quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:23 schreef PolarMonk het volgende:
Wat is eigenlijk de beste methode om een houtskool BBQ te ontsteken?
Volgens mij twee/drie tientjes. Krijg je er nog een zak briketten bij en een pakje aanmaakblokjes. (van Weber)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef PolarMonk het volgende:
Woah, dat ziet er nogal pro uit. Kost dat?
Gewoon es een keer iets anders dan de standaard satestok, shaslickstok, kippepootje, hamburger, bbq-worst. En geen vis, mijn vriend staat al de hele dag zalm te snijden voor zijn werkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Wat versta je onder aparte gerechten?
Thanx voor de site! Ga gelijk wat briketten bestellen, hoeven we daar niet mee te sjouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef Dirkh het volgende:
Webshop waar je zo'n ding kan bestellen. Ik denk dat ie in de winkel dus zo'n 20 euro kost.
Ik heb champignons-spiesjes eerder gepost. Echt heel erg lekker!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon es een keer iets anders dan de standaard satestok, shaslickstok, kippepootje, hamburger, bbq-worst. En geen vis, mijn vriend staat al de hele dag zalm te snijden voor zijn werkalhoewel ik er persoonlijk erg van hou, dus voor mij gaat er wel een mootje op, maar daar weet ik wel raad mee
![]()
Vind wel dat je zo'n Weber niet helemaal dicht moet zetten omdat anders echt alles heel rokerig gaat smaken.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren een echte nep-Weber gekochtvoor 19 euro
![]()
Iemand specifieke Weber-recepten? (oftewel, hoe ga ik om met dat ding, is het anders BBQ-en dan met een gewoon BBQ-tje?)
Mja, zoals je al bij Martijn ziet, hij vindt dat je de deksel niet dicht moet doen. Ik doe hem juist altijd dicht, omdat ik vind dat het dan lekkerder is. Het gaat minder hard, waardoor het vlees aan de buitenkant minder snel zwart wordt maar wel goed gaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren een echte nep-Weber gekochtvoor 19 euro
![]()
Iemand specifieke Weber-recepten? (oftewel, hoe ga ik om met dat ding, is het anders BBQ-en dan met een gewoon BBQ-tje?)
Ik bedoel met tofu burgers e.d.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:34 schreef Oblivion het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen Maryse?
Je kan alle soorten groentes gewoon aan stokkie prikken.![]()
Wel even de sate stokjes in water leggen zo'n 20 minuten.
Die kunnen toch gewoon op BBQ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |