Goed nieuws dus, en ik ben blij dat je hem goed vindtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Heb hem aangeschaft, ook nog kort over gebabbeld met de verkoper. Hij is inderdaad toch mooi en precies lang genoeg om het te trekken.
Goede winkel, goede gasten en ook nog een goede keuze met deze aanschafquote:Op maandag 9 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ik koop 95 % van mijn cd's daar, dus ja.
Ja, ik ben dordtenaar, en ik kom geregeld op verschillende tijdstippen (behalve vroeg), maar als er vaak bijna niemand is dan ga ik er maar van uit dat het niet zo isquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Geen idee. Ben je Dordtenaar?
* methodmich komt wel altijd op ADV-dagen of in vakanties, vrij vaak 's morgens vroeg en dan is er dikwijls bijna niemand.
Wat vind je de twee dipjes?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef bigshadow het volgende:
Ja, er zitten twee dipjes in,
Free at Last is natuurlijk maar een "vullertje", maar duurt maar even. Wel interessant is dat het traditionele "slaven-gedicht" voorgedragen wordt door een boezemvriend(in) van Antony, Julia Yasuda, een wiskunde-hoogleraar. For Today I'm A Boy is nummer 3. Die is toch prachtig!!?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij nummer 3 en 9. Die nummers hadden niet gehoeven van mij
Ik heb de cd er bij gepakt en opgezet, en het begin van het nummer vind ik vervelend, maar naar mate het nummer vordert is het niet zo ergquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef Tup het volgende:
[..]
Free at Last is natuurlijk maar een "vullertje", maar duurt maar even. Wel interessant is dat het traditionele "slaven-gedicht" voorgedragen wordt door een boezemvriend(in) van Antony, Julia Yasuda, een wiskunde-hoogleraar. For Today I'm A Boy is nummer 3. Die is toch prachtig!!?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:16 schreef Tup het volgende:
Mooie animaties op: http://www.antonyandthejohnsons.com/samples/samples.html
Ja, dat had ik ook! Nou kon ik het niet letterlijk meezingen, maar volgens mij zijn er meerdere uitvoeringen van...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:45 schreef nein het volgende:
God wat baal ik dat ik tentamens heb als hij in NL optreedt
Ik heb van de week zn album uit 2000 gedownload ehh..'gehaald', en daar staat een nummer op, "Cripple & The Starfish" ...en ik KEN dat nummer! Al behoorlijk lang ook..is dit nummer ooit gebruikt in een serie/film/oid? Echt een prachtig nummer, maar het is nogal weird als je het bij de eerste keer horen gewoon kan meezingen
De filmpjes doen me een beetje denken aan Radioheads "Paranoid Android"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:16 schreef nein het volgende:
[..]ik wilde die link hier net posten
Maar stiekem vond ik de filmpjes uitblinken van amateurisme, dat de nummers opzich een beetje tekort doet, maar op de een of andere manier weer een soort van 'schattigheid/onschuldigheid' over zich heen krijgen juist DOOR dat amateuristische...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |