quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is er nog iemand gaan demonstreren in Den Haag gisteren?
ik wilde wel, maar ik kon 'intieme relaties' natuurlijk niet missenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is er nog iemand gaan demonstreren in Den Haag gisteren?
want? nutteloos of is het doel niet interessant?quote:
Haha, er waren hooguit 15 mensen bij het Tandheelkunde feest!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:40 schreef Kopstoot het volgende:
Is 't ook TFv feest, ik ga naar 't JFV feest
En het bier was alles behalve duur bij de Exxotic! 12 munten voor 15 euro, daar hoor je mij niet over klagen!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef yozd het volgende:
[..]
Haha, er waren hooguit 15 mensen bij het Tandheelkunde feest!![]()
Toch maar even naar het JFV feest gegaan, was gezellig!
Dommelsch...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Kopstoot het volgende:
En het bier was alles behalve duur bij de Exxotic! 12 munten voor 15 euro, daar hoor je mij niet over klagen!
Behalve mijn hoofd natuurlijk nu..
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef Kopstoot het volgende:
Toch wel rode munten he!?
Dan had jij het beter voor mekaarquote:Ach ik moest er om half 5 uit ofzo, nog wat na zitten praten als organisatie enzo... met bier
Het doel is wel interessant, want de ideeen in de politiek op het moment slaan natuurlijk nergens op. Ze zouden eens de studietijd van alle mensen die voor-stemmen moeten bekijken. Ik durf te wedden dat je je er om kan doodlachen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
want? nutteloos of is het doel niet interessant?
Okequote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het doel is wel interessant, want de ideeen in de politiek op het moment slaan natuurlijk nergens op. Ze zouden eens de studietijd van alle mensen die voor-stemmen moeten bekijken. Ik durf te wedden dat je je er om kan doodlachen.
IK hou persoonlijk gewoon niet van demonstraties, lach me altijd dood om de liedjes die ze zingen. Veel mensen in een demonstratie weten niet eens waar ze nu echt voor demonstreren en komen vaak over ook het die extreem linkse figuren staan me absoluut niet aan. Daarnaast geloof ik in andere middelen
Ben je dan dom?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef Gutnre het volgende:
Hoezo naar de tering aan het helpen?
Je bent toch gewoon dom als je langer dan 6 jaar doet over een studie waar 4 jaar voor staat :S
Over domme opmerkingen gesprokenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef Gutnre het volgende:
Hoezo naar de tering aan het helpen?
Je bent toch gewoon dom als je langer dan 6 jaar doet over een studie waar 4 jaar voor staat :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |