Gelukkig zal de export stijgen bhfhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Het is ENORM slecht voor de mensen die buiten europa geld uit moeten geven en het is ook ENORM slecht voor de economie. Olie bijvoorbeeld wordt in dollars betaald, de olieprijzen stijgen, als de euro gaat zakken geeft dat een hefboom effect en zullen alle oliegerelateerde goederen hier giga duur worden, wat weer de inflatie in de hand werkt>looneisen>stakingen>minder vertrouwen>nog meer crisis etc...
Met een euro die nog meer daalt dan het kritieke punt (ongeveer $1.20) stort de economie in! Een gewenste koers die goed is voor de europese economie is een dollarkoers tussen de $ 1.35 en $ 1.50 . stijgt hij richting $2 dan weegt het negatieve export effect weer te zwaar.
heb jij die live-link voor mij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Jeroenus het volgende:
Hij zit weer in de lift vandaag. Hopelijk kan hij aan het eind van de week alweer op 1.24 staan.
die had ik idd al, maar daar staan geen stijgings/dalings percentages bij. Dus ik dacht dat je ze ergens anders vandaan haaldequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:39 schreef Jeroenus het volgende:
Bovenaan de pagina staat hij, hier is ie: http://www.dailyfx.com/FinanceChart.html
Ja, ik kijk ook af en toe op: http://www.rtl.nl/financien/rtlz/koersen/quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
die had ik idd al, maar daar staan geen stijgings/dalings percentages bij. Dus ik dacht dat je ze ergens anders vandaan haalde
Laten we hopen van niet idd.quote:
hij is weer flink opgeklommen naar 1.2115....quote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef Jeroenus het volgende:
Het blijft maar doorgaan. Eén dezer dagen maar is naar de bank want dit gaat totaal de verkeerde kant op.
Precies... ( snap er wel geen drol van.. maar tis wel apart om te zien steedsquote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef kepler het volgende:
[..]
hij is weer flink opgeklommen naar 1.2115....
er is niet echt een peil op te trekken heb ik zo het idee...
quote:US Dollar
The fact that the US dollar continues to strengthen after consistently disappointing economic data is completely baffling. Today, we had very weak producer prices and negative retail sales, yet the dollar reverses all of its knee-jerk losses to trade 70 pips lower than the European session low. It is clear at this point that regardless of fundamentals, traders really want to take a stab at all of those stop losses clustered right at or slightly below 1.20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |