Geen idee, maar wel een aantrekkelijk aanbod om te gaan kijken. De eerste cd heb ik 1 keer gehoord maar niet wezelijk anders dan de tweede. Ik durf niet echt een harde uitspraak te doen want in de platenzaak luister je toch maar half. Iig, ik haal hem nog wel een keertje denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
Voorverkoop al begonnen maar op TicketService foutief onder anthony and the johnsons, terwijl het concert in Groningen wél onder antony staat.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
Divine comedy is goed aan te horen dus een beetje no risk plaat dus die eerste van Antonyquote:Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef Tup het volgende:
[..]
Voorverkoop al begonnen maar op TicketService foutief onder anthony and the johnsons, terwijl het concert in Groningen wél onder antony staat.
Ik vind de tweede CD mooier, omdat die intgetogener is. De eerste is ook erg goed en die CD doet me een beetje denken aan the Divine Comedy (Divine...haha): veel meer ritme/drums en violen.
Dat hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 20:03 schreef MuadDib het volgende:
Hij zat een tijdje geleden in RAM. Een intrigerend persoon met al even intrigerende muziek.
Ja, er zitten twee dipjes in, maar de rest is genieten en krassen geblazenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb onlangs "I Am A Bird Now" aangeschaft en het is een mooi album. Niet constant even sterk, maar het is voor het grootste deel een prachtig, verstild album met een, ik schreef het al eerder, zeer intrigerende stem.
Antony met Kurt vergelijken, heb ik iets gemist waardoor ik de overeenkomst even niet zie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, er zitten twee dipjes in, maar de rest is genieten en krassen geblazenGoede aankoop, nu kun je eindelijk je Kurt Curbain cd weggooien zonder dat je een lege plek in je kast creert
Haquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Antony met Kurt vergelijken, heb ik iets gemist waardoor ik de overeenkomst even niet zie?![]()
Niet dat ik Kurt beter of slechter vind, maar een beter voorbeeld van appels met peren vergelijken kan ik niet verzinnen. Verklaar je nader!
NB: ik luister vaak 's nachts naar Radio 1, en elke week laat de vroege donderdagochtenduitzending wel een keertje A&tJ horen...! Dat is niet verkeerd inslapen...!
De enige overeenkomst tussen Cobain en Antony zou kunnen zijn dat Cobain ook wel eens in een jurkje rondliepquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:33 schreef bigshadow het volgende:
HaEr is eigenlijk geen vergelijking, logisch, want dat kan helemaal niet, dus niet over nadenken meer. Tipje van de sluier: Muad is een groot undercoverfan van Curbain al beweert hij natuurlijk van niet
![]()
Ik snap umquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:36 schreef MuadDib het volgende:
[..]
De enige overeenkomst tussen Cobain en Antony zou kunnen zijn dat Cobain ook wel eens in een jurkje rondliep
En natuurlijk de intensiteit, wat op zich opmerkelijk is want op het eerste gehoor verwacht je niet dat zo'n rare falset stem zo intens kan overkomen, maar de combinatie van stem en muziek maakt dat je moet blijven luisteren.
en dat ik een hekel zou hebben aan Cobain is een groot misverstand, al is dit natuurlijk niet het topic om dat uit te gaan leggen![]()
Volgens mij is de haarlengte meer een verschil dan een overeenkomstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik snap um
Ja, die stem van Antony... Die is uniek. Met dat trillertje erin... en gecombineerd met de juiste instrumenten...
Ik heb vanmorgen nog wat mp3-tjes van ze gedraaid. Het is net Rivella: vreemd, maar wel lekker!
Oh ja, een andere overeenkomst tussen Kurt en Antony zou misschien de haarlengte zijn![]()
Huh? Ik meen me vaag te herinneren dat A. van dat halflange haar had... En niet blond maar zwart... En A. was een beetje gezet... Maar toen hij op tv was, stond ik eigenlijk meer te luisteren dan te kijken dus ik kan inderdaad een blundertje hebben gemaaktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij is de haarlengte meer een verschil dan een overeenkomst
Sorry muad dat ik je weer woorden in je mond leg, ik zal het niet meer doen
[verdedigingsmode]quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef dutch-mamma het volgende:
{drammodus aan}
check this: http://www.planet.nl/plan(...)tid=555424/sc=b45128
Vooral: "We zien een mollige man met ongekamde lange haren, een beetje rouge op de bolle toet en een blik die het midden houdt tussen naïeviteit en ondeugd. "Ik denk er werkelijk niet zo diep over na."
Ik bennie gek, ik bennie gek!
{drammodus uit}
Ach, laten we er maar vanuit gaan dat hij in ieder geval een heel aparte stem heeft, dit weet te combineren met muzikanten die daar perfect op aansluiten... en dat hij misschien stiekem een kameleon is die de ene keer kortharig blond is en dan opeens langharig zwartquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef bigshadow het volgende:
[..]
[verdedigingsmode]
Alle plaatjes die ik ken van hem heeft hij betrekkelijk tot heel weinig haar
En het model op de hoes is niet antony maar een hele bekende travestiet uit amerika!
[/verdedigingsmode]
Dan heeft hij die pruik vaker op, getuige de 3voor12 opnames.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef methodmich het volgende:
Op de hoes staat Candy Darling natuurlijk.
En dat lange zwarte was een pruik he, in de OOR.
Het zal geen miskoop zijn!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij draagt veel pruiken. De "echte" Anthony is volgens mij kaal.
Misschien ga ik deze gewoon eens gek doen en die CD toch kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |