4*4=16quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef t0n het volgende:
Steef,
Alle 20 zijn wielsloten(!), ze zijn langer idd.. Deze zijn 't: Muteki's Maar dan polished
En Rota maakt rip-offs... Ze moeten idd op de Volks lijken, netzoals de circuit's... dat moeten dan weer Mugen wielen voorstellen.. Het lukt ze aardig, en voor de gemiddelde 'tuner' zijn ze mooi genoeg imho.
Ze zijn ook vrij licht, 6kg...
Ziet er idd wel tof uit, maar ehh...nu nog een koplampsproeiersetje en automatische hoogte-instelling op de koplampen om het allemaal weer street legal te krijgen, of nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef t0n het volgende:
8000K Bi Xenon:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje:
http://www.htn-y0.nl/htny0/t0n/eg4/xenon/I3010005.ASF
Ben er erg blij mee.
Juist wel. Die wetgeving is per 1 januari jl. juist flink aangescherpt omdat de eisen bij 'xenon-af-fabriek' veel scherper waren als bij de achteraf ingebouwde setjes. Wat vorig jaar ingebouwd en wel door de APK kwam kan nu wel eens niet meer worden goedgekeurd en mag je dus weer terugbouwen naar standaard halogeen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Driverrrr het volgende:
nee hoeft niet meer volgens de nieuwe wetgeving (dacht ik zo)
bron?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:01 schreef t0n het volgende:
Foutief RRRobert.
Het is bij nieuwe auto's zo. Niet bij aftermarket kits.
nee ze hebben het versoepelt, is niet meer nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
bron?
Ik zou het nog maar eventjes checken, volgens mij heeft RRRobert wel gelijk.
welke van de 3?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Way to go Ton!
Ziet er goed uit die nieuwe lampies en velgen..
Voor hoeveel doe je je vorige setje velgen weg?
Ehm.. Wat was het.. die je als laatste had, die licht van kleur waren.. 16" dingen geloof ik..quote:
Wat vraag je voor die Lenso's?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef t0n het volgende:
Deze verkoop ik:
[afbeelding]
17" Lenso's... L7 ofzo dat ze heten, moet ik even na gaan, ze worden op dit moment gericht bij de velgendokter, want er zat 'n klein stukje in waar ik 't mee eens ben. Zitten banden op, die goed zijn, dus... mooi setje...
En deze heb ik nog:
[afbeelding]
Maar die zijn zo krom als 'n banaan en raad ik je dus niet aan om te kopen, tenzij je ze aan de muur hangt.
En deze zijn niet te koop:
[afbeelding]
Dat is wel zo natuurlijk. Zulke velgen worden in Japan vrijwel alleen maar gebruikt, maar toch staan de Lenso's ook helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef ForcedInduction het volgende:
Die Lenso geven een 'honda ricer dude' look.
De huidige een mooie JDM look.
Beter dan de gemiddelde 'DTM' taartschep die menig auto vers(t)iert. En 't houdt je achterruit schoon bij slecht weer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef t0n het volgende:
kon 't niet laten om toch nog iets voor 't uiterlijk te kopen:
[afbeelding]
Carbon Fiber y000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |