Ja die staat ook nog op mijn lijstje, maar eerst een paar top gamesquote:Op woensdag 6 april 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
Dat Video9 programma heb ik hier en ik kan ook andere filmpjes van mn PC naar mn PSP krijgen. Werkt best makkelijk eigenlijk.
Nu nog een grotere memory stick kopen, want met 32MB gaat het met die films niet lukken.
Mag ik dan van iemand de JAP versie van Wipeout Pure? Die ene enkele us-cover staat zo lelijk tussen de restquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand het hoesje van de US versie van Ridge Racers misschien scannen op 200 dpi?
Japanse zijkant is irritant.
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand het hoesje van de US versie van Ridge Racers misschien scannen op 200 of 300 dpi?
Japanse zijkant is irritant.
pspcover@gmail.com
Ik zie een matchquote:Op donderdag 7 april 2005 02:16 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Mag ik dan van iemand de JAP versie van Wipeout Pure? Die ene enkele us-cover staat zo lelijk tussen de rest![]()
.
Beter met welke spellen?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
Yeeeeaaaaaaaaaaah mijn PSP is binnen
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Ziek apparaatje, niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Games worden gewoon met airmail geshipped. Dus ik denk niet dat mijn game vandaag al aankomtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Dat is wel kutquote:Op donderdag 7 april 2005 11:20 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn PSP heeft wel dode pixels die je best goed ziet. Heb jullie daar ook last van?![]()
Maar voor de rest erg mooie ding
Sturen ze je game met de gewone post, dat zal nog wel ff duren danquote:Op donderdag 7 april 2005 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Games worden gewoon met airmail geshipped. Dus ik denk niet dat mijn game vandaag al aankomt
airmail, tussen de 3 tot 14 dagen.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sturen ze je game met de gewone post, dat zal nog wel ff duren dan
Dat blijf ik het nadeel vinden van bestellen via Internet, dat wachten is zo vervelendquote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
airmail, tussen de 3 tot 14 dagen.
Op tweakers hadden diverse mensen op maandag besteld en op vrjdag pakketje binnen.
Dus ik heb goede hoop.
Maar dat had ik ook met Lik-sang hetgeen tussen bestellen en afleveren nu al minimaal 2 weken duurt (ALS het pakketje vandaag aankomt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |