quote:Op maandag 11 april 2005 18:03 schreef Z het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ik heb nog nooit een plaatje van de band/man gezien overigens ...
Er stond een stuk in de Groene Amsterdammer over Antony and the Johnsons overigens, ik heb het niet gelezen maar het schijnt een goed stuk te zijn ...
Alle androgenen zijn negers zeker he! Racist!quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Deze valt nog mee... Overigens had ik destijds in eerste instantie een neger gezocht achter hem.
Och, das ook een travestietquote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Tup het volgende:
"The cover features an unpublished portrait of Candy Darling by Peter Hujar."
Geen idee, maar wel een aantrekkelijk aanbod om te gaan kijken. De eerste cd heb ik 1 keer gehoord maar niet wezelijk anders dan de tweede. Ik durf niet echt een harde uitspraak te doen want in de platenzaak luister je toch maar half. Iig, ik haal hem nog wel een keertje denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
Voorverkoop al begonnen maar op TicketService foutief onder anthony and the johnsons, terwijl het concert in Groningen wél onder antony staat.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Ik heb hun eerste plaat 'gevonden' maar nog niet beluisterd, volgens de amg is die beter dan I'm A Bird Now... Ik ben benieuwd. En ik ga ook naar de Paradiso denk ik, voorverkoop al begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |