Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).quote:Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
In het laatste geval past het gewoon door de brievenbus.
een ik-pas-door-een-brievenbus-doos of een de-bezorger-moet-aanbellen-en-wachten-tot-er-iemand-open-doet-doos?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
the latter
je moet mini a hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm heb ik net bij mycom een mini b usb kabel gekocht past die niet op mijn PSP.
Wat voor usb kabel moet je dan hebben?![]()
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
je moet mini a hebben
slechts 36 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik durf er haast vergif op in te nemen dat er vanavond 2 prachtige papiertjes in de bus liggen
"Wij hebben vandaag gatracht onderstaand postpakket bij u af te leveren. Helaas troffen we u niet thuis aan.
U kunt het pakket na 36 werkdagen afhalen op onderstaande locatie"
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
Ik heb een mini b en die past wel gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.
Weet je zeker dat je mini b hebt meegekregen, want die is niet zo algemeen als mini-a
ik zou het zeker via DHL laten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga hem nu bestellen via DVDBO maar daar is ook een optie om te kiezen voor: DHL - Courier Cost: $14.95. Das niet duur en gaat denk ik veel sneller dan gratis airmail of niet? Of geld die DHL alleen voor canada en is die naar NL een stuk duurder?
Ja je moet een USB 2.0 A-to-Mini B 5 Pin hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.
Nu kom ik net van de Dixons vandaan en heb een USB 2.0 Cable A-mini 5pin gekocht en die past wel![]()
Mjah, speciaal de tuin in gelopen. Daar zit een poort voor welke normaal gesproken op slot is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:45 schreef matthijst het volgende:
Zieke kutgasten zijn het, die postbodes die pakjes buiten laten liggen
Je zou voor de gein 's moeten bellen en zeggen dat er wel een bon in je bus ligt maar geen pakje...
Eikels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |