hahahahaha, thnx manquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef DonStefano het volgende:
We hebben voor de training een minuut stilte voor je gehouden, Jordyiig sterkte ermee!
quote:Op woensdag 20 april 2005 02:15 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb dus een negatief rabotegoed, maar daarnaast ben ik nu aan 't drinken zodat ik morgen weer wat statiegeld heb om wat boodschappen van te kunnen doen.
Heb nu voor 4 euro statiegeld.
Pa, ma, zullen we vanavond weer eens gezellig gezamelijk eten bij jullie thuis?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Whaha... vergeet niet dat je morgen ook nog van alles bij elkaar moet bietsen dan
hehehequote:Op woensdag 20 april 2005 14:17 schreef yozd het volgende:
[..]
Pa, ma, zullen we vanavond weer eens gezellig gezamelijk eten bij jullie thuis?![]()
Eindhovuhhh!!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:23 schreef yozd het volgende:
Zo, op naar de Kuip. Kijken of het vandaag wat rustiger is buiten het stadion en in het stadion
wat leuker.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Kopstoot het volgende:
Eindhovuhhh!!
Uiteraard wint PSV, anders sta ik daar met mijn kaartjes voor de finale...![]()
Jaaah ik ook!!quote:
Wen er maar aan, mij gebeurde het zes keerquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Mikkie het volgende:
Had ook kijkavond gisteren, was op zich een mooie kamer, maar ik was schijnbaar niet leuk genoeg
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maandenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor.
Ik krijg haast het idee van een kijkavond-ontgroening. Je moet eerst vijf keer afgewezen zijn voordat je ergens een keer uitgekozen wordt... het is gewoon een complot!
En ondertussen gaat het dan toch knagen hè: ben ik nou echt niet leuk genoeg?
Jahoor, je krijgt wel een herkansingquote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik het weer gemist
Krijg ik nog een herkansing?
Die volgorde ga ik morgen wel eens ff nakijken, waarschijnlijk heb ik iets heel anders
Leer en Onderwijsproblemen heb ik nog niet, zal ik misschien volgend jaar wel krijgen ofzo... maar 32 v/d 60 is wel teveel ben ik bang ja
Ik heb net statistiek gehad, voor 't eerst in m'n leven de hele tentamentijd volgemaakt, tot half zevenDe eerste paar opgaven gingen best aardig, alleen daarna werd het te lastig. Hopen dus dat ik met al mn invulwerk bij die laatste opgaven nog net genoeg heb gesprokkeld, maar ik ga er maar niet vanuit
Volgende keer ff een paar uurtjes tijd erin steken en dan moet het makkelijk haalbaar zijn
Nu lekker weekend, dadelijk kijkavond en daarna stappen... morgen heerlijk niks doen... da's best een lekker gevoel, ff niet hoeven leren
naaaanananaaaaaaaaaaanaaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]herkansing
* verheugt
statistiek begin ik wel te vrezen, als ik het nu haal is het met geluk en dan heb ik volgend jaar helemaal een probleemCovarianties enzo... ik ben echt jaloers dat jij alles gehaald hebt van statistiek
Mijn terras is serieus al 6m2quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maanden
Overigens ben ik in m'n hele leven maar op 1 kijkavond geweest, en ben daar zowaar uitgekozen (wat wel kwam door connecties binnen t desbetreffende huis), maar uiteindelijk toch gepast toen t bleek dat t om een kamer van 6 m2 ging...![]()
Yup, Albertinum is zeker aan te bevelen! (en wachttijd valt ook nog wel mee, is voor elkequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef DonStefano het volgende:
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maanden
Hoogeveldt, en borsten was eenmaligquote:Op zondag 24 april 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt het goed voor mekaar
Lekker buiten op het gras bij de uni leren? Hoewel je dan natuurlijk niet je borsten kan laten zien enzo
Och, dat komt misschien nog wel een keerquote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... maar... en m'n herkansing dan?
Heb je wel een leuke kamer/gang daar? Ik zoek nog iets van minimaal 16 m2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |