Heb je al online gespeeld?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Twisted Metal vind ik tot nu toe ook een erg goed spel. De besturing is even wennen, maar daarna is het gewoon heel erg leuk om te doen.
Ik heb er geen spijt van, in ieder geval.

Ik denk dat je GPS bedoelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:28 schreef dj_ko het volgende:
niet echt iets over online multiplayer, maar weet iemand al of je ook gprs (navigiatie) op de
psp kan draaien?

USA of azie versie?quote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij Replay hebben ze de PSP geimporteerd en ook een hoop games.
Nadeel: de PSP value pack kost 349.95 en spellen kosten 59.95

USA dus incl. spiderman 2 moviequote:

Meteen ff bestellen. Zeker een hidden featurequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
http://www.radioshack.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&catalog=RadioShack&category=PSP&product=5813204
DIit is wel heel makkelijk voor je psp

Inderdaad...quote:Op woensdag 13 april 2005 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een beetje rustig op PSP gebied nu he? De launchgames zijn er en that's it. Het wordt tijd voor de E3, er zijn nog ene hoop games waarvan ik wel meer wil weten

Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Armsquote:Op woensdag 13 april 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
GT4 mobile en GTA San Andreas moeten gereleased worden
Hopelijk brengt de E3 vele mooie games voor ons

Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Arms

Tot nu toe is wipe-out wat mij betreft the best gamequote:Op woensdag 13 april 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |