wat moet je überhaupt bij u2quote:Op zondag 3 april 2005 05:18 schreef Error51 het volgende:
Zojuist ben ik weggelopen van een u2 concert... die achterlijke proleet van een Bono heeft niet door dat ik naar zijn concert ben toegekomen voor muziek en niet voor een ellen lang geLEUTER over zijn politieke ambities... ik had gehoopt dat hij zijn baan en zijn prive leven gescheiden kon houden... maar NEEEEEE mijnheer moest even de Paus de hemel inprijzen... ze kunnen van mij part allebei naar de hell!
Bad Candy.quote:Op zondag 3 april 2005 05:54 schreef kastanova het volgende:
Volgende keer weer gewoon weer 12-jarige meisjes gaan betasten bij een K3 concert, Vampier.
quote:Op zondag 3 april 2005 06:00 schreef Error51 het volgende:
Ik heb mijn geld terug gekregen dat wel
Het is nu alleen ongeloofwaardig gewordenquote:Op zondag 3 april 2005 06:00 schreef Error51 het volgende:
Ik heb mijn geld terug gekregen dat wel
quote:Op zondag 3 april 2005 10:30 schreef Error51 het volgende:
calvobes je betaald $85,- per stuk voor zo'n kaartje... dan wil je muziek...
Boeit me niet... ik heb betaald voor muziek... niet voor een preek... ze zijn in Brazillie ook al wegge-boooooo-ed door de gozers daar... toen ze over het regenwoud begonnen...quote:Op zondag 3 april 2005 10:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar mevrouw Spears gaan ofzo.
Als je naar U2 gaat, weet je dat je dit soort dingen kunt verwachten. Of dat zou je moeten weten....
nee je hebt betaald om een U2 concert te gaan zien.quote:Op zondag 3 april 2005 10:45 schreef Error51 het volgende:
Boeit me niet... ik heb betaald voor muziek...
quote:Op zondag 3 april 2005 12:18 schreef Error51 het volgende:
de ticket master snol kon mij beloven dat er geen politieke toespraken zouden komen...
Ach man ga maroon5 luisteren!quote:Op zondag 3 april 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat maakt het verhaal gelijk een stuk geloofwaardiger
Owkee. Dus het tijdverschil met Nederland was 10 uur.quote:Op zondag 3 april 2005 12:23 schreef Error51 het volgende:
Ik ga naar bed... de klok is net een uur vooruit gegaan en nu is het spontaan 3:23
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |