Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programma.
Zwakbegaafde tmf-smsers e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef frizzel het volgende:
[..]
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?
Helemaal mee eens, zit vaak goeie humor inquote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef kavorka het volgende:
Matthijs is mijn held in deze leuke serie! Dat toontje en zijn gedrag is schitterend om naar te kijken..
Uiteraard is alles nep, dat is nu wel bekend, maar dat maakt het niet minder om naar te kijken!
edit: ik zag matthijs dernet zelfs in een McDonalds-reclame
niet mee eens, en dat ben ik ook niet,quote:
Het heeft inderdaad wel iets weg van The Office (ook een geniale serie), hoewel het bij The Office er wel heel dik bovenop ligt dat het allemaal nep is, ondanks de documentairevorm waarin het is gebracht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef frizzel het volgende:
Ik vergelijk dit programma trouwens met "The Office" wat ook heel gaaf is!
Nooit gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het meer op Finals en Cut! lijken..
idd, ook heel nederlands.quote:
wordt ook iemand wakkerquote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef MatiCe het volgende:
Volgens mij is het allemaal geacteerde bullshit
Die Iris is wel lekker ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef xstatic1975 het volgende:
Irisje mjammie mjammie"5 weken zonder sex begint nu echt vervelend te worden"
Iets zegt me dat ze dat in het echt nooit zou zeggen.
En btw wat kan mij het rotten dat het nep is, het is grappig om te zien
Ja dat zag ik ook wel, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
In dat ravijn, dat was echt hilarisch, met het gooien van die appel, maar dat stuk waarop die Kim lag daar kon ze zoals ik het zag echt makkelijk op gaan zitten ipv zo debiel te liggen, maar dat leek misschien zo.
Nou ben ik benieuwd of die Iris en Nick wat gaan krijgen met elkaar. Volgende week ziet Iris een leuke jongen ofzo, en dan krijgen ze allemaal ruzie met zo'n hele groep jongens en daarmee gaan ze op de vuist.
Die met die grote tieten! Ja! Is er dan helemaal niks meer echt?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Iris lijkt op dat meisje uit Summerbase op tmf. Kyra ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Your mothers should have been beaten with oars when they were pregnant with you!
This program makes baby jesus cry a little on the inside!
Kill the abomination before it spreads! Kill it NOW!
Ik HAAT Kicken
ze zei :quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Redux het volgende:
Kut, ik miste net het stukje waarin dat meisje die 5 jongens wegstuurde. Wat zei ze nou precies tegen die lui waardoor ze ineens weggingen en later heel relaxed waren?
ja dat was het, helaasquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef Kontiki het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken. Gisteren zapte ik er heel even langs...
*zap*
- Iris kijkt naar jongens aan de overkant'
"Hee kijk die jongens daar"
"Iris, niet doen joh"
"Ah joh, ze zijn leuk toch?"
"Niet doen Iris, kom op"
"Ah kom op, ze zijn leuk"
"Iris, niet doen"
"Ah joh, die ene met die pet is leuk"
"Iris niet doen, doorlopen kom op"
"Ah joh kom op ze zijn leuk"
*zap*
Hoogstaande dialogen...
gewoon geen dialoog en kim en iris alleen maar laten strippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Redux het volgende:
[..]Hoe wou jij daar een hoogstaande dialoog neerzetten dan?
Misschien is ie er wel gewoon echt eentje!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef ASroma het volgende:
mathijs was weer super, die kerl weet hoe die een kakker moet spelen, prachtig~!
22:00quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef ForumGek het volgende:
Waarom heet ik nou ook Matthijs....
Maar kicken is tof ! Ookal is het nep, maakt me neit zo uit, het is gewoon leuk om naar te kijken. Verstand op nul. Wanneer komt het nou precies? Maandag avond 22:30?
Irisquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef miki het volgende:
Wie lag daar trouwens in de duinen met die jongen met dat lange haar?
Volgende week om 21.50 omdat Bobo's in The Bush niet meer komt.quote:
euh... er lopen zeker 2 meisjes rond die eerder dingen op tv hebben gedaan....die ene is olgesn mij uit be a moviestar gekikt, en een andere zat in een of andere serie geloof ik...quote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
maar Stille Nacht is ook eenkutfilmquote:Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt waarschijk Caro Lenssen, uit oa. Meiden van de Wit, Cloaca en Stille Nacht.
[afbeelding]
Je "maar" en je "ook" begrijp ik niet helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 08:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar Stille Nacht is ook eenkutfilm
oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nou??? Dat de serie nep is? Nou, daar ben je dan al gauw achter.
En gisteren zat Kim idd in de telefilm On Stage.
Ik en de rest van Nederlandquote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef brokkepiloot het volgende:
[..]
oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |