hier vraagt hij om een url , hoe kom ik aan de url want die is niet echt zichtbaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:28 schreef RiDo78 het volgende:
Streamdown (wel shareware).
hmm ik kan hier alleen audio functies in vindenquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:52 schreef stijgende_ster het volgende:
SnapIt werkt ook erg goed. Ook bij webcams trouwens!![]()
maar ik wil juist alleen maar het filmpjequote:Op zaterdag 2 april 2005 13:41 schreef Foo_niks het volgende:
Opslaan met Nettransport en converteren met RM converter of een oude Virtual dub (tot 1C).
Je kan ook met Camtasia studio alles opnemen wat op je scherm verschijnt,optie voor als je het adres moeilijk kan vinden
Nee man! kut, hoe leg ik dit uit... Je kan ergens "video opnemen" of "selection" ofzo kiezen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:40 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hmm ik kan hier alleen audio functies in vinden![]()
waar kan ik dat instellen dan ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:43 schreef stijgende_ster het volgende:
Mode: video.
input: fixed region.
Bij mij doet ie het dan goed, hij neemt een deel van het beeldscherm op.
urlquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hier vraagt hij om een url , hoe kom ik aan de url want die is niet echt zichtbaar![]()
Waar te downloaden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:52 schreef stijgende_ster het volgende:
SnapIt werkt ook erg goed. Ook bij webcams trouwens!![]()
download.comquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |