doet de rest.No biggie.
![]()
Hoop wel dat de camera's in de aanslag gehouden worden haha maar daar vertrouw ik wel op.
zeker, moet bewijsmateriaal hebben van de doodsangst op je gezicht hahaquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenMOET ik hebben.... als je jumped leg het dan vast toch ?
Whahahahaha... gijs.. we hebben altijd serieus gezegd dat we het zouden doen..quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Stoer dat jullie toch gaan dan (Met een beetje hulp van Quinny) een keertje geen gebakken lucht
Tja wie zei er ook alweer dat ik grijze haren had en 33 was gewordenquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Oooooooooooohhhh ,..... klamme handen
Maar natuurlijk spring ik wel... eerst een grote bek ... dus springen moeten we ook..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gewone jump kost 50 euro en 65 met foto's. De fotograaf gaat dan met je mee naar bovenMOET ik hebben.... als je jumped leg het dan vast toch ?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja wie zei er ook alweer dat ik grijze haren had en 33 was geworden
Ohja na die jump ben jij denk ik helemaal grijs geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |