Adoptersquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom bij het select groepje EARLY adapters
Nee, wij zijn adapters. De connectie tussen Japan/USA en europese PSP'ersquote:
Innovators zijn de eerste 2 procent dacht ik, early adopters loopt tot 16% en dan krijg je de Chasm van Moore.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Innovators lijkt me een geschiktere omschrijving:) heb het er toevallig net vanmiddag over gehad bij Commerciële Economie.
Cool, ik ben een innovatorquote:Op donderdag 14 april 2005 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Innovators zijn de eerste 2 procent dacht ik, early adopters loopt tot 16% en dan krijg je de Chasm van Moore.
Ik weet het niet denk innovator, maar het kan ook early adapters!quote:
99%, alleen ik nogquote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat ligt er dus aan hoeveel procent van de potentiële markt in Nederland al een PSP heeft.
Hoeveel zullen het er zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat ligt er dus aan hoeveel procent van de potentiële markt in Nederland al een PSP heeft.
Ik denk nog niet eens.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel zullen het er zijn?
Een paar honderd, veel meer niet denk ik eigenlijk
quote:Endless Nameless
I was interested to read through the list of games set to make an appearance at E3, however something doesn't sit right with me.
I can't believe Sony's arrogance. I mean... the PSP is their first handheld system, right? And yet they simply ASSUME that all their games are going to sell like hot cakes.
Case in point: Untitled Handheld Game #2? Come on!! Untitled Handheld Game #1 hasn't even been released yet, and they're already planning a sequel??
I mean sure, all of the previews and screenshots seem to suggest that Untitled Handheld Game #1 is going to be good, but still... Wait til the figures are out before you go jumping the gun, Sony.
P.S. In case you can't tell, I'm being sarcastic!
P.P.S. Can't wait for your video review of UHG#1. Should be sweeeeeet.
Ik bij de bart smit, vroeg dat wijf: "is dat een soort van nintendo geval"quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef TopStyle het volgende:
Het blijft trouwens leuk om in een game-shop lui erover te horen lullen,
om dan achteloos een beetje achter hen al tegen de muur leunend je psp uit je jas te trekken,
en al fluitend wat rondjes te gaan racen.
![]()
![]()
Mensen in een gameshop beseffen af en toe niet dat ze niet de enige gamers zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef TopStyle het volgende:
Het blijft trouwens leuk om in een game-shop lui erover te horen lullen,
om dan achteloos een beetje achter hen al tegen de muur leunend je psp uit je jas te trekken,
en al fluitend wat rondjes te gaan racen.
![]()
![]()
Ik wou ook dat ik zo'n moeder had, ik moet het allemaal zelf kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
Ik was van de week toevallig bij de FutureZone en daar stond gewoon een mannetje van een jaar of 8 met zn moeder en die moeder kocht even leuk een PSP voor hem.
Nope, hou niet echt van dat soort spelletjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Nog iemand die Lumines zoekt (J)? Heb hem liggen maar vind er niks aan.
Liefst ruilen voor NFSU of Twisted Metal, desnoods met enig bijbetaling.
Duh...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goh, net zoals ongeveer iedereen in dit topic![]()
Ja... behalve de grootste Sony-fanboy hier!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef matthijst het volgende:
Goh, net zoals ongeveer iedereen in dit topic![]()
Wipe-out kicks assquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren m'n SP binnengekregen!!!Geen dode pixels!!!!
![]()
Wipe-out!!!
![]()
Iemand geinteresseerd in Gretzky NHL?? Ik heb absoluut niks met ijshockey, als iemand 'm wilt ruilen of kopen hoor ik het graag
Is ie een beetje te spelen in 't Japans?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Nog iemand die Lumines zoekt (J)? Heb hem liggen maar vind er niks aan.
Liefst ruilen voor NFSU of Twisted Metal, desnoods met enig bijbetaling.
Maandje wachten / datum vooruit zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je die ranzige lelijk achtergrond kunt veranderen??![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maandje wachten / datum vooruit zetten.
Och... heaumeau roze is niet echt prettig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus verandert die kleur na verloop van tijd?
Coole feature van Sony
Iedere maand heeft z'n eigen kleur. Degene die geen PSP hebben kunnen hier de "actuele maandkleur" checken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus verandert die kleur na verloop van tijd?
Coole feature van Sony
Nou maar hopen dat 'ie het in Europa wèl meteen goed doet en dan zijn ze daar in Japan eindelijk overtuigd van het belang van de Europese markt.quote:Euro PSP announcement very soon
Sony Europe boss Chris Deering has confirmed that the company's plans for the PlayStation Portable will be revealed in "the next few weeks" - supporting reports that the firm plans to announce a European launch date at E3.
Speaking in an interview with the International Herald Tribune newspaper during a Sony corporate event in France this week, Deering gave no inkling of when the console will appear here, except to say that the announcement will come shortly.
"You can't do a good job of launching in Europe without a critical mass," he explained. "We have plenty of games, but we don't have the devices because they're being used to feed the re-orders in Japan and the US."
Although the unexpectedly weak debut of the system in North America - where only 60 per cent of the 1 million units shipped for launch actually sold through in the first week - raised hopes that Europe might get its launch sooner rather than later, senior publishing sources are less optimistic.
Sources involved in planning European PSP launches for two major publishers have confirmed to our sister site GamesIndustry.biz today that they are still tentatively planning towards a September launch - and claim to have been recently told that August is the earliest possible window for a European roll-out.
Psp met driedubbele beschermingquote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die nu al een PSP hebben zijn trendsetters en bovendien stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |