... ook hier een combiticket over... (vriend van ons heeft een nieuwe baan en kan waarschijnlijk niet meequote:Op donderdag 23 juni 2005 09:37 schreef Aventura het volgende:
Heb er ook zin in!! Volgende week om deze tijd zitten we in de auto onderweg
(crosspost-spam: mijn zus heeft nog 1 ticket over. Iemand hier die hem wil overkopen?)
Ja, jammer. Maar niks aan te doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef placebeau het volgende:
De kaiser chiefs zouden niet komen naar Werchter, een vervanger is nog niet bekend.
Jammer, ik had ze graag eens life gezien
Als hij afzegt vraag ik mijn geld terugquote:Elvis Costello moet zijn concert van deze avond in Parijs afzeggen om medische redenen. Wat er mis is werd niet gezegd. Het is ook niet duidelijk of de rest van zijn Europese tournee doorgaat. Als die geschrapt wordt, betekent dat meteen ook dat hij niet op Werchter zal staan. Normaal gezien speelt hij daar op donderdag 30 juni.
Live 8....quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:20 schreef twentemeisje het volgende:
Fok zeg... niet fijn die last minute cancellations... waarom komen de KC niet? Had ze ook graag gezien maar krijg hopelijk een herkansing op 13 juli in de Arena...
Leuk dat Live8, maar ik vind het niet echt tof dat acts daarvoor hun reeds geplande concerten gaan cancellen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Live 8....
Nou ja, ze staan nog op Lowlands..
Ja, het is niet echt tof. Maar, dan moeten ze vast schadevergoeding betalen aan Werchter.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
Leuk dat Live8, maar ik vind het niet echt tof dat acts daarvoor hun reeds geplande concerten gaan cancellen...
Jeetje KC niet op Werchter... en ik had nog wel zo naar ze uitgekeken en maar een deel op Pinkpop gekeken omdat ik ze toch zou zien op Werchter....quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Live 8....
Nou ja, ze staan nog op Lowlands..
... zuchtquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:38 schreef Bayswater het volgende:
Kunnen de 2 many DJ's weer uit de kast worden getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |