abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_27099658
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
Nou knor ik hoop niet dat Bo zo snel groeit anders is dr rok dus echt te klein Eerdat ik dat ding afheb Nou ja een ministrokenrokje is toch ook leuk

(ET jij wacht zeker op je lushjes )

Schattig stelletje van Alicia!!!
voordeel van een strokenrok is dat je er gewoon weer een strook onderaan naait he elastiek wat losser en gaat weer een tijdje mee. (dus tenzij je er een tien jaren project van maak om de 'basis'klaar te krijgen, ken je voorlopig nog wel even vooruit met Bo en d'r rok
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:25:11 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27099725
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Nou Lady-wrb daar zeg je me wat. Ik heb tijdens de lapjesmarkt net zo hard mee gegraaid. En kreeg juist hulp van de mensen met de hoofddoekjes, hartstikke leuk!!! Geen ellebogen nodig gehad
Ja precies. Want als ik het goedkoop kan vinden ga ik er ook voor hoor!
***
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2005 @ 22:31:52 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27100002
hier niet hoor, maar ja, de markt staat ook in de buurt van schotelcity, misschien dat dat scheelt.

ik heb trouwens een heel gaaf idee voor vaderdag vind ik zelf ik moet het nog even uitproberen, maar als ik het goed in elkaar heb gekregen zal ik het plaatsen. (eerst moet ik de printer aan de praat hebben)
pi_27100218
ow en jessie, ik heb maandag nog een lappie gescoord voor janneke, dezelfde als waar ik het jurkje al van had gemaakt, maar dan van tricot. Minder klote om te naaien (misschien lukt het dan wel om een net exemplaar af te werken) en ook zo te dragen zonder onderjurk. )

ben benieuwd lady-wrb
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:45:53 #280
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27100541
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef Knorretje het volgende:

[..]

wat voor soort stofje zoek je precies ??
dat weet ik dus niet

Heb wat gezien op destoffenkraam.nl
dus denk dat ik daar maar ff 1,5 meter van bestel.. kan er nog net ook een jurkje voor de pop uit

(rotan poppenwagentje, moet matrasje bekleed en dekentje.. ) ik voorspel dat dat poppenwagentje binnen een half jaar helemaal afgerost is met Saskia d'r rijstijl.. dus 't is gewoon even voor de leuk (en omdat ik zelf vroeger ook met dat ding heb gespeeld)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27100897
Ik ga van de week ook weer beginnen.
Even wat zomerspul maken en vooral in de mat 80 want Djulian zit ineens krap in 74

De stoffenkraam ben ik toen via jou op gekomen E.T. en ik heb er al een boel leuke stofjes besteld voor weinig!!! Dus thanks nog voor de link!!!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:59:24 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27101058
ik wil altijd alleen zo graag ff 'voelen' aan stoffen.. Hoe soepel ze zijn, hoe dik etc.. Hoe de kleur exact is.. Ik ben eigenlijk gewoon een zeikerd

Vandaar dat ik er nog niks besteld heb. Maar ik kijk er wel regelmatig even om te zien wat ze hebben.. En dan loop ik alsnog bij ze langs op de markt

Wat ik nu wel handig vind, ze hebben ook fournituren en patronen enzo.. en ik kan 't gewoon op de markt ophalen dan (die fourniturenkraam hier dat is echt net een gekkenhuis altijd.. alsof het gratis is)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27101110
Lady-wrb schotels komen er steeds meer. Wij nederlanders merken dat dat goedkoper is
En je maakt me aagje voor dat idee, vertel vertel.

Nou Knor ik vond de gemaakte al heel mooi hoor. Wel lief!!!!

Wat een lief stofje ET~!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27101858
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb schotels komen er steeds meer. Wij nederlanders merken dat dat goedkoper is
En je maakt me aagje voor dat idee, vertel vertel.

Nou Knor ik vond de gemaakte al heel mooi hoor. Wel lief!!!!

Wat een lief stofje ET~!!
ja maar ik kan het niet uitstaan dat ie niet goed recht loopt, uithalen is geen optie, dus gewoon een tweede (en deze stof is ook nog een leuk te borduren, dus ken er van alles opknallenvoor d'r. heb al een po gevonden, nu lala nog)
pi_27102796
Ik zie er een paar die ik nog niet ken Knorretje, thanks!!
E.T. vaak ga ik eerst hier naar de stoffenwinkel om te kijken en dan weet ik wat ik wil hebben en bestel het dan bij hun
ik heb er nog 1 www.naaipatronen.nl die hebben heel veel patronen.
pi_27103078
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:46 schreef Anitra het volgende:
Ik zie er een paar die ik nog niet ken Knorretje, thanks!!
E.T. vaak ga ik eerst hier naar de stoffenwinkel om te kijken en dan weet ik wat ik wil hebben en bestel het dan bij hun
ik heb er nog 1 www.naaipatronen.nl die hebben heel veel patronen.
Jee ze hebben ook simplicityl




tinkerbell

gaaf man, dat word nog meer naaien alicia wil vast en zeker de hele princessenserie en ow ik zie nog meer, mccall heb ook vaak wel geinig dingetjes en en en ... ow dit word een latertje, lekker snuffelen

edit: snif, tinkerbell is vanaf mt 98
pi_27103579
hahahah ja bij hun kan je uren zoet zijn
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2005 @ 13:51:10 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27115669
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat weet ik dus niet

Heb wat gezien op destoffenkraam.nl [afbeelding]
dus denk dat ik daar maar ff 1,5 meter van bestel.. kan er nog net ook een jurkje voor de pop uit

(rotan poppenwagentje, moet matrasje bekleed en dekentje.. ) ik voorspel dat dat poppenwagentje binnen een half jaar helemaal afgerost is met Saskia d'r rijstijl.. dus 't is gewoon even voor de leuk (en omdat ik zelf vroeger ook met dat ding heb gespeeld)
geef dat kind toch een skelter
pi_27116499
ooit wel eens afgevraagd of je van wikkels van kokkies, koffie etc etc ook iets kan maken.
Ik weet inmiddels het antwoord, het werkt wel, maar stevig daarvoor moet je het toch lamineren )wat ik de volgende keer dus maar ga doen, al zal het per materiaal wel weer verschillend zijn)





PS. Sugar je kan hem niet echt gebruiken, door het naaien/perforeer je de wikkel en verliest het zijn stevigheid. Door de voering blijft hij bij elkaar, maar mocht je hem geinig vinden voor de heb/sier, geef maar een mailtje dan stuur ik hem op. Mocht lamineren werken, dan wil ik evt er nog wel een maken zodra ik weer genoeg wikkels gespaard hebben als je het leuk vind een te hebben die ook gebruikt kan worden (in welk formaat dan ook of vorm)
pi_27128023
Wat grappig gedaan knorretje! voor de sier is het heel leuk vooral als je er paar op een rijtje hangt ofzo
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:27:56 #292
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27132580
Heeft zich op een nieuwe hobby gestort het maken van bloemenkindjes gister het poppetje viooltje http://home.wanadoo.nl/poppenknuffel/index.html gemaakt en vond het dus verschrikkelijk leuk.
Zal binnenkort een foto plaaten maar nu is mijn vraag zijn er ook mensen die zulke patroontjes hebben en zouden willen delen?
pi_27133558
Grappig Rottdog. Daardoor denk ik gelijk aan de pop van Phileine. Phil hoe is het daarmee?

Knorretje zou plastificeren niet makkelijker zijn dan lamineren. Lamineren word erg stug. Ik vind hem wel gigantisch leuk. Sugar vind je die niet fantastisch? Maria's eerste tasje
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 07:19:44 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27139059
voor school moesten we vroeger iets maken met niet gebruikelijk materiaal.
ik heb toen plastic boodschappentassen aan repen geknipt en daarmee een tas gehaakt.
dat was echt te gebruiken.

wel toevallig dat je zo'n tas gemaakt hebt knor.
ik ben toevallig ook bezig met zo'n project.
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:31:19 #295
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27139103
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef Rottdog het volgende:
Heeft zich op een nieuwe hobby gestort het maken van bloemenkindjes gister het poppetje viooltje http://home.wanadoo.nl/poppenknuffel/index.html gemaakt en vond het dus verschrikkelijk leuk.
Zal binnenkort een foto plaaten maar nu is mijn vraag zijn er ook mensen die zulke patroontjes hebben en zouden willen delen?
Ik heb nog wel wat van dat spul Rottdog. Ik heb 1 bloemenkindje, maar volgens mij ook varkentjes, een heksje en een trol. Als je me je adres mailt zal ik de patronen voor je kopieren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:36:32 #296
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27139128
Knor! Heel leuk! Echt cooooooooooooooooool is 'ie!!!!
Ik wil hem - ik wil hem- ik wil hem!
Zou het wel heel leuk vinden, ja!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:50:24 #297
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27139212
Hi hi, Knorretje; te gek tasje! Maak je ene Sugar heeeel blij mee geloof ik!
pi_27139751
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:36 schreef Sugar het volgende:
Knor! Heel leuk! Echt cooooooooooooooooool is 'ie!!!!
Ik wil hem - ik wil hem- ik wil hem!
Zou het wel heel leuk vinden, ja!
leuk dat je hem leuk vind. Ik heb er verder toch niets aan nu hij niet te gebruiken is. Als je ffie een mailtje stuurt maak ik hem verzendklaar.

jessie: zit wel wat in. alleen het gekraak vind ik een leuk geluid bij het tasje dua had het idee alleen de stiknaden te verstevigen. Zodra de koekjes op zijn en ik weer nieuw ga halen ga ik het eerst nog proberen met een steunstof(vlieseline plak ofzo) kijken of dat genoeg effect heeft.

ZIt ik nog met het punt wassen. Dat is volgens mij onmogelijk zoder beschadigingen op te lopen

lady-wrb: waar ben jij mee bezig dan ?? *aagje* Of is dat hetgeen waar je het over had voor vaderdag ?

Met plastictassen, vuilniszaken etc haken/breien en naaien heb ik ook al eens gedaan. Voordeel is idd dat dat veel steviger is en door het haken nog steviger word.

Ga eerst alicia's nieuwe blouse afmaken vandaag en dan op zoek naar meer herbruikbare materialen in huis. Al laat mijn fantasie me op dit moment nog wat in de steek
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 09:00:50 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_27139899
Knor, zet anders tussen het plastic en de voering een lap wazemkapfilter.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27139996
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef moussy het volgende:
Knor, zet anders tussen het plastic en de voering een lap wazemkapfilter.
maar voorkomt dat genoeg het inscheuren van het plastic ?? Want de stikranden zijn nu net van die afscheurrandjes. (was erg leuk geluid tijdens het naaien het splijten van het plastic) ?
Die vlies die ik hier heb liggen komt kwa dikte denk ik wel overeen, maar kan ik er op vaststrijken, of dat enige nut heb weet ik nog niet.

maar ja die wasemkanfilter kan ik natuurlijk ook zelf vast plakken.. Is een idee. Ik ga de kinders hier op de mariakoekjes zetten en zorgen dat ze heel snel op zijn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')