maar deze keer wel een stuk minder, en hij begint nu alweer iets te stijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:06 schreef Jeroenus het volgende:
Ja, vanaf 2:30 NL tijd heeft zich weer een forse daling ingezet. Volgens mij zijn het elke keer de Aziatische markten die het verpesten.
Dat de top mislukte, was al bekend vóór het sluiten van de markt gisteren en toch is een reactie uitgebleven. Daarentegen is hij als een gek gaan stijgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met die mislukte Eurotop van de afgelopen dagen voorspel ik 1,10 volgende week
dat lijkt me IETS te overdrevenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef kepler het volgende:
ach jah, hij schommelt heel erg de laatste tijd. Voor hetzelfde geld staat tie over 2 weken opeens op 1.30 ofzo. Ik wacht gewoon af tot ik in NYC zit en dan zie ik wel weer waar die staat
nou als je ziet dat tie in 3 dagen tijd 2 cent is gestegen, dan zou dat best zomaar eens kunnen. Maar het kan net zo goed andersom zijn natuurlijkquote:
als je naar die grafiek kijkt zat de dollar een week geleden ook onder de 1.20, maar toen is hij weer opgeklommen naar 1.23quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:23 schreef Jeroenus het volgende:
Morgen ga ik maar geld halen, want het gaat alleen maar erger worden heb ik het idee. Bedankt EU en jullie idiote monetaire beleid. Overbetaalde incapabele kutambtenaartjes
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:26 schreef matthijst het volgende:
Zweden heeft de rente met een half procent verlaagd tot 1,50%. In Engeland stemden 2 (van de 9?) voor renteverlaging. De ECb zegt nu niet meer "we zijn tegen renteverlaging", maar "we zijn neutraal". Kans wordt steeds groter dat ze toch de rente verlagen.
De VS gaat volgende week waarschijnlijk de rente verhogen.
Aleen al door de renteverhoging in de VS zal de euro dalen. Als de ECB de rente dan ook nog verlaagd zal hij alleen maar verder zakken...
Schijnbaar zijn beleggers "bang" voor de euro; budgetafspraken komen we niet uit, grondwet is afgeblazen. Zels met de tekorten van de VS is het schijnbaar aantrekkelijk om dollars te kopen.
Vanochtend:
"The euro dropped below $1.20 for the first time since August"
A break of $1.20 may send the euro to $1.18 in a week or so
1.20 is weer zo'n magische grens waarop de euro automatisch verkocht wordt om verliezen te beperken.
Het zou fijn zijn.quote:EUR/USD – Euro bulls battled the dollar longs over the 1.2000 figure with the greenback traders getting a brief glimpse of the other side of the psychologically important level. As the battle of the bulge continues, a positive outcome for the euro traders will most likely result in pair testing the offers around the 1.2460. previous summer range high. Indicators signal a trend reversal with ADX (DMI) on the daily chart to 34.98. Stochastic is neutral on the daily chart at 33.12. The Stochastic on the dealer (4HR) chart is oversold at 16.08. RSI is neutral on the daily chart at 34.06 with the 4-hour chart RSI also neutral at 33.74. MACD is flat deep below the zero line on the daily chart and is pointing downward below the zero line on the dealer (4HR) chart. In case the reversal fails greenback longs will most likely resume their advance and push the pair below the psychologically important 1.2000 figure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |