Dat is niet afgehaktquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef junkiexp het volgende:
je ben nog een tegeltje vergeten af te hakken in je douche
Inderdaad. En die planken kun je prima gebruiken om je kontkorsten vakkundig weg te schrapen.quote:Op maandag 4 april 2005 23:22 schreef Topmaat het volgende:
Daar valt toch wel in te douchen?
nee, en als ik in me in de moskee aan het wassen ben raak ik steeds m'n schoenen kwijt in dat rekje bij de deurquote:
Nee, deze foto is van voor ze het hele hok eruit gesloopt hebben voor onderzoek in het calgon lab in Hamburgquote:Op maandag 4 april 2005 23:22 schreef Topmaat het volgende:
Daar valt toch wel in te douchen?
Ik zie het probleem niet. Dan kunnen ze er toch nog steeds in douchen... alleen op een andere plaats.quote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, deze foto is van voor ze het hele hok eruit geslooft hebben voor onderzoek in het calgon lab in Hamburg
in Urk wonen heeft zo zijn nadelenquote:Op maandag 4 april 2005 23:15 schreef Pony-Lover het volgende:
....bij ons op het dorp
Volgens de monteur hadden we bij elke douchebeurt Calgon moeten gebruiken en nu is er niks meer aan te doen
![]()
[afbeelding]
Nu moeten we ons in de moskee, een dorp verderop, gaan wassen
[afbeelding]
![]()
Ja, hoe konden we zo dom zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |