Idd. En er kleven verder ook totaal geen voordelen aan, dat 't overzichtelijker zou worden is bullshit. En alle nadelen zijn al de revu gepasseerd, die lijken me toch een stuk zwaarder wegen dan een zo'n kulargumentje...quote:Op zondag 17 april 2005 15:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, samenvoegen is complete onzin. Ik wil weten wat er binnen dit groepje nijmeegse studenten leeft, niet wat iemand die ergens studeert op dat moment mee bezig is. Voor mij heeft heel SES alleen zin als dit topic blijft zoals het is
quote:Op zondag 17 april 2005 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voorbeeld:
-Moi- heb ik leren kennen via deze topic reeks. Weet je wie er nu bij mij in het studentenhuis woont omdat ze een aardige meid is? juist ja. Het heeft een absolute meerwaarde en zelfs een reeele waarde.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, jij ookSo what? Of wil je alleen maar vrouwen om je heen
't is maar dat je 't in gedachten houdt ofzo
17 april was dus blijkbaar voor meer mensen een klote dagquote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef yozd het volgende:
WAT EEN KUTDAG!
Eerst 60 minuten later bij het stadion aankomen, omdat mongolen hun trein mollen. Dan midden
in de rellen terecht komen. Dan een bagger wedstrijd bekijken. Dan nog een keer in de rellen komen.
En dan op Rotterdam Centraal te horen krijgen dat er geen treinen rijden tussen R'dam en Gouda,
terwijl je je auto bij Nieuwerkerk hebt staan!
Moesten we met de bus naar Capelle en dan met een paar gasten die de weg kenden, gaan lopen
naar Nieuwerkerk... tering eind. En daar kregen we te horen dat lui uit 020 aan het klooien waren
daar bij het station... precies op de plek waar onze auto stond!!! HOE KRIJGEN ZE HET VOOR
ELKAAR! Sjonge jonge jonge....
Ok, dat was even een nutteloze post, maar goed...je moet wat.
auto is overigens heel gebleven
ja balansen zijn wel te doen ja.. maar het was veel te veel.. veel meer dan AP1 en AP2 van vorig jaar, en je krijgt er nog minder punten voor ookquote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah komt wel goed toch?
Beetje met die balansen enzo, als je alles één keer goed gelezen hebt moet je een heel eind kunnen komen. En anders heb je altijd nog een her, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |