Hoe ontstaan relaties en hoe ontwikkelen ze zich? Wat is aantrekkingskracht, jaloezie en liefde op het eerste gezicht? Hoe zijn communicatieproblemen te verklaren? Andere onderwerpen die aan bod komen zijn: geweld, sexualiteit, vriendschap en eenzaamheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Willen we weten met wat voor materiaal de docent college geeft?
relluh relluh relluhquote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef -moi- het volgende:
ju, dat schattige ventje ja
en niks slechts over BW he![]()
kan je ten minste meer mee dan pedagogiek
Jammer dan kom ik hier nooit meer. Juist dat kliekerige is erg leuk en daar zijn ook meets uit voortgekomen en leer je mensen op de uni kennen die je anders nooit hard leren kennen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:42 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap/studie/universiteit zie ik niet...
Overbodig is het zeker niet... Het klopt, je leert er idd mensen door kennen die je anders niet had leren kennen, maar het zijn gewoon teveel slowchats die er nu lopen in SES... Je kunt het beter renamen naar SC dan... Op een gegeven moment moet je gewoon een grens trekken... En die grens is dat er één SC voor SES komt...quote:Op zondag 17 april 2005 12:46 schreef mark_dabomb het volgende:
Idd jammer en een beetje een overbodige maatregel
als er geen meerwaarde was, dan waren er toch niet al 18 topics volgemaaktquote:Op zondag 17 april 2005 12:42 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap/studie/universiteit zie ik niet...
lol! wat een gezeik.quote:Op zondag 17 april 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Overbodig is het zeker niet... Het klopt, je leert er idd mensen door kennen die je anders niet had leren kennen, maar het zijn gewoon teveel slowchats die er nu lopen in SES... Je kunt het beter renamen naar SC dan... Op een gegeven moment moet je gewoon een grens trekken... En die grens is dat er één SC voor SES komt...
Ik ga niet over US, ik ga over SES en daar komt dus één algemene SC... Er zijn idd al een stel topics vol, maar waarom zou het niet in een algemene SC kunnen... Als je voor elke universiteit, opleiding, school een aparte SC toestaat, dan kun je SES gewoon beter renamen naar SC...quote:Op zondag 17 april 2005 12:51 schreef -moi- het volgende:
[..]
als er geen meerwaarde was, dan waren er toch niet al 18 topics volgemaaktof zie ik dat nou fout??
en die zogenoemde 'kliekjes' in de slowchat van userfoto'sga je die dan ook opheffen??
hoezo voor elke universiteit/ school?! er lopen een aantal topics, waar meer belangstelling voor is, omdat er meerdere users van Fok! studeren. En in zo'n topic gaat het vaak over specifieke studies binnen die universiteit in dit geval. Verder gaat het over feestjes, die specifiek in deze stad zijn en die vaak ook nog eens georganiseerd zijn in verband met deze universiteit. Als je nou niet snapt waarom het niet in een algemene SC kan dan ben je echt een muts. In een slowchat over US praat je toch ook niet over auto's?!?quote:Op zondag 17 april 2005 13:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga niet over US, ik ga over SES en daar komt dus één algemene SC... Er zijn idd al een stel topics vol, maar waarom zou het niet in een algemene SC kunnen... Als je voor elke universiteit, opleiding, school een aparte SC toestaat, dan kun je SES gewoon beter renamen naar SC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |