Nou ik blijf goede hoop houden dat dit weekend toch in ieder geval 1 van de twee binnen isquote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef matthijst het volgende:
Airmail vanaf Canada is 4 dagen: maandagavond bevestiging, vrijdag binnen, dus valt mee.
Ik neem aan dat je de PSP bedoelt?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik besef me net dat ik ondertussen ook alweer een week op een LikSang bestelling zit te wachtenMaar ja, gelukkig hebben die dingen geen haast (het zijn geen games immers
)
Hoe speelt een DS eigenlijk als de zon op het scherm schijnt? Ik speelde laatst met mijn DS en die is toch best onduidelijk in de volle zon
Ja dat kan ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
kunnen jullie je d-pad ook een klein beetje bewegen/draaien (binnen de ruimte van de casing)?
Dus helaasquote:Hello Maarten,
Dead pixels are not covered under warranty so we do not offer exchanges on dead pixel systems.
thanks,
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Yep, het is dus een 'feature'quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
De d-pad zijn de pijltjestoetsen neem ik aan?
Ik heb hem ook via Lik-sang besteld en kreeg hem via UPS geleverd....je moet dan tekenen. Het pakketje was bij mij dan ook zo groot dat hij geen eens door 5 brievenbussen op elkaar geplakt zou passenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
In het laatste geval past het gewoon door de brievenbus.
Mooie featurequote:
Bestellen bij Lik-Sang is dus geen aanrader? Op welke game(s) wacht je nou precies? Ridge Racer en Wipeout.quote:En nog steeds niets van Lik-Sang en VG+ zou wel ERG snel zijn (met normale airmail, games worden niet per DHL verstuurd).
Zal je zien dat er morgen twee keer een pakketjesboer voor de deur staat op de enige dag deze week dat er niemand thuis is.
Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
Nilos, dus geen ruil voor Tony Hawk?
Voor 1 gamequote:Op donderdag 7 april 2005 18:48 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb hem ook via Lik-sang besteld en kreeg hem via UPS geleverd....je moet dan tekenen. Het pakketje was bij mij dan ook zo groot dat hij geen eens door 5 brievenbussen op elkaar geplakt zou passen
Ja, Wipe-out van Lik-Sang en Ridge Racer van VG+quote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie feature
[..]
Bestellen bij Lik-Sang is dus geen aanrader? Op welke game(s) wacht je nou precies? Ridge Racer en Wipeout.
Mjah, daar heb ik dus Tony Hawks vandaan (¤ 54,99). Er stonden toen 3 games. Twee welke slecht gerecenseerd zijn bij IGN (weet niet meer welke), en afgelopen week heb ik Twisted Metal gekocht (¤ 49,99) wat op dat moment de ENIGE game was.quote:Ik ga morgen ff kijken of ze nog wat leuke games hebben bij Futurezone in Rotterdam, ik hoop dat ze daar ook zo'n screenprotector hebben. Dat scherm is erg kwetsbaard en wordt snel vies
Ik heb vorige week de laatste screenprotector gekocht daarquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga morgen ff kijken of ze nog wat leuke games hebben bij Futurezone in Rotterdam, ik hoop dat ze daar ook zo'n screenprotector hebben. Dat scherm is erg kwetsbaard en wordt snel vies
Neh... ijshockeyquote:Op donderdag 7 april 2005 19:12 schreef Nilos het volgende:
Nee sorry Swets, misschien wel voor Gretzky NHL![]()
Dacht ik al, maarja kon het toch proberen. Die zat namelijk bij mijn PSP bij VG+quote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 7 april 2005 20:13 schreef Mister_T het volgende:
[..]dacht dat jullie het over de PSP zelf hadden
![]()
![]()
En er staat ook: "Memory Stick ( 32 MB)" en daarna: "Spider Man Movie reeds geinstalleerd op PSPquote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Op marktplaats staan ook een paar PSP's. Maar ook een hoop oplichters!!
Dit is de enige PSP die ik beschikbaar heb, zoals gezegd, dit is een gelimiteerde uitgave en is niet verkrijgbaar in de winkels in Nederalnd. PSP wordt aangetekend opgestuurd ( inbegrepen bij de prijs). Omdat ik veel onderweg ben voor mjin werk, is het niet mogelijk de PSP op te komen halen. Dus geen bod als je niet wilt dat de PSP opgestuurd wordt.
Betaling per bankoverschrijving naar ABN-AMRO rekening. PSP wordt opgestuurd na ontvangst van betaling. Voor verdere vragen stuur mij gerust een e-mail.
http://www.marktplaats.nl(...)25253Dsony%25252BPSP
Zouden er mensen zo dom zijn![]()
Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).quote:Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
een ik-pas-door-een-brievenbus-doos of een de-bezorger-moet-aanbellen-en-wachten-tot-er-iemand-open-doet-doos?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
the latter
je moet mini a hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm heb ik net bij mycom een mini b usb kabel gekocht past die niet op mijn PSP.
Wat voor usb kabel moet je dan hebben?![]()
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
je moet mini a hebben
slechts 36 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik durf er haast vergif op in te nemen dat er vanavond 2 prachtige papiertjes in de bus liggen
"Wij hebben vandaag gatracht onderstaand postpakket bij u af te leveren. Helaas troffen we u niet thuis aan.
U kunt het pakket na 36 werkdagen afhalen op onderstaande locatie"
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
Ik heb een mini b en die past wel gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.
Weet je zeker dat je mini b hebt meegekregen, want die is niet zo algemeen als mini-a
ik zou het zeker via DHL laten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga hem nu bestellen via DVDBO maar daar is ook een optie om te kiezen voor: DHL - Courier Cost: $14.95. Das niet duur en gaat denk ik veel sneller dan gratis airmail of niet? Of geld die DHL alleen voor canada en is die naar NL een stuk duurder?
Ja je moet een USB 2.0 A-to-Mini B 5 Pin hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.
Nu kom ik net van de Dixons vandaan en heb een USB 2.0 Cable A-mini 5pin gekocht en die past wel![]()
Mjah, speciaal de tuin in gelopen. Daar zit een poort voor welke normaal gesproken op slot is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:45 schreef matthijst het volgende:
Zieke kutgasten zijn het, die postbodes die pakjes buiten laten liggen
Je zou voor de gein 's moeten bellen en zeggen dat er wel een bon in je bus ligt maar geen pakje...
Eikels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |