he manquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Op het moment heb je het waarschijnlijk wat minder tof.
wanneer ben jij begonnen met BW??quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar opnieuw begonnen na eerst een studie BW van anderhalf jaar.
Ah, wat een naaistreek van die spits. Ik hoop dat het idd over is voordat je weggaat!quote:Op maandag 18 april 2005 19:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
17 april was dus blijkbaar voor meer mensen een klote dag![]()
Gister moest naast het maken van de winnende goal de spits van de tegenstander mij nog ff neerschoppen. Daardoor mag ik nou 3 dagen alleen liggen en volgende week terug naar het ziekenhuis om te kijken of het nu m''n meniscus is of een kruisband die ervoor zorgt dat ik m'n knie niet kan buigen. Ik hoop dat over 3 weken alles weer oke is want dan ga ik naar zweden en dat wil ik dus echt niet mislopen![]()
Voor mij dus ook een KUTDAG
Ik heb er nog wel 1 over...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:36 schreef Gutnre het volgende:
hmm, mn string is kapot
ja jij hebt het zeker nog over studiepunten, wij werken met ECTS, dus ben later dan jou begonnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij kan toen niet begonnen zijn lijkt me... als je nu nog accounting hebt...aangezien dat een propedeusevak is dat je binnen twee jaar moet halen... Jij in 2003 begonnen?
ja ze is kei gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef Mikkie het volgende:
En toevoegen is geen probleem natuurlijk, mits ze een beetje gezellig doet enzomikejuh [at] hotm..... etc.
Heb jij tot nu toe wel alles gehaald bij BW? De meeste vakken zijn over 't algemeen best makkelijk in het eerste jaar toch? Tweede jaar weet ik dan weer weinig vanAccounting is veel (zoals je weet
), maar is haalbaar. Heb je dan wel je P, of moet je nog meer herkansen?
Hehe, ik heb vandaag mijn rabobank pas opgehaald. Heb nu de beschikking tot 1000 euroquote:Op woensdag 20 april 2005 01:48 schreef Kopstoot het volgende:
Nog 3 dagen met -1 euro!
Ik heb dus een negatief rabotegoed, maar daarnaast ben ik nu aan 't drinken zodat ik morgen weer wat statiegeld heb om wat boodschappen van te kunnen doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 02:12 schreef yozd het volgende:
[..]
Hehe, ik heb vandaag mijn rabobank pas opgehaald. Heb nu de beschikking tot 1000 euro
krediet. Vandaag maar effe gepint (gepinned?) en sta nu op -20..![]()
Wel slecht eigenlijk, maarja, dat geld komt wel weer een keertje terug als mn salaris en stufi
wordt gestort!
En nu ga ik slapen, weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |