abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26007529
Ik ben iig nog nooit op leeftijd gecheckt..
pi_26010173
K heb net 33 minuten met haar gebeld...

We willen iig. voor de Ring II gaan, en als reserve een film van 12 jaar en ouder. Alleen als je geweigerd wordt bij de ingang, kan je dan je geld terugkrijgen, of niet?
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:35:08 #53
3767 Herald
Come get some
pi_26010253
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef BMRS het volgende:
K heb net 33 minuten met haar gebeld...
quote:
We willen iig. voor de Ring II gaan, en als reserve een film van 12 jaar en ouder. Alleen als je geweigerd wordt bij de ingang, kan je dan je geld terugkrijgen, of niet?

denk het niet, je koopt toch bewust een kaartje voor een film die je niet mag zien
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_26010371
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:35 schreef Herald het volgende:

[..]

quote:
[..]

denk het niet, je koopt toch bewust een kaartje voor een film die je niet mag zien

Jammer... Nja, je zal denk ik van te voren al kunnen zien of ze daar controleren, of niet? Ik denk wel dat ze eerder bij een druk bezochte film (zoals the Ring II) gaan controleren, dan bij een minder goed bezochte film, of niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door BMRS op 06-04-2005 08:55:23 ]
  woensdag 6 april 2005 @ 01:27:44 #55
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26014042
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:32 schreef BMRS het volgende:Alleen als je geweigerd wordt bij de ingang, kan je dan je geld terugkrijgen, of niet?
Ja, je krijgt altijd je geld terug als de film nog niet begonnen is. Daar hoef je geen smoesjes voor te verzinnen.
Je moet alleen niet moeilijk gaan doen. Als ze om legitimatie vragen en je kunt het niet tonen kun je voor een andere film kaartjes halen of je krijgt je geld terug.
disclaimer: als je kaartjes hebt gekocht met een Pathé voordeelpas kun je naar je geld fluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door victorinox op 06-04-2005 02:10:27 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 6 april 2005 @ 01:46:00 #56
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26014268
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:39 schreef BMRS het volgende:

Jammer... Nja, je zal denk ik van te voren al kunnen zien of ze daar controleren, of niet? Ik denk wel dat ze eerder bij een druk bezochte film (zoals the Ring II) gaan controleren, dan bij een minder goed bezochte film, of niet?
Ik heb hier een paar honderd kaartjes liggen van Pathé Eindhoven en die bestaan allemaal maar uit één deel. Dit betekend dat er altijd een usher is geweest die mijn kaartje gescheurd heeft. En als deze persoon vindt dat je er niet oud genoeg uit ziet, zal hij om legitimatie vragen.
Normaal wordt er in Pathé Eindhoven in de hal gecontroleerd (langs het buffet). En als de film op plaats is bij de zaal.
Aleen op hele slappe tijdstippen worden de kaartjes door de cassiere gescheurd.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26016302
Dan gaan wij denk ik toch maar voor de Ring II, denk ik. Ik denk niet dat we geweigerd worden, en als dat toch gebeurd gaan we gewoon naar een andere film. Ik spreek haar donderdag nog op msn, en ja, nu maar eens zien of er echt gecontroleerd gaat worden.

[ Bericht 28% gewijzigd door BMRS op 06-04-2005 09:08:15 ]
  woensdag 6 april 2005 @ 09:07:40 #58
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26016516
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:28 schreef BMRS het volgende:
Kick... Ik bel haar dadelijk eventjes op. Kijken welke film we nu nemen, en wanneer. Nog meer mensen die misschien wel eens naar Eindhoven gaan, en iets weten over leeftijdscontroles?
als het een romantische date moet worden.... zou ik overigens toch wat lichters qua film uitzoeken

Hitch bv

[ Bericht 3% gewijzigd door avotar op 06-04-2005 09:08:34 (Nu met filmtip...) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26016556
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:07 schreef avotar het volgende:

[..]

als het een romantische date moet worden.... zou ik overigens toch wat lichters qua film uitzoeken
Nja, ik weet het niet. Zij wilde graag naar een horror/thriller. En als je iets lichters kiest, ja, kijk ik weet nog niet wat zij van mij vindt. En als ik haar mee vraag naar een 'lichtere' film, ja dat valt meteen zo op, en de film moet natuurlijk wel leuk zijn. En ja, een goede enge film kan toch ook leuke gevolgen hebben.

Hitch lijkt me wel leuk, alleen ja, hoe vraag je dat, zonder dat het opvalt?
  woensdag 6 april 2005 @ 09:57:23 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26017330
"Ow man, ik hoor echt alleen maar hele slechte verhalen over Ring 2.. misschien kunnen we beter naar iets anders gaan... wat dacht je van... "

"hey meisje, ik weet dat ik je naar Ring 2 zou nemen, maar moet ik hem vanavond al met m'n moeder gaan kijken. Vind je het heel erg met mij naar een ander te gaan?"

"hey ik vind je echt heel leuk en ik weet dat in Hitch een aantal hele romantische momenten zitten waar ik dan kan proberen om je te zoenen. Dus.... wat denk je ervan?"
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26035205
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:57 schreef avotar het volgende:
"Ow man, ik hoor echt alleen maar hele slechte verhalen over Ring 2.. misschien kunnen we beter naar iets anders gaan... wat dacht je van... "
Dat is wel een goede.
quote:
"hey meisje, ik weet dat ik je naar Ring 2 zou nemen, maar moet ik hem vanavond al met m'n moeder gaan kijken. Vind je het heel erg met mij naar een ander te gaan?"
Niet zo een super goede...
quote:
"hey ik vind je echt heel leuk en ik weet dat in Hitch een aantal hele romantische momenten zitten waar ik dan kan proberen om je te zoenen. Dus.... wat denk je ervan?"
Dat durf ik niet.

En ja, waarom zou er niets gebeuren bij een enge film? Dat kan net zo goed, alleen is het dan niet zo romantisch. Mja, op de een of andere manier lijkt het me lief als zij bang is tijdens de film... Kweet niet waarom...

[ Bericht 3% gewijzigd door BMRS op 06-04-2005 22:50:24 ]
pi_26051256
Vanavond komt ze weer online
  donderdag 7 april 2005 @ 17:11:25 #63
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26051546
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:56 schreef BMRS het volgende:
Vanavond komt ze weer online
Ehm tja leuk dat ze online komt.. maar je kan haar beter in 'levende lijve' ontmoeten.... anders blijft er alleen virtueel zoenen over
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_26055415
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:11 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ehm tja leuk dat ze online komt.. maar je kan haar beter in 'levende lijve' ontmoeten.... anders blijft er alleen virtueel zoenen over
Jaja... Heb haar al in levende lijven ontmoet. We zijn een keer een film bij haar wezen kijken, en ze is een keer hier geweest (mja beetje op trampoline liggen langs elkaar, boswandeling enzow (niets speciaals gebeurd overigens). Dus ja....
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:18:12 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26065495
En wanneer ga je nou naar de film bmrs?
pi_26068441
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:18 schreef avotar het volgende:
En wanneer ga je nou naar de film bmrs?
Volgende week een keer. Ik zeg niet de precieze datum/tijd, dadelijk staat er een heel FOK-team met spandoeken (Veel succes, BMRS!).
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:23:22 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26169379
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef BMRS het volgende:

[..]

Volgende week een keer. Ik zeg niet de precieze datum/tijd, dadelijk staat er een heel FOK-team met spandoeken (Veel succes, BMRS!).
veel succes bmrs.... ik verwacht natuurlijk wel een verslag.. of in elk geval welke film het nou wordt..
pi_26233299
The Ring II, met als reserve een thriller van 12&o
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:39:31 #69
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26525220
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef BMRS het volgende:
The Ring II, met als reserve een thriller van 12&o
En heb je Ring II gekeken.
IMDb Vote History
pi_26607987
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:39 schreef victorinox het volgende:

[..]

En heb je Ring II gekeken.
nog niet, maar we gaan nu voor een andere:

the boogey man
<of>
white noise
pi_26689110
Zo, we zijn zondag avond gegaan, toch maar naar white noise, maar volgens mij werdt er daar nergens op leeftijd gecontroleerd. Er stond dezelfde vent voor de ingang naar alle zalen. Btw, voor de fokkers die toen ook naar de bios gingen, wij zaten zondag avond 1 mei in de Pathe in Helmond, in zaal 3, van 21.10 tot 23.15. Misschien heeft iemand ons gezien?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 11:01:00 #72
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26689454
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef BMRS het volgende:
Zo, we zijn zondag avond gegaan, toch maar naar white noise, maar volgens mij werdt er daar nergens op leeftijd gecontroleerd. Er stond dezelfde vent voor de ingang naar alle zalen. Btw, voor de fokkers die toen ook naar de bios gingen
Er wordt nooit een aparte leeftijdscontrole gehouden.
De kassiere controleerd het en die vent bij de ingang controleerd het. Maar als je niet naar een 16+ film gaat, of als je er al ouder uitziet dan 16, dan zal je er nooit iets van merken.
IMDb Vote History
pi_26761958
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:51 schreef BMRS het volgende:
Zo, we zijn zondag avond gegaan, toch maar naar white noise, maar volgens mij werdt er daar nergens op leeftijd gecontroleerd. Er stond dezelfde vent voor de ingang naar alle zalen. Btw, voor de fokkers die toen ook naar de bios gingen, wij zaten zondag avond 1 mei in de Pathe in Helmond, in zaal 3, van 21.10 tot 23.15. Misschien heeft iemand ons gezien?
  maandag 9 mei 2005 @ 16:10:46 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26855451
neej.. niet daar in de buurt geweest...

film was wel aardig.. maar goed.. aardig .... wel een blauwe arm over gehouden (heb hem afgel. weekend in Vlissingen gezien).. maar goed... m'n vriendin is voor alles bang...
pi_26927101
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:10 schreef avotar het volgende:
neej.. niet daar in de buurt geweest...

film was wel aardig.. maar goed.. aardig .... wel een blauwe arm over gehouden (heb hem afgel. weekend in Vlissingen gezien).. maar goed... m'n vriendin is voor alles bang...
das toch juist lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')