Ach, het kan bijna niet anders dan dat de stijging van de Dollar tijdelijk is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef jmac het volgende:
Al een slechte start dan vandaag. T knalt al meteen richting de 1.28
En velen ook weer niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef Ontopic het volgende:
Ik ben juist blij met een daling.
En ik denk vele met mij.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
Ach, het kan bijna niet anders dan dat de stijging van de Dollar tijdelijk is.
dat zou mooi zijn. Voor een vakantie in de USA dus maar gewoon wachten met dollars halenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Zoals ik het inschat zal tot de zomer de dollar niet al te gek veel gaan doen, behoudens grote plotselinge gebeurtenissen (dood van Bush bijvoorbeeld). Daarna zal een gestage daling weer verdergaan, met de nodige schommelingen in beide richtingen. Ik zet dus in op begin tot midden juli voordat de 1,50$ per euro gebeurt.
Ik hoop dat je volkomen gelijk hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef Toodles het volgende:
De effecten op de dollarkoers van een rente-verhoging in de US zijn altijd maar van korte duur. Simpelweg omdat de basis nog niet goed is.
De dollar is redelijk stabiel tot nu toe, in afwachting van betere tijden. Waarschijnlijk rond de halfjaar cijfers (augustus, september) zal blijken dat het nog helemaal niet zo goed gaat in de US, en zal de dollar verder stijgen. Mijn verwachting blijft ook $ 1,50 maar die zal waarschijnlijk pas in december - februari worden gehaald. Tot die tijd stabiel tot de zomer en dan langzaam naar de 1,40 met een 1,50 begin 2006 als gevolg van de jaarcijfers.
Just my 2 roebels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |