Ik ben er weg van, ben net even naar de (overigens prachtige) site geweest van hun, en die foto's van de live-optredens spreken erg tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall lijkt me wel leuk ja, dat album is best fijn, maar Jimmy Eat World ook wel.
De Dresden Dolls moet ik echt zien, ik vind het album fantastisch.
ken het zelf ook nog niet zo heel lang, maar is singer/songwriter die leuke liedjes maakt moet ik zeggen, maar of het live ook zo zal zijn...tja dat durf ik niet te zeggen... hoop dat ze positief verrast..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ben er weg van, ben net even naar de (overigens prachtige) site geweest van hun, en die foto's van de live-optredens spreken erg tot de verbeelding.
KT Unstall ken ik niet, wat is het voor iets?
Al jaren (vanaf het 't Steen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef ShadoW17 het volgende:
zijn hier nog mensen uit zeeuws vlaanderen die gaan ?
Ik heb op Pinkpop de Kaiser Chiefs (gedeeltelijk) gezien. De muziek spreekt me erg aan (cd had ik al een paar keer gehoord) en het optreden vond ik erg gaafquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het kut dat de volgende bands tegenover elkaar staan:
Garbage en The Kills.
Tom McRae en Foo Fighters.
REM en Ryan Adams.
Ik kies bij die laatste twee wel voor FF en REM, maar ik weet nog echt niet of ik naar Garbage zal gaan of naar The Kills.
Ik vrees ook dat iedereen naar Sum41 wil en niemand naar de Kaiser Chiefs, maar dan ga ik maar alleen. En vul voor Sum41 Pennywise in en voor KC Rilo Kiley en je hebt hetzelfde verhaal.
Hier de vriendin van Peacemanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kun je vast nog wel krijgen.... inclusief verzendkosten waren ze iets van 40 euro per stuk.... stuk goedkoper dan hier in Nederland.... en dan schijnen we ook nog de duurste plaatsen te hebben... zal mijn vriendin wel eens vragen naar de website.. dan laat ik het je weten.....ok?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die nieuwe plaat is al uit: All Maps wellcome... is zoals altijd weer wennen...
Kasabian is ook wel grappig op zondag, maar de zaterdag is pas echt Marquee-dag....
12.30 - 13.15 And You Will Know Us By The Trail Of Dead
13.45 - 14.30 Rilo Kiley
15.00 - 15.50 Admiral Freebee
16.20 - 17.20 The Dears
17.55 - 18.55 Bloc Party
19.30 - 20.30 Millionaire
21.05 - 22.35 The Mars Volta
23.10 - 00.20 Interpol
Al vind ik Millionaire en The Dears minder interessant...
Ze komen ook op metropoolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef merry77 het volgende:
Ik kan zelf niet (geen kaartje en geen vervoer). Kan er iemand Rilo Kiley opnemen?
Ik ben een grote fan van ze en ze hebben geen bezwaar tegen opnames, mits ze maar niet commercieel verhandeld worden.
Het is een band in opkomst dat hard aan de weg aan het timmeren is.
Zou erg fijn zijn als iemand dat kan. Ik heb leuk dvd ruilmateriaal van Rilo Kiley (video opnames).
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier de ........... Ik weet niet of er nog kaartjes zijn, ik kan nu op mn werk niet bij de site....succes in ieder geval.
![]()
De kaarten zijn inmiddels al weer uitverkocht!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Namens Peaceman het volgende berichtje voor de mens en die nog geen kaartje hebben: Rock Werchter doet 1000 extra combikaarten in de verkoop.
Het volgende berichtje staat op festivalinfo:
Vanavond worden er 1.000 extra combi-tickets voor Rock Werchter in verkoop gebracht! Als de bliksem naar de pagina's van Goformusic voor dit exclusieve aanbod. http://194.7.45.68/nl/startsale.php?event_id=57894
Per persoon kunnen er max. 4 tickets worden besteld. En ook hier geldt het principe.. niet doorverkopen aan woekerprijzen, die kaarten. Be fair!
ja manquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef peaceman het volgende:
Komt er trouwens ook weer een fok-meet? Ik hoorde dat die van vorig jaar een geweldig succes was![]()
![]()
dus dit jaar weer? wie, wat, wanneer en waar dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:31 schreef bonke het volgende:
[..]
ja man
was echt giga gezellie
2 man en ikke dus
wij komen met z'n 6-en....dus dat zou al een enorme verbetering zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:33 schreef bonke het volgende:
weer twee man tegenkomen ??
ipv een man of 8 ?
oww dan zijn we al met de 9 want ik ben met ze drieenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij komen met z'n 6-en....dus dat zou al een enorme verbetering zijn...![]()
Er zijn zowiezo maar een groepen die ik wil zien dit jaar: New Order, Thievery Corporation (en die spelen alletwee op hetzelfde tijdstipquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:30 schreef bonke het volgende:
donderdag stelt niet zoveel voor hoor
paar groepen maar
van de 6 zijn er 3 fokkersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:35 schreef bonke het volgende:
[..]
oww dan zijn we al met de 9 want ik ben met ze drieen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze komen ook op metropoolda's hetzelfe weekend... check: www.festivalinfo.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |