Inkoop en verkoop koers is anders...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb net 500 dollar gehaald bij de ABN. Moet ik daar gvd 440 euro voor lappen. Kijk ik thuis op de bon, hebben ze een koers van 1.1348 verrekend. Waarom is die koers daar zo laag daar? Volgens mij heeft die vent een verkeerde koers aangehouden, want dit is belachelijk laag. Ik ga aan het eind van middag langs, wanneer ik weer tijd heb.![]()
![]()
Ja dat weet ik, de verkoopkoers ligt nog veel lager dan die 1.13. De huidige koers is 1.2057. Volgens mij hanteert het GWK een veel hogere koers, als ik op internet kijk. Maar zo'n kantoortje ligt niet in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inkoop en verkoop koers is anders...
Ik had gelijk mee gekregen. Het kan ook op bestelling. Het hangt er af hoeveel de bank op voorraad heeft. Morgen ga ik toch maar is even vragen hoe het kan dat het zo duur was.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:48 schreef Dizzee het volgende:
Krijg je die dollars bij de banken gelijk mee, of moet je wachten?
je bent misschien iets te snel geweest, hij staat nu alweer op 1.216. Hij is nu echter bezig met een lichte dalingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb net 500 dollar gehaald bij de ABN. Moet ik daar gvd 440 euro voor lappen. Kijk ik thuis op de bon, hebben ze een koers van 1.1348 verrekend. Waarom is die koers daar zo laag daar? Volgens mij heeft die vent een verkeerde koers aangehouden, want dit is belachelijk laag. Ik ga aan het eind van middag langs, wanneer ik weer tijd heb.![]()
![]()
Tja, er stond niet op de deur: Wij hebben kutkoersen.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ABN Amro staan bekend om de extreem hoge provisie en zeer slechte koersen (ZEKER op Schiphol, OOK uit de dollarautomaat!!) ! waarom had je in vredesnaam zoveel dollars nodig? Je kan beter in de VS zelf wisselen (of het land waar je heen gaat) Je kan nog beter helemaal geen cash meenemen als het niet perse noodzakelijk is (buiten 100 euro voor noodgevallen) Je hebt tegenwoordig toch een pinpas die je overal ter wereld kan gebruiken. Dan krijg je altijd de beste koersen!
Ja, maar met de stug dalende euro kan het geen kwaad om er alvast wat te hebben voor een fatsoenlijke prijsquote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je hebt tegenwoordig toch een pinpas die je overal ter wereld kan gebruiken. Dan krijg je altijd de beste koersen!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:46 schreef JanMichiel het volgende:
Het is geweldig, als je tenminste short was.
Bastardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:46 schreef JanMichiel het volgende:
Het is geweldig, als je tenminste short was.
Waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Amerikaanse Dollar: 1.1676!!!!
What tha fuck has happend? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |