Als het over zulke bullshit gaat als 'geloof', absoluut. Een Donald Duckie is nog van hoger niveau.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of is een zin bestaande uit meerdere bijzinnen een onoverkomelijke barriere?
Ik vind jou ook niet erg respect vol moet ik eerlijk zeggen... en dat op een dag als deze ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is precies waar priester Bodar het gisteren over had in het programma Boring en Van Dorp. Hij zei ook inderdaad, dat de Nederlanders (dit zei hij impliciet natuurlijk) eigenlijk een stel domme mensen zijn, die niet eens weten wat er nu werkelijk gaande is buiten de grenzen van hun bekrompen en niets betekenend landje. Ik ben het met je eens!
Uhmz, gelovigen zijn de meest hypocriete wezens op deze aardbol. Maar ach, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet erg respect vol moet ik eerlijk zeggen... en dat op een dag als deze ?
Mooi praten over "respect.. de Paus en zijn goedheid maar net na zijn sterven je gedragen als een onbeschofte hork... "
van buiten bont van binnen stront ???
Hehequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je mening baseren op een 'boek' van duizenden jaren oud dat qua inhoud gelijk staat aan een van de betere werken van de Gebroeders Grimm is in mijn optiek nog altijd kwadratisch dommer
Ik ben een (van oorsprong) gereformeerde jongen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Het kan me trouwens persoonlijk niets schelen, ik vind het instituut Katholieke Kerk en de aanhang ervan wel boeiend, het heengaan van deze paus dus helemáal.
Mischien omdat ik en boeken van de Gebroeders Grimm gelezen heb en de bijbel?? Jij moet eens goed gaan nadenken over het verhaal over de pot en de ketel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, waarop baseer jij dat het gelijk staat aan de Gebroeders Grimm, wijsneusje zonder kennis? Jij weet er kennelijk helemaal niets van. Wat een kortzichtige visie!
Respect!?!?!?! Ik heb inderdaad geen respect voor Nederland en de Nederlanders. 90% in dit land is te dom voor woorden en dan wel een beetje een arrogante houding aannemen. Bah. Ik erger mij enorm aan de manier waarop mensen hier over die man praten. Ik mag die woede uiten, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet erg respect vol moet ik eerlijk zeggen... en dat op een dag als deze ?
Mooi praten over "respect.. de Paus en zijn goedheid maar net na zijn sterven je gedragen als een onbeschofte hork... "
van buiten bont van binnen stront ???
Wat jammer dan dat menig Katholiek, ook op wetenschappelijk gebied, meer heeft gepresteerd dan jij je zelfs maar voor zou kunnen stellen. En ik heb de pest aan de Kerk van Rome, maar nog meer aan verwaten atheisten die versleten riedeltjes ten gehore brengen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je mening baseren op een 'boek' van duizenden jaren oud dat qua inhoud gelijk staat aan een van de betere werken van de Gebroeders Grimm is in mijn optiek nog altijd kwadratisch dommer
en waar staat dat dan in de Bijbel?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef Markster het volgende:
[..]
De mens kan niet op de maan komen !!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neil_Armstrongquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef Markster het volgende:
[..]
De mens kan niet op de maan komen !!
Ik geloof in feiten, geen verhalen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
We geloven allemaal wel ergens in, schat.
dus je gelooft toch ergens inquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef Markster het volgende:
Ik geloof in feiten, geen verhalen!
Jij dóet alsof je respect hebt en tegelijkertijd gedraag je je niet naar de normen en waarden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Respect!?!?!?! Ik heb inderdaad geen respect voor Nederland en de Nederlanders. 90% in dit land is te dom voor woorden en dan wel een beetje een arrogante houding aannemen. Bah. Ik erger mij enorm aan de manier waarop mensen hier over die man praten. Ik mag die woede uiten, ja.
Ik was van de zomer in Rome, daar stonden nog wat appartementjes te koop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Respect!?!?!?! Ik heb inderdaad geen respect voor Nederland en de Nederlanders. 90% in dit land is te dom voor woorden en dan wel een beetje een arrogante houding aannemen. Bah. Ik erger mij enorm aan de manier waarop mensen hier over die man praten. Ik mag die woede uiten, ja.
nogmaals: WAT DAN?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet gelovig maar weet dat de man veel heeft betekend voor de wereld.
feiten bestaan niet. Vrij inhoudsloos leven heb je dan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik geloof in feiten, geen verhalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |