abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36558207
nou, als je boliviaperu verlaat wordt het dus gewoon kut

zo zit je lekker tombes te raiden, en zo moet je tegen een of andere gast - sterker dan god - gaan vechten in een gebouw in de stad, omringt door 4 automatische wapens aan de muur TR sfeer: 0. Fun: 0. Hopelijk komen we straks weer terug in de tombes, anders mag dit spel naar een donkere tombe verdwijnen

[ Bericht 2% gewijzigd door LoggedIn op 01-04-2006 19:40:30 ]
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:29:28 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36558287
Htt schietsysteem is heel erg gedateerd. Ik snap niet dat ze niet wat nieuws konden verzinnen.. Serieus: Auto lock ala GTA op de console.. wahahahah.. Beetje triest imo.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Redactie Games zaterdag 1 april 2006 @ 19:30:25 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_36558310
Voor de mensen die hem al hebben, komen er weer veel dieren invoor?
Ik vond het altijd leuk om apen neer te knallen .
.....Kennedy
pi_36558523
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben, komen er weer veel dieren invoor?
Ik vond het altijd leuk om apen neer te knallen .

paar (2-3) panters, verder alleen mensen.. is idd heel jammer
pi_36558549
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:01 schreef LoggedIn het volgende:
die met die dozen/ kooien
De oplossing:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deur
pi_36558580
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
nou, als je bolivia verlaat wordt het dus gewoon kut

zo zit je lekker tombes te raiden, en zo moet je tegen een of andere gast - sterker dan god - gaan vechten in een gebouw in de stad, omringt door 4 automatische wapens aan de muur TR sfeer: 0. Fun: 0. Hopelijk komen we straks weer terug in de tombes, anders mag dit spel naar een donkere tombe verdwijnen
Zucht
Als ze nou gewoon het Tombraider principe proberen vast te houden.
Laat het ff weten of het later weer beter wordt.
pi_36558669
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deur
omg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36558734
Ik mis de opzijspring moves. de achteruitspring move en de achteruit en dan tegen de wand weer vooruit springen. Ook mis ik de toets om stilstaand naar alle kanten op te kijken.

Allemaal erg basic
pi_36558762
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik mis de opzijspring moves. de achteruitspring move en de achteruit en dan tegen de wand weer vooruit springen. Ook mis ik de toets om stilstaand naar alle kanten op te kijken.

Allemaal erg basic
muis?

Opzij springen doet ze ook wel hoor en wat je met dat tegen de wand blabla bedoelt snap ik niet helemaal
pi_36558808
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

omg
SPOILER
SPOILER
pi_36558953
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

muis?

Opzij springen doet ze ook wel hoor en wat je met dat tegen de wand blabla bedoelt snap ik niet helemaal
Toch mis ik die toets, en opzijspringen en salto maken en ondertussen schieten, je weet wel? Allemaal heel standaard in de eerdere TR versies. Gwoon achteruit salto maken en dan afzetten tegen de wand en direkt naar voren springen.
pi_36559551
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
SPOILER
plaatje **SPOILER**
als het je nu nog niet lukt..
pi_36559765
Je had het niet beter uit kunnen leggen.

Zo moet-ie het toch begrijpen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:22:00 #139
32402 s0k
..............................
pi_36561017
Weet iemand waar je dat grappling touw in je mansion kan vinden?
..................................................................................................................................................
pi_36561085
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.
X
X
X
pi_36561516
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

plaatje **SPOILER**
als het je nu nog niet lukt..
ja hoor, ben allang verder dan dat, bij amanda waar de touw knapte en ik nu in een ondergronds iets ben. Geen zin om nu verder te gamen, spel heeft me nog niet echt in de greep zoals FEAR, NFSMW enz enz

Als je naar jouw plaatje kijkt, bij die kromme pijl van je daaronder zie je 2 lage uitstekende dingen, ik dacht dus dat ik daarop moest zien te komen en daarna de rest.

Trouwens, dat achteruitspringen enzo kan wel zodra je pistolen pakt.
pi_36562407
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Frasier het volgende:

[..]

In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.
nee, ik heb echt alleen nog maar panters en mensen gezien.. en rotsballen

ik zit nu in Africa.. Erg mooie levels, maar helaas ook weer die mannetjes en rotsblokken (en andere vallen) als enige vijand..
  zondag 2 april 2006 @ 00:15:26 #143
32402 s0k
..............................
pi_36565314
Heeft iemand alle dingen al uit de Mansion verzameld? Ik heb alle bronzen al, moet nog 1 zilveren, en natuurlijk de gouden
..................................................................................................................................................
pi_36565818
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef s0k het volgende:
Heeft iemand alle dingen al uit de Mansion verzameld? Ik heb alle bronzen al, moet nog 1 zilveren, en natuurlijk de gouden
ik neem ze wel mee als ik ze tegenkom, maar meestal zitten de gouden daar niet bij

Na africa mag je weer gezellig in een of andere militaire basis gaan rommelen vind dat ze er toch wel een beetje naast zitten te pissen met deze game.. verhaal dat de verkeerde locaties met zich meebrengt, idiote taferelen met je vijanden neerzet, en in vergelijking met de vorige TR's hebben ze echt de verhouding action/ adventure veranderd op een negatieve manier.. je bent meer bezig met schieten als met dingen (uit)zoeken

De eerste levels waren echt vet veelbelovend, maar daarna..

"Puzzels" zijn trouwens bijna geheel afwezig Na dat dozen gedoe aan het begin kom je ze eigenlijk niet meer tegen Heel slecht

[ Bericht 3% gewijzigd door LoggedIn op 02-04-2006 00:36:42 ]
pi_36571089
Oke, alle springtechnieken waar ik over had zijn nog wel aanwezig maar dan moet je wel de pistolen pakken. Leuk dat ze het vanzelf pakt en ook vanzelf opbergt, leuk al die mascara. Leuk hoe ze haar schouders ophaalt alhoewel ik die strakke "NO!" mis. Leuk dat er amper laadtijd is (neem nou halflife2 pffff....)

De vorige games stikte het van de lasers toch? Dat zag er gwoon indrukwekkend uit. Ik heb hem toentertijd maar stukkie gespeeld bij een vriend maar heb er verder niks mee gedaan. Dit game, tsja, het is allemaal wel iets meer opgeleukt maar toch.... Hij mist iets....

Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2006 10:49:15 ]
pi_36572603
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....
d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn he
Dit keer zonder signature
  zondag 2 april 2006 @ 12:09:02 #147
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36572660
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel al
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36573488
Zo te horen hebben ze het na een paar veelbelovende levels later toch weer verneukt.
WHY?
pi_36573748
Wel eens gehoord van WNF? Weet je wat ze ervan vinden als er massaal dieren worden vermoord in diverse TR?
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn he

Trouwens... in die level met die dozen kijkt lara bij die deur ineens naar links omhoog of zo, ik heb niet kunnen ontdekken waarom? Ook zie je na de deur een zilveren beeldje onderin maar je moet rennen voor je leven en dingen doen die de beeld weergeeft, wie heeft hem toch gepakt?

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2006 12:50:26 ]
pi_36574287
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel al
Inderdaad. Ik ga nu toch echt twijfelen of ik 'm wel koop.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')