nog een stuk of 10 vermoedelijk...gezien eerdere jaren..quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:09 schreef StofjeB het volgende:
Hoeveel namen komen er nog bij, of is het programma bij deze rond?
ik heb net nog een combiticket hier bij de VVV gehaaldquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef StofjeB het volgende:
Volgens Goformusic, de ticketbox van België, zijn alle combikaarten al uitverkochtkut, nóg te laat mensen wakker getrommeld.
Ja, op zich is Rockin' Park een mooie festivaldag, maar geen meerdaags festival..quote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
StuBru heeft The Kaiser Chiefs bevestigd.
En zo'n line-up kan ook in Nederland. Kijk maar naar Rockin' Park.
Alle kaarten van goformusic ja, je kunt nog bij Ticketservice terecht, en vanaf 16 april kun je je kaarten in Belgie kopen of bestellen bij KBC ticketshop.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef StofjeB het volgende:
Volgens Goformusic, de ticketbox van België, zijn alle combikaarten al uitverkochtkut, nóg te laat mensen wakker getrommeld.
Faithless krijgt pinkpop bijna jaarlijks wel voor elkaarquote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef LewisBinford het volgende:
waarom o waarom heeft Pinkpop nooit zo'n line-up?
dat moet in Nederland toch ook kunnen?
Ja, hoorde het net ook. Prachtig, pak van mn hartquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Alle kaarten van goformusic ja, je kunt nog bij Ticketservice terecht, en vanaf 16 april kun je je kaarten in Belgie kopen of bestellen bij KBC ticketshop.
Het gaat rap met de kaartjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Sport_Life het volgende:
ik ben van plan om met een aantal vrienden vd zomer een festival te bezoeken, en dit is wel heel erg interessant zeg!!. Ziten zeker geode namen bij!!
.
alleen vraag ik me af hoe snel dit uitverkocht zal zijn, kan ik nog gerust een weekje wacthen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |