Shit he, das balen!!!!quote:Op maandag 4 april 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
ik heb zo ontzettend geen zin in gezeik over 'n stukke taxi, na mijn eigen botsing dit weekend
schade: 4500 euro.......!!!! [ofwel: total loss laten verklaren, snik] bij wie mag ik uithuilen?!?!
als je zo leest lijkt het wel behoorlijk gejat ja....quote:Op maandag 4 april 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
Oh god, we krijgen De Erfenis #2.... nou, dan wil ik Manouk v/d Meulen en Michiel de Jong er ook bij!!
misschien krijgen we Arthur nog op videobandjes te zien?!?!?
ach het kan erger.... Hugo en Lizzy is ook bepaald geen succes gebleken.quote:dat geklef tussen Marnix en Iris is ook écht iets om naar uit te kijjken... not...
Joost tegengekomen toen ie door de Ulfter straten scheurde?quote:ik heb zo ontzettend geen zin in gezeik over 'n stukke taxi, na mijn eigen botsing dit weekend
schade: 4500 euro.......!!!! [ofwel: total loss laten verklaren, snik] bij wie mag ik uithuilen?!?!
en exit Marjolein ?quote:Julia terug is oké, en 't vervolg van het dwergenlijntje ook...
zolang er hoop is......quote:Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef Wup het volgende:
als je zo leest lijkt het wel behoorlijk gejat ja....
maar ach.... zolang we stiekem mogen blijven hopen dat Arthur terug komt mag het wel
mja ik vond Lizzy & Joost nóg erger: wat dat betreft is ze er op vooruit gegaan [zielig eigenlijk, voor Nikkie]quote:ach het kan erger.... Hugo en Lizzy is ook bepaald geen succes gebleken.
En Joyce los van Marnix valt ook wel weer toe te juichen.
ohja?!?quote:[btw: was Niels niet op zoek naar een ander huis?]
zoiets... één of ander joch die z'n rijbewijs bij 'n kratje breezers heeft gekregen...quote:Joost tegengekomen toen ie door de Ulfter straten scheurde?
kan niet lang meer duren, de zes maanden zijn nu toch wel om....???quote:en exit Marjolein?
hahaha ik herken dat ja, maar soms lucht het wel eens op!!!!quote:Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
soapie: thanx, ben oké [geloof ik], maar errug onblij... het is dat huilen niet bij m'n image past, maar anders.....
ik stem voor vertrek van allebeide.....quote:Op maandag 4 april 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Laat Marie Jolijn maar blijven en gooi die overbodige onooglijke rosse er uit!
Je gooit dat lekkere wijf er toch niet uit???????quote:Op maandag 4 april 2005 20:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik stem voor vertrek van allebeide.....
jawel, dan inruilen tegen Roos van Acker.....quote:Op maandag 4 april 2005 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je gooit dat lekkere wijf er toch niet uit???????
nee alles behalve boeiend... vieze vette Hugo in beeldquote:Op maandag 4 april 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
alleen de laatste vijf minuten gezien, die Renée is nu wel goed de lul haha
Babette zegt: ontslaan!!
was er verder nog iets boeiends gebeurd? en wat was er met Antonie?!
Hij was te zien in een splinternieuwe ONM promo... druk bezig om iedereen te manipuleren.quote:Op maandag 4 april 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
was er iets met Antonie???
ach ja, hoe reageerde Renée eigenlijk op dat Marjolein/Niels-dingetje?!quote:Op maandag 4 april 2005 20:19 schreef Wup het volgende:
nee alles behalve boeiend... vieze vette Hugo in beeld
en Niels was weer aan het Hugoen
mja 't nieuwe paradepaardje he....quote:Antonie heeft vast een ONM-promo gekregen
op beeld kwam ze igg. goed over... vals grijnsjequote:Op maandag 4 april 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
dus we mogen aannemen dat z'n PA Xena heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |