Ik naar zo veel mogelijk, tot nu toe echter enkel in Nederland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef marinake het volgende:
naar welke 3d wedstrijden gaan jullie allemaal?
Hiero 2 stuks Fita schutters...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:55 schreef RaptorNL het volgende:
Oke die kampioenschappen waren een grote ramp. Maargoed dan maar lekker buiten gaan trainen hè
Zijn hier ook fita schutters ? Of allemaal 3D en veld .....
Kom je toch een keer bij ons trainen!quote:Op zondag 30 april 2006 10:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik kan hier helaas niet echt makkelijk langere afstanden trainen, dus helaas geen FITA's en aanverwante wedstrijden. Wel af en toe een short-mertic of zo, 18 meter indoor, dat soort dingen. En inderdaad regelmatig een 3D.
Mij is het gelukt. Wederom een jaartje koning.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Hee, jullie ook al komend weekend koningschieten. Bij ons ook.![]()
Succes met verdedigen.![]()
Ik ben online een lvl 60 Archer, telt dat ook?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:55 schreef Mazora het volgende:
Na ff gezocht te hebben bleek dat mijn sport nog niet vertegenwoordigd was op fok.
Voor de niet ingewijden, er zijn in Nederland een paar honderd clubs, en deze zijn vaak ook al enkele honderden jaren oud. Op dit moment begint de sport weer een beetje in trek te komen.
Maar mijn vraag was dus eigenlijk: zijn er hier nog meer handboogschutters?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Scottie2000 het volgende:
[..]
Mij is het gelukt. Wederom een jaartje koning.
Jammer dat Alienna 3de geworden is.
Jij ook nog gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ben ook koning geworden.![]()
Waardeloos. Als in na de 2e serie 70 meter uitgevallen wegens een schouderblessure en de volledige 90 meter wegegooid in verband met die zelfde blessure .... Heb alleen de oorzaak ervan nog niet echt gevonden. Oververmoeid door de week heen gok ik, want van die 20 pijlen kan het niet echt komen ...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:57 schreef Stormer het volgende:
En Raptor hoe ging je Fita?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |