Heb m gemaaktquote:Op maandag 25 april 2005 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er nu voor het eerst
Ik ga es ff dat discussion board doorbladeren ofzo. Heb jij er al iets gepost... en naar welke naam moet ik zoeken dan?
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=3&VarIdt=1&ItmIdt=24376quote:Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand waar ik informatie over het programma van de diesviering kan vinden?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:17 schreef DonStefano het volgende:
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=3&VarIdt=1&ItmIdt=24376
Nou, dat belooft weer een spetterend feest te worden...quote:Diesfeest
22.00 uur Refter, Erasmusplein 1
Begin feest
22.30 uur Rowwen Hèze
00.00 uur DJ Hitmeister D
01.30 uur Zuco 103
22.00 uur Cultuur Café DJ Valentino/dj DangerPowers
22.30 uur Charlie Dée
23.15 uur DJ Valentino/dj DangerPowers
00.00 uur Rotterdam Ska Jazz Foundation
01.30 uur DJ Valentino/dj DangerPowers
Verjaardag van de uni oid..quote:
't was wel verbazendwekkend rustig gisteren!quote:Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef yozd het volgende:
Over een uurtje maar weer es een biertje nuttigen in de Mark...
Idd! En dat terwijl stufi net gestort is...quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef DonStefano het volgende:
't was wel verbazendwekkend rustig gisteren!
Gender hadden wij niet, wij hebben wel veel colleges van els rommes maar meer verspreid onder andere vakken. Ik vind dat zelf super interessant dus ik hou van haar colleges de stof wel bij meestal, dan is het niet moeilijk ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dat Zuco, daar heeft m'n zwager nog een cd van geloof ik...zal k maar eens lenen
En dat zijn de echte studenten hè... de broodjes meesloeberen
Ik had vandaag m'n introcolleges van Gender en Sociologie... Gender was geinig, hoewel ik me wel enigszins achtergesteld voel bij een vak dat vroeger 'vrouwenstudies' heette
Sociologie was ook wel geinig, alleen wat minder levendig en daardoor was ik het laatste half uur wel m'n concentratie kwijt.
Zijn die vakken allebei wel 'n beetje te halen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |