abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25937716
Ik ben van plan om de Samsung E-310 te kopen, hoe zijn jullie ervaringen hiermee, goed of doe ik nu een grote miskoop? En als ik op internet rondkijk dan zie ik op foto's soms wel en soms niet het vodafone logo erop staan, hoewel in de winkel (dixons) het er niet op staat. Staat dit er altijd op als je hem koopt of niet??
pi_25940209
Hey, ik heb de Samsung E-310 zelf al 2 maand en ben er op zich erg blij mee! Er zijn alleen een paar dingen waar je op moet letten namelijk: foto's versturen via infrarood is door Vodafone geblokkeerd en het vodafone menu is niet echt gebruiksvriendelijk vind ik. Het is wel goed te gebruiken maar het officiele menu van Samsung is gewoon beter! Verder vind ik nog een groot nadeel dat het vodafone is, vodafone is gewoon prijzig voor pre-pay gebruikers. Neem bijvoorbeeld de prijs van sms, is zonder smsbundel 23 eurocent. Vind ik prijzig in vergelijking met Telfort en Hi (KPN). Zeg het maar als je verder nog wat moet weten maar tis wel een kwalitatief goede telefoon en ik vind het ook kwa uiterlijk een erg gaaf dingetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')