De funk brothers spelen a.s dinsdag in paradiso. Tenminste 4 originele leden aangevuld met andere muzikanten. Sinds die docu standing in the shadows of motown zijn er al weer 2 overleden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:37 schreef AlohaXa het volgende:
Een paar keer per jaar krijgt dit topic een kick. Deze keer van mij
The Soul Of Motown
+
Joan Osborne en the Funk Brothers
Ik hou zo van motown![]()
Ah jammer, wel late notice. Maar ja, ik vind toch niemand die mee zou willen dusquote:Op zondag 14 januari 2007 01:01 schreef ullie het volgende:
[..]
De funk brothers spelen a.s dinsdag in paradiso. Tenminste 4 originele leden aangevuld met andere muzikanten. Sinds die docu standing in the shadows of motown zijn er al weer 2 overleden...
presentquote:Op zondag 14 januari 2007 01:01 schreef ullie het volgende:
[..]
De funk brothers spelen a.s dinsdag in paradiso. Tenminste 4 originele leden aangevuld met andere muzikanten. Sinds die docu standing in the shadows of motown zijn er al weer 2 overleden...
*updatequote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef savecracker85 het volgende:
[..]
present![]()
ben wel benieuwd wat het wordt..Of het nog steeds zo'n strak groovende band is
De avond begon met een Bill Cosby achtig figuur die de band aan kondigde..Daarbij zaten ook nog 2 zangeressen en 1 zanger, die laatste praatte een beetje de nummers aan elkaar. Af en toe werd een van de originele funk brothers dan weer naar voren geroepen die nog met wat leuke anekdotes kwam etc..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |