LOLquote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je was anders maar wat blij met mijn commentaar over je buitenkant.
staat nu een nieuwere foto opquote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar afgaan op wat ik zie.
trustequote:Op maandag 4 april 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga zo naar bed. Ben erg moe en heb hoofdpijn. Wil nog even in mijn nieuwe boek gaan lezen. Welterusten allemaal!
Nou liever kijken.. maar binden zou ik ook niet erg vinden opzich.. zolang het maar niet te heavy wordquote:Op maandag 4 april 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er lag me bij dat het bij Bennie alleen kijken was, en niet zelf binden.. Maar misschien vergis ik me nu.
ok, dan moet ik even verplaatsen naar m'n slaapkamer...waar nog wel een tv aanwezig is.quote:Op maandag 4 april 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Potentieel interessant programma op Ned 2 bij BNN: Mirror Mission.
Over manipulatie van mensen, het groepsgevoel en onderdrukking enzo.
Als je bindt heb je zelf in de hand hoe heavy je het maakt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou liever kijken.. maar binden zou ik ook niet erg vinden opzich.. zolang het maar niet te heavy word
Met duct tape iemand op een artistieke wijze vasttapen op een muur is trouwens ook een kunst. Nog nooit gedaan trouwens.quote:Op maandag 4 april 2005 22:24 schreef Bensel het volgende:
Ow, ik moet dan binden? ik dacht dat je het had over het zelf gebonden worden..Dat maakt me niet uit, alleen mijn knopen zijn niet al te best (maar je hebt altijd nog duct tape
)
De foto vertekent het beeld?quote:En ik zet er nog wel ff een foto op zodat je kan zien hoe groot ik ben (valt wel mee, komt ook door de foto)
ow...het is alweer afgelopenquote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, dan moet ik even verplaatsen naar m'n slaapkamer...waar nog wel een tv aanwezig is.
Het is een serie, schaapjequote:
volgende week maar even kijken...22 uur begint het ?quote:Op maandag 4 april 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is een serie, schaapje
Ik vond het op zich wel interessant, en ben reuzebenieuwd om te zien hoe dat allemaal verdergaat. That is, niet zozeer ' hoe' want dat is wel duidelijk, maar hoe dat proces verloopt en welke middelen ze hanteren.
Vandaag begon het om half 10!quote:Op maandag 4 april 2005 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende week maar even kijken...22 uur begint het ?
Ik had je herkend, Benquote:Op maandag 4 april 2005 22:32 schreef Bensel het volgende:
hee, sly, ik ben trouwens degene die je op MSN heeft toegevoegd mocht je het nog niet weten (ik heb nog niet echt veel tegen je gepraat, sorry bout that
het onderwerp is inderdaad wel interessant. de vraag is hoe BNN dat uitwerkt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag begon het om half 10!
Was ook te laat, heb het begin dus gemist.
UIteraard is er ook een topic over : [BNN] Mirror Mission : waar ligt jouw grens?quote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het onderwerp is inderdaad wel interessant. de vraag is hoe BNN dat uitwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |