quote:
quote:We willen iig. voor de Ring II gaan, en als reserve een film van 12 jaar en ouder. Alleen als je geweigerd wordt bij de ingang, kan je dan je geld terugkrijgen, of niet?
quote:
quote:[..]
denk het niet, je koopt toch bewust een kaartje voor een film die je niet mag zien
Ja, je krijgt altijd je geld terug als de film nog niet begonnen is. Daar hoef je geen smoesjes voor te verzinnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef BMRS het volgende:Alleen als je geweigerd wordt bij de ingang, kan je dan je geld terugkrijgen, of niet?
Ik heb hier een paar honderd kaartjes liggen van Pathé Eindhoven en die bestaan allemaal maar uit één deel. Dit betekend dat er altijd een usher is geweest die mijn kaartje gescheurd heeft. En als deze persoon vindt dat je er niet oud genoeg uit ziet, zal hij om legitimatie vragen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:39 schreef BMRS het volgende:
Jammer...Nja, je zal denk ik van te voren al kunnen zien of ze daar controleren, of niet? Ik denk wel dat ze eerder bij een druk bezochte film (zoals the Ring II) gaan controleren, dan bij een minder goed bezochte film, of niet?
als het een romantische date moet worden.... zou ik overigens toch wat lichters qua film uitzoekenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:28 schreef BMRS het volgende:
Kick... Ik bel haar dadelijk eventjes op. Kijken welke film we nu nemen, en wanneer. Nog meer mensen die misschien wel eens naar Eindhoven gaan, en iets weten over leeftijdscontroles?
Nja, ik weet het niet. Zij wilde graag naar een horror/thriller. En als je iets lichters kiest, ja, kijk ik weet nog niet wat zij van mij vindt. En als ik haar mee vraag naar een 'lichtere' film, ja dat valt meteen zo op, en de film moet natuurlijk wel leuk zijn. En ja, een goede enge film kan toch ook leuke gevolgen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:07 schreef avotar het volgende:
[..]
als het een romantische date moet worden.... zou ik overigens toch wat lichters qua film uitzoeken![]()
![]()
Dat is wel een goede.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:57 schreef avotar het volgende:
"Ow man, ik hoor echt alleen maar hele slechte verhalen over Ring 2.. misschien kunnen we beter naar iets anders gaan... wat dacht je van... "
Niet zo een super goede...quote:"hey meisje, ik weet dat ik je naar Ring 2 zou nemen, maar moet ik hem vanavond al met m'n moeder gaan kijken. Vind je het heel erg met mij naar een ander te gaan?"
Dat durf ik niet.quote:"hey ik vind je echt heel leuk en ik weet dat in Hitch een aantal hele romantische momenten zitten waar ik dan kan proberen om je te zoenen. Dus.... wat denk je ervan?"
quote:
Jaja... Heb haar al in levende lijven ontmoet. We zijn een keer een film bij haar wezen kijken, en ze is een keer hier geweest (mja beetje op trampoline liggen langs elkaar, boswandeling enzow (niets speciaals gebeurd overigens). Dus ja....quote:Op donderdag 7 april 2005 17:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ehm tja leuk dat ze online komt.. maar je kan haar beter in 'levende lijve' ontmoeten.... anders blijft er alleen virtueel zoenen over
Volgende week een keer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:18 schreef avotar het volgende:
En wanneer ga je nou naar de film bmrs?
veel succes bmrs.... ik verwacht natuurlijk wel een verslag.. of in elk geval welke film het nou wordt..quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef BMRS het volgende:
[..]
Volgende week een keer.Ik zeg niet de precieze datum/tijd, dadelijk staat er een heel FOK-team met spandoeken (Veel succes, BMRS!).
En heb je Ring II gekeken.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef BMRS het volgende:
The Ring II, met als reserve een thriller van 12&o
Er wordt nooit een aparte leeftijdscontrole gehouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef BMRS het volgende:
Zo, we zijn zondag avond gegaan, toch maar naar white noise, maar volgens mij werdt er daar nergens op leeftijd gecontroleerd. Er stond dezelfde vent voor de ingang naar alle zalen. Btw, voor de fokkers die toen ook naar de bios gingen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef BMRS het volgende:
Zo, we zijn zondag avond gegaan, toch maar naar white noise, maar volgens mij werdt er daar nergens op leeftijd gecontroleerd. Er stond dezelfde vent voor de ingang naar alle zalen. Btw, voor de fokkers die toen ook naar de bios gingen, wij zaten zondag avond 1 mei in de Pathe in Helmond, in zaal 3, van 21.10 tot 23.15. Misschien heeft iemand ons gezien?
das toch juist liefquote:Op maandag 9 mei 2005 16:10 schreef avotar het volgende:
neej.. niet daar in de buurt geweest...
film was wel aardig.. maar goed.. aardig .... wel een blauwe arm over gehouden (heb hem afgel. weekend in Vlissingen gezien).. maar goed... m'n vriendin is voor alles bang...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |