Vind je het zelf respectvol om zo over je Fok! collega's en notabene FA te praten ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:04 schreef Knut het volgende:
[..]
volgens mij was je 2e mod periode toch echt terwijl je neukertje FA was
Nee. Maar daar heb ik ook totaal geen problemen meequote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind je het zelf respectvol om zo over je Fok! collega's en notabene FA te praten ?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef boebiedoe het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat Knut met miss_blue heeft geneukt terwijl zij met Breuls had
Als het waar zou zijn geweest zou het een goed moment zijn geweest. Ware het niet dat ik nooit met miss_bleu geneukt hebquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef boebiedoe het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat Knut met miss_blue heeft geneukt terwijl zij met Breuls had
Wat ben je ook een domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gellyquote:
Sorry, een asociale domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gelly
quote:
Yeah right dude, we weten allemaal dat jij Silmarwen cheatte door met on_air vreemd te gaan en dat jij zo'n fucking vuige loser bent dat je zelfs de vriendin van je notabene beste vriend neukt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn geweest zou het een goed moment zijn geweest. Ware het niet dat ik nooit met miss_bleu geneukt heb
Lafaard, ik kwam net op gang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
Nou kinders, het was me weer een waar genoegen, maar ik ga.![]()
Ik weet nog een stel waarvan boebiedoe dat niet weet, whehehehquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef bonke het volgende:
zet es ff op een rijtje wie nou met wie neukt ??
sil met knut
dago met shao
maar hoe nu verder ??
jaa!! goeie vragen!! kan iemand t ff uittekenen.. met lijntjes tussen de namen wie met wie doet en gedaan heeft.. misschien dat we het dan snappen, al dat gerelquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef bonke het volgende:
is on-air de vriendin van boebi en heeft knut daar ook met ze piepie in zitte roeren ??
En terecht Knut!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
we wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En als ie door blijft zeuren (as ususal) : over die djellie is ook nog wel wat te vertellen...
weten we meteen wat de criteria zijn om zo'n blauwe te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Wat zal het gezellig zijn achter de schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |