HeerLijk hoe hij die L zo lekker articuLeertquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Of dat verschrikkelijke mannetje dat Spongebob-Squarepants-soep-of-whatever gaat maken voor z'n hele familie.Die stem. "Jongens, aan tafel!!" brrrrr. Er bestaan toch ook wel kinderen met een normale stem.
Auw, die was ik nog even vergeten ja. Kennelijk worden reclamekinderen alleen gescout rondom Hilversum, Amersfoort en meer van die kakkerkolonies.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Of dat verschrikkelijke mannetje dat Spongebob-Squarepants-soep-of-whatever gaat maken voor z'n hele familie.Die stem. "Jongens, aan tafel!!" brrrrr. Er bestaan toch ook wel kinderen met een normale stem.
hoe irritanter de reclame is, hoe beter t blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Kan wel zijn, maar het is niet bepaald positief stimulerend voor de consument lijkt me, terwijl dat toch wel de bedoeling is. Ik ga nu expres die rommel niet meer kopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe irritanter de reclame is, hoe beter t blijft hangen.
en t werkt.
Tja, maar jij hebt ook een Schnappi avatar...quote:
Ik ken de reclame ook niet, maar ik vind dat jongetjes in reclames altijd beter en leuker zijn dan meisjes, dus hoewel ik de reclame niet heb gezien, ben ik er toch voorquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:00 schreef Verbal het volgende:
Ik ken de reclame niet, maar vind toch dat dat kutkind dood moet.
V.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
dat jongetjes in reclames altijd beter en leuker zijn dan meisjes
Ojaquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
voor jou en mij ook niet, maar heb eens een paar jengelende kids bij je in de supermarkt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oja, "en kijk ze nou smullen"
dat is voor mij dus ook een reden om dat soort spul niet te eten
Mja, spongebob+een jong ventje (hun leeftijdscatagorie) spreekt natuurlijk wel aan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor jou en mij ook niet, maar heb eens een paar jengelende kids bij je in de supermarkt.
let eens op hoeveel moeders die zooi in hun kar gooien om van t gezeik af te zijn, t verkoopt.
doel berijkt.
die irriteert me ook heel erg!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:03 schreef JDude het volgende:
"Denk niet te licht over overgewicht" mag er ook aan dan
aan Sponge is geen etiket op te plakken. Guusje neefje, van 5 is er gek op, zijn pappie ook, 34, zoon ook, 22,quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, spongebob+een jong ventje (hun leeftijdscatagorie) spreekt natuurlijk wel aan.
En vooral de manier waarop hij zijn hoofd beweegt tijdens het uitspreken van die zinquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oja, "en kijk ze nou smullen"
dat is voor mij dus ook een reden om dat soort spul niet te eten
Doet dat kutjoch ook niet de stem van Timmy in "Fairly odd parents" ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Die klopt inderdaad niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Overigens, hoe vinden jullie het joch in de Interpolis reclame? "Dit is hamertje tik, dit is ruitje tik." De manier waarop dat kind naar die ruit kijkt! Je weet bijna zeker dat die later op een sociale werkplaats terecht komt!![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Hengst voor zijn kop moet ie hebben en vreten wat de pot schaft.
Nou, Patrick (dat kutkind van de Maggie spongebob troep reclame) is daarintegen WEL homo...en zo niet, dan wordt ie wel zovaak gekast voor dit soort kindernichten rolletjes dat ie het wel wordtquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
aan Sponge is geen etiket op te plakken. Guusje neefje, van 5 is er gek op, zijn pappie ook, 34, zoon ook, 22,
ik niet...
of topic, de laatste mode is dat mensen uitkomen voor hun a-sexuele leven
Sponge zou homo zijn, nu is hij dus A -sexueel, en tekenfilm figuur. !
goed itum om de zaak aan te kaarten. in een ander topic
off toppic, kan zijn.........
Je neefje van 5 heeft een zoon van 22quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
aan Sponge is geen etiket op te plakken. Guusje neefje, van 5 is er gek op, zijn pappie ook, 34, zoon ook, 22,
ik niet...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:09 schreef PvtRyan het volgende:
Dat Spongebob kind mag van mij echt aan de meest vreselijke pijklijke ziekte doodgaan
Afmaken dat tuig, in kampen stoppen!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Overigens, hoe vinden jullie het joch in de Interpolis reclame? "Dit is hamertje tik, dit is ruitje tik." De manier waarop dat kind naar die ruit kijkt! Je weet bijna zeker dat die later op een sociale werkplaats terecht komt!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:17 schreef GHans7 het volgende:
[..]
HeerLijk hoe hij die L zo lekker articuLeert
Toch maar ff proeven.quote:Deze week trouwens in de aanbieding bij Albert Heijn.
Kinderen zijn kut... bastaquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:03 schreef JDude het volgende:
"Denk niet te licht over overgewicht" mag er ook aan dan, net als dat wicht dat via video-GPRS gekke bekken tegen d'r moeder loopt te trekken en dat ADHD-blaag van die frisdrank die je tanden niet aantast.
Eigenlijk moeten er sowieso geen kinderen in reclames!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
Kutreclame maar als veganist ben ik natuurlijk voor vegetarisme en reclames daaromtrent.
Bovendien vindt ik het hypocriet als je als, "vegetarier" imitatie-vlees gaat eten! Of je bent vegetarier, of niet. Maar ga niet net doen alsof je geen vegetarier bent... Zo zie ik dat dan..quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, ik heb juist een hekel aan Valeeeeeeeessssss.Kom op, we gaan vegetarisch eten, da's beter voor de dieren. Behalve dan voor het melkvee en de legkippen. Die mensen eten dat alleen maar omdat ze denken dat het goed is voor hun Chloor-res-te-rol. Dan moet je gewoon eens wat tofu eten ofzo, da's nog veel beter.
Nou ja, op zich is het wel handig, die vervangers. Het heet niet voor niks vervangers, ze stoppen er ijzer en eiwit en allerlei andere stofjes in. Voor de aardappels-groente-vlees burger is het wel handig, anders mis je ineens een derde van je maaltijd. Ik persoonlijk kook gewoon altijd andere gerechten, waar niks vervangen hoeft te worden. Pasta of roerbak bijvoorbeeld. Maar we dwalen af.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:17 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Bovendien vindt ik het hypocriet als je als, "vegetarier" imitatie-vlees gaat eten! Of je bent vegetarier, of niet. Maar ga niet net doen alsof je geen vegetarier bent... Zo zie ik dat dan..
Of je eet alleen groenten, of je eet ook vlees. Maar ga geen nep-vlees eten als je alleen groente eet.
sorry, bedoel mijn zoon. is 22.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:12 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Je neefje van 5 heeft een zoon van 22
IK WIL GEEN VLEES IK WIL GEEN VLEES
IK WIL GEEN KIP IK WIL GEEN KIP
IK WIL GEEN VIS IK WIL GEEN VIS
En die moeder maar geduldig blijven. Hengst voor zijn kop moet ie hebben en vreten wat de pot schaft.
Hengst voor zijn kop moet ie hebben en vreten wat de pot schaft.
vrete kreng.........WAT negeer je mij, kinderen in (een of andere arm land) eten maanden van wat jij hier krijgt dus niet zeuren kreng. dat zou ik zeggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |