Moeten ze dan altijd zo moeilijk zijn? Ik postte er eentje die bij de TT paste en A-acteurs zijn altijd makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:50 schreef Praag het volgende:
Deze is te makkelijk. Zeker als je ook nog de link ziet.
Correct!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef pyl het volgende:
Manfred Mann?
Nee, Oost-Europeaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef sooty het volgende:
George Orwell ?
Moah, dat was niet z'n hoofdbezigheidquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:26 schreef Bolkonsky het volgende:
Hebben we hier te maken met een schrijver?
Yep. Ik zie het. Inmiddels gaan we eerst door met het plaatje van Scrut.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:29 schreef Bolkonsky het volgende:
De jonge Karol Wojtyla?
Jij ziet wel een foto?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef sooty het volgende:
[..]
Vier man een een vrouw of is die rechter ook een man
5 heren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef sooty het volgende:
Vier man een een vrouw of is die rechter ook een man
voormalige pausquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:30 schreef Bolkonsky het volgende:
oftewel de paus
Ja deze zie ik. Ik heb nu ook de url gezienquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef Modus het volgende:
Deze zou het wel moeten doen?
[afbeelding].
Jazeker. Ik zie dit:quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dame Judy Dench
Dianne Wiest is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:44 schreef Khalein het volgende:
Doet mij vooral aan Diane Wiest denken...
Check!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Major_Star het volgende:
Faye Dunaway
Schiet mij maar lek maar wie is Bob Andersonquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:58 schreef pos het volgende:
bob anderson?
een darterquote:Op zondag 3 april 2005 00:02 schreef sooty het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek maar wie is Bob Anderson
Ach so.quote:
Hij lijkt er echt op en je schreef game on...vandaarquote:Op zondag 3 april 2005 00:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Ach so.Zo'n vestje past beter bij een snookerspeler. Deze man was geen sporter en zeker geen dartende drinker.
Amerikaan en top zijn goed. Verder was er niets fout aan deze meneer. (hint).quote:Op zondag 3 april 2005 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt mij meer een foute Amerikaanse IT-topman
Excuses voor het dwaalspoor; Ik kondig, sinds jaar en dag, ieder plaatje dat ik plaats aan met 'Game on'quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef pos het volgende:
[..]
Hij lijkt er echt op en je schreef game on...vandaar
Zo simplistisch bedoelde ik het niet.quote:
Die kreet ken ik van the X-files. "Failure is not an option, mr. Mulder"quote:
Bollocks.quote:Op zondag 3 april 2005 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is anders een behoorlijk foute uitspraak
Ruimtevaart , maar dan in real life, is een goede richting.quote:Op zondag 3 april 2005 00:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die kreet ken ik van the X-files. "Failure is not an option, mr. Mulder"
LT.Geordi Laforgequote:
Yep!quote:
Die stond inderdaad achter de camera.quote:
Bingo!quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
JaJij bent dus ook ouder dan gemiddeld op Fok
quote:Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef Modus het volgende:
Jellybean?
ik ken hem nietquote:Op zondag 3 april 2005 23:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Niemand een gokje wagen?
Niet naar mijn weten. Hij speelde voornamelijk in toneelstukken, maar buiten U.K. is hij vooral bekend vanwege die ene rol; nogal onhandig en niet bijster snugger was zijn personage.quote:Op maandag 4 april 2005 09:04 schreef pyl het volgende:
Hij speelde een Colditz-kampbewaker?
quote:
Dat meen je nietquote:
Ik heb de DVD-set van Fawlty towers waar ook een interview met Sachs op staat. Het neemt wel de hele illusie weg als je ziet dat hij een heel beschaafd en wijs man is.quote:Op maandag 4 april 2005 09:19 schreef pos het volgende:
[..]
Dat meen je niet...ik haal hem er niet meer uit
Het stomme is...ik heb hem hier ook al eens gevraagd, maar op die foto van mij had ie een bril opquote:Op maandag 4 april 2005 09:19 schreef pos het volgende:
[..]
Dat meen je niet...ik haal hem er niet meer uit
quote:Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Henk Wijngaard?
Ja zat hij ook niet in Colditz?quote:Op maandag 4 april 2005 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Acteur in een WO-II verzet-serie?
quote:Op maandag 4 april 2005 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Frank Masmeijer?
Correct!quote:Op maandag 4 april 2005 11:42 schreef NRH het volgende:
Harald Wapenaar
Correct!quote:Op maandag 4 april 2005 12:24 schreef NRH het volgende:
Ik heb even op imdb gekeken (was z'n achternaam vergeten), maar dit moet hem zijn:
Yorick van Wageningen
Ik had Andrew Sachs nog in m'n achterhoofd zitten, dus vandaar kwam ik er vrij snel op.quote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef pyl het volgende:
Goed gezien, Bolkonsky. Ik had gedacht dat ze wat lastiger te herkennen zou zijn.....![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.....quote:Op maandag 4 april 2005 14:11 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik had Andrew Sachs nog in m'n achterhoofd zitten, dus vandaar kwam ik er vrij snel op.
![]()
Nee, dat zou overdreven zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Bolkonsky het volgende:
Niet toevallig nog één uit Fawlty towers, ze heeft wel wat weg van Sybil...
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Precies. Een politica misschien?
bedankt, ik denk wel dat ik erop kom nu...quote:
Ja, zeg pos, je wordt geacht na een hintje even na te denken....quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, geef is een vervoeging van het werkwoord geven pyl
Ben ik hard mee bezig hoor, dat gaat heus niet zo makkelijk....quote:Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, zeg pos, je wordt geacht na een hintje even na te denken....![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 15:15 schreef fotoloog het volgende:
Corine Rottschafer?
quote:Op maandag 4 april 2005 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Grace Slick
Blake Edwards dus.quote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
De man van Mary Poppins.
Nee. Na die ene film (die wij natuurlijk allemaal kennen - ze was toen 16, bijna 17) werd ze huisvrouw en had ze een tijdje een 'decorating company'.quote:Op maandag 4 april 2005 16:50 schreef tong80 het volgende:
Is ze niet een soort ambacadrice voor iets ?
quote:Op maandag 4 april 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
ze was toen 16, bijna 17
Mmmm...die speelde toch echt in meer films, al was het maar in de volgende delen.quote:
quote:
Als je een mooi stukje Nina Simone op de piano wil horen moet je African Mailman eens downloaden kopenquote:
Piano? Piano? Ik ben net weer even helemaal 'into' Glenn Gould.....quote:Op maandag 4 april 2005 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een mooi stukje Nina Simone op de piano wil horen moet je African Mailman eens downloaden kopen![]()
Jaja Moest even geestrijk vocht scoren...quote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Piano? Piano? Ik ben net weer even helemaal 'into' Glenn Gould.....
Maar dank voor de tip - ik schrijf het op!
On topic: neemt wel zijn tijd hč, die fotoloog?![]()
Je bedoelt Wangari Maathai (of zoiets)?quote:Op maandag 4 april 2005 21:39 schreef Bolkonsky het volgende:
Nobelprijswinnares?
Ja, goed hoor. Knap dat je het ziet.quote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Berkery het volgende:
Robert Plant op een slechte dag?
dat zag ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had er nl. net op gereageerd in asso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |