Heb je 'm weer.. Die gozert rechts..quote:
klopt, was gisteren zelfs nog in het nieuwsquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:41 schreef ToXiCitY het volgende:
Die kerel die hem neerschoot is wel bekeerd, maar zit volgens mij nog steeds zijn levenslange straf uit.
oh kijk, mooiquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:41 schreef ToXiCitY het volgende:
Die kerel die hem neerschoot is wel bekeerd, maar zit volgens mij nog steeds zijn levenslange straf uit.
Ik vind het sowieso een onbetrouwbaar sujet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:36 schreef milagro het volgende:
alleen die zonnebril is dan weer verdacht
Kijk, PR-technisch doet die Dalai Lama dat dan weer wel goed, zijn naam ken ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:45 schreef Xenomaniac het volgende:
die Fransman wiens naam ik vergeten ben
Die Turk (Mehmet Ali Agca) zit nog steeds vast hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
Die is dacht ik al weer een poos vrij
Ik herinner me enkel dat hij spijt betuigd heeft en om vergeving vroeg en dat de Paus hem dat geschonken heeft dus... of dat van invloed is geweest op een vervroegd vrijlaten.. ?
zeer kritiek maar stabiel, echter wordt zijn bewustzijn wel steeds minderquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef Nerdmans het volgende:
ehr... hoe gaat t ondertussen met hem?
Gisteravond was de toestand erg kritiek... update?
en ondertussen zap jij niet konstant naar die zenders om dat allemaal op te kunnen vangen en klik jij niet voor de zoveelste keer op dit topic natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de media zich walgelijk gedragen. Ze willen allemaal Het Grote Nieuws als eerste melden. Er gaat binnenkort een persoon dood die heel veel voor deze wereld betekent heeft.
Nieuwslezer: "We schakelen nu over naar onze correspondent bij het vaticaan... en?en??en??? is er al nieuws"
correspondent "de toestand is onverandert"
Nieuwslezer: <denkt jammer> zegt "dank voor deze update"
Ik ben hier al bijna 24 uur niet meer geweestquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
en ondertussen zap jij niet konstant naar die zenders om dat allemaal op te kunnen vangen en klik jij niet voor de zoveelste keer op dit topic natuurlijk.
Zoals het een goede RKK'er betaamd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:11 schreef LeHeraut het volgende:
Ja, het is wel een taaie zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |