ho stop, das te veel eer, dit is een standaard patroon, dus behalve op de juiste manier inspannen en de kleuren wisselen hoef ik er niets aan te doen. De kunst zit hem dus om het goed op de stof te krijgen, juiste naald en versteviging kiezen en het zelf maken van patroontjes op de pc (maar dat vlot nog niet zo snel dat ik al wat eigen werk kan laten zien)quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:16 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, wat knap dat je dat allemaal kunt. Ik wist niet eens dat je met een naaimachine kunt borduren.Heb ook nog nooit zo'n ding aangeraakt eigenlijk.
moet je ff zoeken op naailes, levert vaak nog wel wat op.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:09 schreef danosa het volgende:
Als ik een cursus zou willen doen om te patronen te lezen en te naaien waar zou ik dan het beste kunnen kijken. Ik heb op naaicursus gezochtmaar vindt hier in Groningen niets bijzonders helaas. Is het een uitstervend iets misschien???
en nu maar hopen dat ze hun groei aanpassen aan jouw naaisnelheidquote:Op zondag 15 mei 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
Ik heb inmiddels alle stroken van Bo dr "rok" omgestikt tegen het rafelen. Verder ben ik nog niet omdat mijn andere naaiproject ziek werd![]()
tenzij Bo ineens 4 cm groeid, is met die snelheid al rekening gehoudenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat ze hun groei aanpassen aan jouw naaisnelheid
welk nummer ???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dr ook wel weer zin in.
ik heb alleen het probleem dat luca al zo achterlijk veel kleding heeft.
en hier op de markt is gewoon geen leuk jongensstofje te krijgen. t is 95% meidenspul en de rest is unisex zal ik maar zeggen.
wel heb ik een stuk of 10 van die roospatronen voor jongens op de kop getikt.
(ik kwam er trouwens achter dat ik er een wel heel erg leuk vond, ik heb m namelijk dubbel gekocht)
ja hup, vort, ga eens aan de slagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef E.T. het volgende:
Morgen ook maar weer eens verder aan project 'tuinpak uit oma's rok'
Schoonzus kon geen tuinpak vinden voor nichtje, oma had nog een spijkerrok liggen die ze nooit had aangehad.. En daar paste bijna het pak uit. Alleen de galgen en de opgestikte zakken kreeg ik 'r niet uit en die gaan nu uit een oude spijkerbloes.
Maar dan moet ik 'm natuurlijk wel ff afmaken
quote:
misschien moet je je eens met je ellebogen tusen de hoofddoekjes wringen, die staan te graaien in de couponnetjes van een paar euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef E.T. het volgende:
donderdag kan ik niet naar de markt hier omdat er dan (als het goed is) een pakketje wordt geleverd..
Moet nog een stofje om de poppenwagen op te knappen.. (maar kan niks leuks vinden en heb geen zin om daar 20 euro per meter voor te betalen)
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:34 schreef Knorretje het volgende:
het is zo leuk om te lezen dat iedereen nu er over denkt om te gaan naaien, het werkt verslavend hoor....
wat voor soort stofje zoek je precies ??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:12 schreef E.T. het volgende:
donderdag kan ik niet naar de markt hier omdat er dan (als het goed is) een pakketje wordt geleverd..
Moet nog een stofje om de poppenwagen op te knappen.. (maar kan niks leuks vinden en heb geen zin om daar 20 euro per meter voor te betalen)
voordeel van een strokenrok is dat je er gewoon weer een strook onderaan naait hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
Nou knor ik hoop niet dat Bo zo snel groeit anders is dr rok dus echt te kleinEerdat ik dat ding afheb
Nou ja een ministrokenrokje is toch ook leuk
(ET jij wacht zeker op je lushjes)
Schattig stelletje van Alicia!!!
Ja precies. Want als ik het goedkoop kan vinden ga ik er ook voor hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Nou Lady-wrb daar zeg je me wat. Ik heb tijdens de lapjesmarkt net zo hard mee gegraaid. En kreeg juist hulp van de mensen met de hoofddoekjes, hartstikke leuk!!! Geen ellebogen nodig gehad
dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef Knorretje het volgende:
[..]
wat voor soort stofje zoek je precies ??
ja maar ik kan het niet uitstaan dat ie niet goed recht loopt, uithalen is geen optie, dus gewoon een tweede (en deze stof is ook nog een leuk te borduren, dus ken er van alles opknallenvoor d'r. heb al een po gevonden, nu lala nog)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb schotels komen er steeds meer. Wij nederlanders merken dat dat goedkoper is
En je maakt me aagje voor dat idee, vertel vertel.
Nou Knor ik vond de gemaakte al heel mooi hoor. Wel lief!!!!
Wat een lief stofje ET~!!
Jee ze hebben ook simplicitylquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:46 schreef Anitra het volgende:
Ik zie er een paar die ik nog niet ken Knorretje, thanks!!
E.T. vaak ga ik eerst hier naar de stoffenwinkel om te kijken en dan weet ik wat ik wil hebben en bestel het dan bij hun
ik heb er nog 1 www.naaipatronen.nl die hebben heel veel patronen.
geef dat kind toch een skelterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet
Heb wat gezien op destoffenkraam.nl [afbeelding]
dus denk dat ik daar maar ff 1,5 meter van bestel.. kan er nog net ook een jurkje voor de pop uit
(rotan poppenwagentje, moet matrasje bekleed en dekentje.. ) ik voorspel dat dat poppenwagentje binnen een half jaar helemaal afgerost is met Saskia d'r rijstijl.. dus 't is gewoon even voor de leuk (en omdat ik zelf vroeger ook met dat ding heb gespeeld)
Ik heb nog wel wat van dat spul Rottdog. Ik heb 1 bloemenkindje, maar volgens mij ook varkentjes, een heksje en een trol. Als je me je adres mailt zal ik de patronen voor je kopieren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef Rottdog het volgende:
Heeft zich op een nieuwe hobby gestort het maken van bloemenkindjes gister het poppetje viooltje http://home.wanadoo.nl/poppenknuffel/index.html gemaakt en vond het dus verschrikkelijk leuk.
Zal binnenkort een foto plaaten maar nu is mijn vraag zijn er ook mensen die zulke patroontjes hebben en zouden willen delen?
leuk dat je hem leuk vind. Ik heb er verder toch niets aan nu hij niet te gebruiken is. Als je ffie een mailtje stuurt maak ik hem verzendklaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:36 schreef Sugar het volgende:
Knor! Heel leuk! Echt cooooooooooooooooool is 'ie!!!!
Ik wil hem - ik wil hem- ik wil hem!![]()
Zou het wel heel leuk vinden, ja!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar voorkomt dat genoeg het inscheuren van het plastic ?? Want de stikranden zijn nu net van die afscheurrandjes. (was erg leuk geluid tijdens het naaien het splijten van het plastic) ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef moussy het volgende:
Knor, zet anders tussen het plastic en de voering een lap wazemkapfilter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |