nee de rib is niet te doen. 1 van die premium is wel iets met bacon, een andere is een oude bekende met kip.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef ILCILA het volgende:
dat werd ons verteld door onze manager, maarjahw onze managers kenendewat is het dan? de bacon die altijd super loopt... of juist iets anders in de trend van de saladshaker weer keer terug...
al moet ik zeggen dat ik die hondenbrokken bij ons nu ook erg leuk vind
die heb ik in parijs gehadquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die wordt nu alleen in de VS verkocht?
je kan mc flurry rolo nemen dan heb je caramel sausquote:Op donderdag 10 november 2005 19:20 schreef -Banaan- het volgende:
In zweden hadden ze iets geweldigs, daar kon je je McFlurry met saus van sundae ijsjes combineren, dat is echt super lekker. Hier bij de Mac in NL doen ze dat niet omdat ze geen veranderingen in de recepten mogen aanbrengen oid.
Heeft iemand enig idee hoe je die caramelsaus van de sundae ijsjes zelf kan maken, of waar die te koop is? Ik heb al wat geprobeerd maar het is me nog niet gelukt.
Mwah, ik weet niet zeker of ze hem in Nederland al hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef ILCILA het volgende:
big tasty bacon, je kunt wel merken dat ik weekend personeel benen host
wat wordt het nou? ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:42 schreef erik-de-perik het volgende:
HOT NEWS!!
Er zitten een paar lekkere dingen aan te komen bij de Mac. Allereerst komen er de 'Premium weken' waarin er 3 premium burgers (zoals de Big Tasty) verkocht gaan worden.
Daarnaast komt er een oude bekende in de Euroknallers die een tijd terug een vrij grote hit was...
Whehe, gister nog een hapje van gehadquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop dat ze de mcrib terug laten komen![]()
misschien overweeg ik dan om nog eens naar de mc te gaan
Ze hebben er alleen geen donuts.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Klonk het volgende:
ow, ja en uiteraard de 1 euro dingentje, hamburger, cheeseburger die heerlijke chickenburger
nederlanderquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
Alleen moet je niet te heet willen eten dan krijg je die warme vulling over je handen, en dat brand zo heerlijk.
Wat ik ook wel tof vind is dat er meer en meer mac's in Duitsland overgaan op zelf drinken bijvullen, je koopt dus een frisdrank en die beker kun je zo vaak vullen als je wilt.
Op vakantie hebben we een keer 3 anderhalve liter flessen met Fanta gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |