Heb je al online gespeeld?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Twisted Metal vind ik tot nu toe ook een erg goed spel. De besturing is even wennen, maar daarna is het gewoon heel erg leuk om te doen.
Ik heb er geen spijt van, in ieder geval.
Ik denk dat je GPS bedoelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:28 schreef dj_ko het volgende:
niet echt iets over online multiplayer, maar weet iemand al of je ook gprs (navigiatie) op de
psp kan draaien?
USA of azie versie?quote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij Replay hebben ze de PSP geimporteerd en ook een hoop games.
Nadeel: de PSP value pack kost 349.95 en spellen kosten 59.95
USA dus incl. spiderman 2 moviequote:
Meteen ff bestellen. Zeker een hidden featurequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
http://www.radioshack.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&catalog=RadioShack&category=PSP&product=5813204
DIit is wel heel makkelijk voor je psp
Inderdaad...quote:Op woensdag 13 april 2005 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een beetje rustig op PSP gebied nu he? De launchgames zijn er en that's it. Het wordt tijd voor de E3, er zijn nog ene hoop games waarvan ik wel meer wil weten
Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Armsquote:Op woensdag 13 april 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
GT4 mobile en GTA San Andreas moeten gereleased worden
Hopelijk brengt de E3 vele mooie games voor ons
Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Arms
Tot nu toe is wipe-out wat mij betreft the best gamequote:Op woensdag 13 april 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?
Niks, je PSP instellenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Ash het volgende:
ola heb effe hulp nodig:
Ik wil graag online met m'n PSP, dus WIFI battlen met o.a Twisted Metal: Head On.
Dit is m'n setting nu thuis:
Internet lijn-------SiteCom ADSL Modem-----SiteCom Router--en die gaat naar m'n Xbox (Live) en me PC
Wat moet ik hieraan toevoegen/veranderen etc. om online met m'n PSP te kunnen?
Ik wil dus ook nog steeds online kunnen met m'sn Xbox etc.
Hoi,quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niks, je PSP instellen
Die stel je in op infrastructure, stel de SSID hetzelfde in als op de router en geef hem handmatig een IP in dezelfde range als de DHCP van de router.
Handmatig, want bij mij pakte hij het DNS niet wanneer ik de PSP op automatisch IP adres zet
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppeltquote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoi,
bedankt voor je raad,
maar misschien moest ik er nog bij vermelden,
dat ik dus geen draadloze Router/Modem heb.
dus alles zit gewoon netjes met kabels,
en dan kan ik toch niet zo 1 2 3 online met de PSP?
en ik doel dan niet op dat Tunneling (xlink KAI)
Ik moet dan toch nog een draadloze Access point hebben of niet? zo ja waar moet ie dan tussen in me schematje en welke is dan het meest aanteraden.
Het lijkt me niet echt ideaal als je je pc aan moet hebben staan iedere keer als je met je PSP online wilt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef jpg97 het volgende:
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppelt
Ben ik ook meeeens, ondanks dat ik vaak online ben met de PC, wil ik niet altijd afhankelijk zijn van de PC zijn, om online met de PSP te gaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt ideaal als je je pc aan moet hebben staan iedere keer als je met je PSP online wilt.Je kunt natuurlijk ook je huidige router vervangen door een die ook WiFi ingebouwd heeft.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3756quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef jpg97 het volgende:
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppelt
Heeft iemand van jullie trouwens nog ervaring met andere PSP progjes die links en rechts te downen zijn?
( stond laatst op de FP een artikeltje met allerlei links naar PSP progjes e.d. maar die kan ik niet meer vinden )
Je moet gewoon een router hebben met een WiFi antenne en een aantal UTP-ingangen, zodat 'ie ook als gewone router voor een draad-netwerk kan blijven fungeren. Verder moet de router het 802.11b protocol ondersteunen, maar volgens mij ondersteunt alles met WiFi dat protocol. Er zijn inmiddels al héél veel van dit soort routers op de markt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:53 schreef Ash het volgende:
Ben ik ook meeeens, ondanks dat ik vaak online ben met de PC, wil ik niet altijd afhankelijk zijn van de PC zijn, om online met de PSP te gaan.
En over vervanging van m'n huidige router,
voor 1tje met WIFI ingebouwd,
welke zijn goed?
werken ze allemaal met de WIFI van de PSP? en aan wat voor prijs moet ik denken? en ik kan dan nog steeds ook online met m'n Xbox toch?
Sorry voor al deze vragen, maar ben nogal een NOOB als het om netwerken gaat.
Ja die bedoelde ik THnxquote:Op woensdag 13 april 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3756
Bedoel je die links? Zo ja ik heb geen ervaring met die programma's
Bij mij was dat wel zo!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:23 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
status van mijn PSP volgens DHL: Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
Zou die morgen al komen dan?
**hoopt**
Dan komt hij vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:23 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
status van mijn PSP volgens DHL: Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
Zou die morgen al komen dan?
**hoopt**
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef jpg97 het volgende:
Jaaaa hij is binnen!
tot volgende week allemaal
Als je het niet in deze topic kon vinden dan staat het vast in een van de vorige topics.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef err het volgende:
heb het topic ff doorgelezen maar kon het nergens vinden: Hoeveel import taxes hebben jullie moeten betalen?
Ik bij VGP niksquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef err het volgende:
heb het topic ff doorgelezen maar kon het nergens vinden: Hoeveel import taxes hebben jullie moeten betalen?
Welkom bij het select groepje EARLY adaptersquote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef jpg97 het volgende:
Jaaaa hij is binnen!
tot volgende week allemaal
Mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Ash het volgende:
Ola,
Vandaag Twisted Metal: Head-On (me 4e PSP game) binnen van VG+!
11 april verzonden en 14 april binnen! wederom![]()
de 8ste is wat verzonden van LikSang maar nog niet binnen![]()
Ga vandaag denk ik een routertje halen met WIFI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |