John de Mol ?quote:
Een zieke geest als John de Mol heeft het waarschijnlijk a l l a n g uitgedacht....quote:Op zondag 3 april 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd wel eens een goed idee voor een programma.
Doe er eigenlijk nooit wat mee, hoe zou ik er een slaatje uit kunnen slaan?
beetje een domme vraag.quote:Op zondag 3 april 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
ja dan moet je het hier even postenquote:Op zondag 3 april 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Je kan het altijd proberen. Ik vraag me serieus af hoe zoiets in zijn werk gaatquote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een zieke geest als John de Mol heeft het waarschijnlijk a l l a n g uitgedacht....
![]()
Ach ja, euhm doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Er is nog aardig wat zendtijd op te vullen lijkt mij....quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Ik vraag me serieus af hoe zoiets in zijn werk gaat.
De andere reacties waren té voorspelbaar.
Ik voel de belspelletje over wie de snelste tijd voorspeld al weer aankomenquote:Op zondag 3 april 2005 19:08 schreef Roönaän het volgende:
Hebben ze "Ter land ter zee en in de lucht" al gekocht? :S
quote:Op zondag 3 april 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Zeskamp.
Dat er 6 woonwagenkampen strijden om de ultieme wietplantage.
Ik heb het er wel eens met mensen over gehad. Vraag me alleen af hoe dat soort dingen gaan.quote:Op zondag 3 april 2005 19:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach ja, euhm doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Er is nog aardig wat zendtijd op te vullen lijkt mij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |