Das mooi kunnen we weer met een gerust hart slapen.quote:Op maandag 4 april 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Alle tvp's opgeruimd, want die willen we niet zien in VBL.
Ik had die jongen nog nooit pratend op TV gezien en vond zijn openheid en gebrek aan arrogantie een verademingquote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef edje34 het volgende:
ja lief he?? pfffffffff
was een uitzending van niks
Kromkamp kwam inderdaad bij mij over als een eerlijke, niet arrogante jongen.quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Ik had die jongen nog nooit pratend op TV gezien en vond zijn openheid en gebrek aan arrogantie een verademing
(Het ging dus over Kromkamp in het gesloten topic.)
Jawel, hij had 1 rake opmerking. Kan m alleen niet meer herinneren...quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef edje34 het volgende:
[..]
Das mooi kunnen we weer met een gerust hart slapen.
ontopic: ook kwam er weer niks nuttigs uit de mond van Mulder
is bij elke speler van Az zo hoorquote:Op maandag 4 april 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromkamp kwam inderdaad bij mij over als een eerlijke, niet arrogante jongen.
Symphatiek.
Mwah, hij had toch wel leuke info over knieen en spuiten in Duitsland.quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef edje34 het volgende:
ontopic: ook kwam er weer niks nuttigs uit de mond van Mulder
Maar dat wordt ruim gecompenseerd door de trainer.quote:
Je moet van Gaalen alleen niet op de kermis tegenkomen schijnt het.....quote:
In de vliegtuigjes zeker??quote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet van Gaalen alleen niet op de kermis tegenkomen schijnt het.....
Moeten we dit serieus opvatten?quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoeveel er nu zal worden gebluft, na de overwinning op FC Zaalvoetbal. Ajax gaat voor de halve finale Tjempjens Liek? Landskampioen 05/06? We zullen het vanavond gaan beleven.Zouden ze het tijdens de aftiteling nog héél eventjes over PSV - Lyon hebben? Of komt dat gewoon helemaal niet aan bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |