de 28ste is pas weer A-Feest, en dan komt gewoon een of ander lam coverbandje, en helaas geen Guusquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat de 21e? Dan is dat dus het A-feest waarbij Guus Meeuwis komt. Georganiseerd door Synergy, maar dat wist jij vast al
jep, same here... A-Feesten zelf ben ik wel (al) op uitgekeken, en daar kan geen coverband verandering in brengen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:25 schreef -moi- het volgende:
ja! en ik wilde naar het a-feest gaan de 28e, omdat Guus zou komen......
niet dustssk..
ja maar Guus zou op het A-feest komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dan ga je toch naar een niet-A-feest mét Guus
Ik heb nog maar twintig euro. Van 't weekend Feyenoord - 020, woensdag Feyenoord - PSVquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Owh die kans zit er wel in. Alleen heb ik niks meer bij die managementparty's te zoeken
Ach ja, ik moet nog maar eens bekijken of ik wel zin heb. En geld is inderdaad ook een behoorlijk issue, met nog 50 euro voor de rest van de maand is opletten gewenst
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb nog maar 0 euro
Nou ja, twee euro en een leeg kratje.....
als jij nou gaat schooien, dan mag je het hier in mijn fantastische wokpan wel opbakkenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:22 schreef yozd het volgende:
[..]
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?![]()
ik heb net in de refter gegeten "buitenlands", en t was echt níet te vreten!!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:22 schreef yozd het volgende:
[..]
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?![]()
uhm, soort van nasi, met van dat gele groente wat ook altijd op de bodem van de chineesbakjes zit, maar dat was enorm droog en zuur, en een zoete loempia, en een grote doorweekte kroepoek. Nouja, t was heel vaag gekruid, en t smaakte gewoon écht niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |