abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 15:22:30 #26
99433 Tup
Tupperwaar
pi_26571541
Ik ben solo-poster :-) Op 12 juni 2005 in Paradiso, Amsterdam. Daarna ook in de Oosterpoort te Groningen.
Wasserwunderland
pi_26571650
laatst de cd gehoord van een vriend van me, vage muziek. moest gelijk aan Boy George denken toen ik de cover zag maar het klonk heel wat anders
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_26571664
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
Aldus.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:35:52 #29
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26571908
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
Geen idee, maar wel een aantrekkelijk aanbod om te gaan kijken. De eerste cd heb ik 1 keer gehoord maar niet wezelijk anders dan de tweede. Ik durf niet echt een harde uitspraak te doen want in de platenzaak luister je toch maar half. Iig, ik haal hem nog wel een keertje denk ik.
  donderdag 28 april 2005 @ 20:07:21 #30
99433 Tup
Tupperwaar
pi_26578799
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Voorverkoop al begonnen maar op TicketService foutief onder anthony and the johnsons, terwijl het concert in Groningen wél onder antony staat.
Ik vind de tweede CD mooier, omdat die intgetogener is. De eerste is ook erg goed en die CD doet me een beetje denken aan the Divine Comedy (Divine...haha): veel meer ritme/drums en violen.
Wasserwunderland
  donderdag 28 april 2005 @ 20:10:17 #31
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26578883
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef Tup het volgende:

[..]

Voorverkoop al begonnen maar op TicketService foutief onder anthony and the johnsons, terwijl het concert in Groningen wél onder antony staat.
Ik vind de tweede CD mooier, omdat die intgetogener is. De eerste is ook erg goed en die CD doet me een beetje denken aan the Divine Comedy (Divine...haha): veel meer ritme/drums en violen.
Divine comedy is goed aan te horen dus een beetje no risk plaat dus die eerste van Antony
  vrijdag 29 april 2005 @ 06:58:30 #32
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_26588549
Ik zag ze stomtoevallig enkele weken geleden op tv, was meteen geboeid. Heel apart! Helaas kan ik er niet heen wegens andere verplichtingen... Ik had ze graag live gezien/gehoord
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_26593780
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:03 schreef MuadDib het volgende:
Hij zat een tijdje geleden in RAM. Een intrigerend persoon met al even intrigerende muziek.
Dat hadden mijn woorden kunnen zijn.
pi_26757888
Ik heb onlangs "I Am A Bird Now" aangeschaft en het is een mooi album. Niet constant even sterk, maar het is voor het grootste deel een prachtig, verstild album met een, ik schreef het al eerder, zeer intrigerende stem.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:03:31 #35
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26765964
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb onlangs "I Am A Bird Now" aangeschaft en het is een mooi album. Niet constant even sterk, maar het is voor het grootste deel een prachtig, verstild album met een, ik schreef het al eerder, zeer intrigerende stem.
Ja, er zitten twee dipjes in, maar de rest is genieten en krassen geblazen Goede aankoop, nu kun je eindelijk je Kurt Curbain cd weggooien zonder dat je een lege plek in je kast creert
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:28:32 #36
66422 dutch-mamma
pi_26769960
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Ja, er zitten twee dipjes in, maar de rest is genieten en krassen geblazen Goede aankoop, nu kun je eindelijk je Kurt Curbain cd weggooien zonder dat je een lege plek in je kast creert
Antony met Kurt vergelijken, heb ik iets gemist waardoor ik de overeenkomst even niet zie?
Niet dat ik Kurt beter of slechter vind, maar een beter voorbeeld van appels met peren vergelijken kan ik niet verzinnen. Verklaar je nader!

NB: ik luister vaak 's nachts naar Radio 1, en elke week laat de vroege donderdagochtenduitzending wel een keertje A&tJ horen...! Dat is niet verkeerd inslapen...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:33:36 #37
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26770015
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:28 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Antony met Kurt vergelijken, heb ik iets gemist waardoor ik de overeenkomst even niet zie?
Niet dat ik Kurt beter of slechter vind, maar een beter voorbeeld van appels met peren vergelijken kan ik niet verzinnen. Verklaar je nader!

NB: ik luister vaak 's nachts naar Radio 1, en elke week laat de vroege donderdagochtenduitzending wel een keertje A&tJ horen...! Dat is niet verkeerd inslapen...!
Ha Er is eigenlijk geen vergelijking, logisch, want dat kan helemaal niet, dus niet over nadenken meer. Tipje van de sluier: Muad is een groot undercoverfan van Curbain al beweert hij natuurlijk van niet
  vrijdag 6 mei 2005 @ 07:36:24 #38
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_26771285
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:33 schreef bigshadow het volgende:
Ha Er is eigenlijk geen vergelijking, logisch, want dat kan helemaal niet, dus niet over nadenken meer. Tipje van de sluier: Muad is een groot undercoverfan van Curbain al beweert hij natuurlijk van niet
De enige overeenkomst tussen Cobain en Antony zou kunnen zijn dat Cobain ook wel eens in een jurkje rondliep
En natuurlijk de intensiteit, wat op zich opmerkelijk is want op het eerste gehoor verwacht je niet dat zo'n rare falset stem zo intens kan overkomen, maar de combinatie van stem en muziek maakt dat je moet blijven luisteren.

en dat ik een hekel zou hebben aan Cobain is een groot misverstand, al is dit natuurlijk niet het topic om dat uit te gaan leggen
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:59:18 #39
66422 dutch-mamma
pi_26777136
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 07:36 schreef MuadDib het volgende:

[..]

De enige overeenkomst tussen Cobain en Antony zou kunnen zijn dat Cobain ook wel eens in een jurkje rondliep
En natuurlijk de intensiteit, wat op zich opmerkelijk is want op het eerste gehoor verwacht je niet dat zo'n rare falset stem zo intens kan overkomen, maar de combinatie van stem en muziek maakt dat je moet blijven luisteren.

en dat ik een hekel zou hebben aan Cobain is een groot misverstand, al is dit natuurlijk niet het topic om dat uit te gaan leggen
Ik snap um

Ja, die stem van Antony... Die is uniek. Met dat trillertje erin... en gecombineerd met de juiste instrumenten...
Ik heb vanmorgen nog wat mp3-tjes van ze gedraaid. Het is net Rivella: vreemd, maar wel lekker!

Oh ja, een andere overeenkomst tussen Kurt en Antony zou misschien de haarlengte zijn
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:45:50 #40
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26778272
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik snap um

Ja, die stem van Antony... Die is uniek. Met dat trillertje erin... en gecombineerd met de juiste instrumenten...
Ik heb vanmorgen nog wat mp3-tjes van ze gedraaid. Het is net Rivella: vreemd, maar wel lekker!

Oh ja, een andere overeenkomst tussen Kurt en Antony zou misschien de haarlengte zijn
Volgens mij is de haarlengte meer een verschil dan een overeenkomst

Sorry muad dat ik je weer woorden in je mond leg, ik zal het niet meer doen
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:05:03 #41
66422 dutch-mamma
pi_26789308
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:45 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Volgens mij is de haarlengte meer een verschil dan een overeenkomst

Sorry muad dat ik je weer woorden in je mond leg, ik zal het niet meer doen
Huh? Ik meen me vaag te herinneren dat A. van dat halflange haar had... En niet blond maar zwart... En A. was een beetje gezet... Maar toen hij op tv was, stond ik eigenlijk meer te luisteren dan te kijken dus ik kan inderdaad een blundertje hebben gemaakt

Maar qua muziek vergis ik me absoluut niet !!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:11:09 #42
66422 dutch-mamma
pi_26789493
{drammodus aan}
check this: http://www.planet.nl/plan(...)tid=555424/sc=b45128

Vooral: "We zien een mollige man met ongekamde lange haren, een beetje rouge op de bolle toet en een blik die het midden houdt tussen naïeviteit en ondeugd. "Ik denk er werkelijk niet zo diep over na."

Ik bennie gek, ik bennie gek!

{drammodus uit}
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:41:42 #43
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26790286
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef dutch-mamma het volgende:
{drammodus aan}
check this: http://www.planet.nl/plan(...)tid=555424/sc=b45128

Vooral: "We zien een mollige man met ongekamde lange haren, een beetje rouge op de bolle toet en een blik die het midden houdt tussen naïeviteit en ondeugd. "Ik denk er werkelijk niet zo diep over na."

Ik bennie gek, ik bennie gek!

{drammodus uit}
[verdedigingsmode]
Alle plaatjes die ik ken van hem heeft hij betrekkelijk tot heel weinig haar

En het model op de hoes is niet antony maar een hele bekende travestiet uit amerika!
[/verdedigingsmode]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 03:47:05 #44
66422 dutch-mamma
pi_26795295
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef bigshadow het volgende:

[..]

[verdedigingsmode]
Alle plaatjes die ik ken van hem heeft hij betrekkelijk tot heel weinig haar

En het model op de hoes is niet antony maar een hele bekende travestiet uit amerika!
[/verdedigingsmode]
Ach, laten we er maar vanuit gaan dat hij in ieder geval een heel aparte stem heeft, dit weet te combineren met muzikanten die daar perfect op aansluiten... en dat hij misschien stiekem een kameleon is die de ene keer kortharig blond is en dan opeens langharig zwart

toch een soort boy george dus!
pi_26797185
Op de hoes staat Candy Darling natuurlijk.

En dat lange zwarte was een pruik he, in de OOR.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:06:42 #46
99433 Tup
Tupperwaar
pi_26813048
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef methodmich het volgende:
Op de hoes staat Candy Darling natuurlijk.

En dat lange zwarte was een pruik he, in de OOR.
Dan heeft hij die pruik vaker op, getuige de 3voor12 opnames.
Wasserwunderland
pi_26824877
Ja, hij draagt veel pruiken. De "echte" Anthony is volgens mij kaal.

Misschien ga ik deze gewoon eens gek doen en die CD toch kopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26829632
Ontzettend mooie muziek! (verkapte tvp dus)
  zondag 8 mei 2005 @ 18:11:59 #49
66422 dutch-mamma
pi_26829825
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij draagt veel pruiken. De "echte" Anthony is volgens mij kaal.

Misschien ga ik deze gewoon eens gek doen en die CD toch kopen.
Het zal geen miskoop zijn!
pi_26851907
Heb hem aangeschaft, ook nog kort over gebabbeld met de verkoper. Hij is inderdaad toch mooi en precies lang genoeg om het te trekken.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')