www.theatercarre.nlquote:Antony and the Johnsons exclusief in Carré
De Amerikaanse zanger Antony is de meest opvallende popmuzikant van dit moment Samen met zijn band the Johnsons, heeft Antony de hele wereld in de ban. De androgyne verschijning van Antony en zijn bijzondere stem maken hem tot een waar fenomeen! Zijn stem gaat van zwaar en donker naar licht en hoog, die zich precies tussen een man en vrouw begeeft. Het is dan ook niet vreemd dat zijn stem vergeleken wordt met die van Nina Simone Hij zingt zijn gevoelige en persoonlijke liedjes met een stem die iedereen doet smelten. Zijn meest recente CD ‘I am a Bird Now’ is al weken favoriet en heeft lovende kritieken gekregen. Na het horen van deze CD is te begrijpen waarom Antony and the Johnsons de grote belofte zijn; ze maken betoverende en meeslepende muziek, rond de bijzondere stem en sfeervolle teksten van Antony. Grote sterren als Lou Reed, Rufus Wainwright en Devendra Banhart werkten aan deze CD mee.
Ja, ik vind het zeker wel. Z'n stem past goed in het nummer (het nummer is ook minder rare CocoRosie-beats, maar meer piano) en het klinkt erg goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
CocoRosie is al supergoed natuurlijk, benieuwd of Antony ze kan verrijken.
Kaartjes op de bovenste rang kosten 15 euro. Dat is wel te doen. Ik zit er wel aan te denken naartoe te gaan in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
Gaat iemand kaartjes voor Carre kopen? Vandaag start de voorverkoop.
Ik twijfel nog - wil wel graag maar vindt het wel heel erg duur en heb geen flauw idee of zijn concerten iets toevoegen aan de cd's.
Dat valt inderdaad nog wel mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kaartjes op de bovenste rang kosten 15 euro. Dat is wel te doen. Ik zit er wel aan te denken naartoe te gaan in ieder geval.
Ik heb hoogtevreesquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kaartjes op de bovenste rang kosten 15 euro. Dat is wel te doen.
Waar ga je naar Suffe Jan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef Tup het volgende:
Ik sla deze keer over en ga naar Sufjan Stevens en Xiu Xiu
Is dat op dezelfde dag? WAnt ik wou ook naar Sufjan en Xiu gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef Tup het volgende:
Ik sla deze keer over en ga naar Sufjan Stevens en Xiu Xiu
Suffe Jan: 27 okt. in Paradisoquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wanneer? Waar?
Het was een waarlijk magische avond gisteren. Heel, heeel heeeeeeeeeeeel erg mooi....quote:
Toch wel plaat van het jaar eigenlijk. Meest opmerkelijke plaat, die me het meest verrast en geboeid heeft uiteindelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Plaat van het jaar wordt ie niet, maar ik trek hem nu wel zeer goed DD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |