quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Overigens zou ik dan nog steeds geen strakke boxershorts kopen, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik denk dat het dan juist minder onprettig zou zitten, eigenlijk.quote:
je kan ook neutrale boxers kopen, of hem gewoon permanent in zijn versnelling laten staan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:00 schreef Refragmental het volgende:
Strakke boxershorts zijn
Maar dat is ook vooral omdat ik vaak train, en dan fladdert dat ding alle kanten op in een losse boxershort. Sta je GVD de hele tijd weer naar z'n neutraal te schakelen.
En waarom mag een man niet veel geld uitgeven aan ondergoed terwijl wij mannen wel van vrouwen verwachten dat zij dure mooie lingerie kopen.
Het is leuk, al is dat een kwestie van smaak, maar wie heeft het over verwachten?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:00 schreef Refragmental het volgende:
Strakke boxershorts zijn
Maar dat is ook vooral omdat ik vaak train, en dan fladdert dat ding alle kanten op in een losse boxershort. Sta je GVD de hele tijd weer naar z'n neutraal te schakelen.
En waarom mag een man niet veel geld uitgeven aan ondergoed terwijl wij mannen wel van vrouwen verwachten dat zij dure mooie lingerie kopen.
wie niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:
maar wie heeft het over verwachten?
Exact!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef Herald het volgende:
[..]
wie niet?
Typisch mannelijk om te eisen verwachten dat een vrouw:
zaad slikt
een kale kut heeft
strings draagt
minstens één keer een trio met hem uitprobeert
zo min mogelijk bedpartners heeft gehad
oftewel alles wat voor mannen zelf het exact omgekeerde geldt
vraag 'm waarom 'ie niet een normale boxer draagt en van de ruim dertig euro die 'ie daarmee zou besparen, bloemen voor je heeft gekocht...quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:04 schreef shredder het volgende:
Ik dacht al, wat had mn vriendje vandaag een gek knalroze ding aan. Het is dus een armani.
blacka foewakka boem lauw ja toch weet je tog gozert...quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:33 schreef GoZaHh het volgende:
Nah zelf heb ik ook 2 armani boxers...mah die hebk gekrege van een ex
Armani boxers zijn gewoon mooi en CHICKS DIG THAT
Alleen 34 euro is dom...zelf zouwk dat er niet aan uitgeven
Tenzy je gewoon echt veel geld hebt
Sommige mannen hebben wat voor hun vriendin overquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:01 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect, maar gewone boxers zijn niet echt meer done.
De strakke boxers (met pijpjes dus) zijn de bom. En ze zitten lekker. En de vrouwtjes vinden het mooi.
Voor mezelf vooral. Een rondbungelende lul met zak heb ik nooit prettig gevonden. Vooral niet icm een korte broek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:03 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben wat voor hun vriendin over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |